onsdag 12 oktober 2011

Julklapps tips !!

Lika bra att vara ute i god tid, så nu ger jag er ett Julklappstips till er själva eller till någon annan. Vår Inredningsbok Lantlig Charm ! Jag har ett fåtal exemplar kvar som jag nu säljer till er för 399:-inkl.frakt.







Boken är fylld med vacker inredning och goda recept på bakverk, och sista kapitlet i boken handlar om Julen.




Vill du köpa boken så sänd ett mejl till mig anette.hjerpe@telia.com




Vad roligt att så många gillade mina lingonkransar i förra inlägget !! De är så lätta att göra, jag använder ingen stomme utan jag binder små buketter av lingonris och tunn ståltråd, det blir en lång remsa som jag sen formar till en krans. Svårt att förklara men jag hoppas att ni förstår.

Ha det gott alla

Kraaam Anette

P.s Fler bilder ur boken hittar du HÄR

22 kommentarer:

Gammelbålsta sa...

Hej!
Jättefint med dina lingonkransar. Hade vi inte fått vildsvinsinvasion så hade jag gått ut i skogen igår när jag var ledig och plockat lite svamp och lingonris, men det kryllar av grisar precis bakom huset. Tänk.. nu är det inte långt kvar till jul.. Ha en underbar dag KRAM

Lycka är ~ Onnea on sa...

Den fina och inspirerande boken finns redan hos mig. Dags att snart igen ta fram för lite höst och julide'er.
~marita~

Môj život na predmestí sa...

dobrý deň,sledujem váš blog a moc sa mi páči.váš štýl je mi blízky a mám ho rada.knižka je nádherná,len ma mrzí že sa asi k nej nedostanem.ďakujem za inšpiráciu,prajem pekný den lenka

Anonym sa...

God morgon Anette!

Jag längtar till julen så jag håller på att bli tokig! Vill ju bara börja pynta och feja :-).

Jag har din bok och den är alldeles alldeles underbar!

Kram Linda

Rednoserunpet sa...

hej jag vill gärna har en . men skikar du till tyskland.. ?? kramis
bettina

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fina bilder,ja helt underbara.Ja nog börjar längtan till jul komma krypande lite grann.Bara så skoj att piffa och fixa....Önskar dej en skön onsdag.Kram Rita ♥

n o r d i n g å r d e n sa...

Ja, verkligen ett fint julklappstips med många inspirerande bilder i er bok!

Tänk, snart är vi där. Igen! Jag tyckte nyss det var jul ju!! Hm, jag tror nog att reportaget fr vårt "julhem" kommer med i nästa Lanltiv den 1 nov, då får jag väl sätta fart och julpynta efter det, men jag längtar till advent, mysig tid, glögg, julstjärnor och alla dofter, här ska laddas med doftljus!!!

Host och harkel fr Mari.

Ivy and Elephants sa...

Your blog and your photos are absolutely amazing. I just love the photo of you in the book. I hope I can find this book here in the states. Thanks for sharing your amazing vision!

Paula
ivyandelephants.blogspot.com

Sallys hus sa...

Hej vännen!

(du har skrivit löpa i stöllet för köpa...;) Det går snabbt ibland på tangenterna..;)
Jag har ju din fina bok ligger framme som ett smycke året om.
Det är mysigt nu när man snart kan börja pynta o göra fint.
Fniss...
När jag är ute med Sally går jag o spejajr o spanar efter små perfekta granar man kan ta in sen..;)
Kram Katarina

Millygarden sa...

åh ja och den har ju jag och tittar ofta i den....tycker jättemycket om den!


Du kommer sälja slut blixtsnabbt!
Kram Marina

Min Skattkammare sa...

Hej vännen!
Vet du....i lördags var det en kund här som bläddrade i boken och sa att den var den finaste hon sett av alla såna böcker! Hon skulle önska sig den i julklapp.
Tänkte att det kunde var kul att höra......;o)
Ha en fin dag!
Kram Kicki

die Herzenswerkstatt sa...

What a beautiful blog! Not able to understand everything , but I love your fotos :o)
Best wishes,
Irina

Vitspets sa...

Jag har din fina och undarbara bok .Den ligger altid framme hemma hos mig . jag har köpt boken hos Kicki Min skattkammare . Kram Karina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Har man inte den boken så ska man köpa! Den tittar jag i rätt som det är, och nu snart blir det julbilderna. Underbara lingonkransar i förra inlägget också.
Varm kram
AnnaMaria

http://kreativabilder.blogspot.com/ sa...

Blir alltid lika glad att titta in här
Älskar din blogg
Kram

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ja med den här farten som tiden går, så är vi snart där. Det gäller att börja med julklappsplaneringen i tid. Själv har jag boken och det är alltid inspirerande att bläddra i den. Vilka rara lingonkransar du har gjort...det börjar bli dags att ge sig ut i skogen för att plocka julpynt.

Ha en go kväll!
Kram,
Regina

Villa Tallbacka´s Home sa...

Go kväll!

Jul jul strålande jul nä då...inte riktigt äm men snart, jaa det här med julklapparna...bra tips att ge till vännen, mor eller syster ystrar! Såå bra och mysig bok! Väntar såå till första advent! Advent är ju något alldeles speciellt!

Mvh/ Johanna på Tallbacka

Solid sa...

Hej!

Jag köper gärna ett ex. av din fina bok om du har kvar. Jag mailar dig.

Med varma hälsningar från Eva

LOPPISLIV sa...

Jag har redan din fina bok, den är verkligen en perfekt julklapp. Många fina bilder och recept, så mysig att sitta och bläddra i. Nu börjar jag längta efter att julpynta, har precis köpt mig ett par "julkuddar" hihiii ja man är knasig som längtar efter något hela tiden :-)) Ha nu en fin kväll. Kram Paula

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tusen tack! Idag kom det paket från Ida, och så fin terrinen är. Jättevackra detaljer med lejon och kotte på locket, jag är jätteglad för den. Går allt enligt planerna ska den invigas på lördag, bara det inte blåser för hårt.
Stor kram och tack
AnnaMaria

Lilla Majken sa...

Jag köpte den till en vän för ett tag sedan. Hoppas att tomten kommer med boken till mig i år. Den är otroligt vacker och inspirerande.

Kram Therese

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon rara du !

Visst är det skönt med fredagen.
Jag ska också försöka bli lka duktig som du som bara fikar på fredagar... ;)

Jag skulle så gärna villja beställa en bok av dig men jag kommer inte åt din mejl adress.

Ska försöka senare men kanske du kan mejla mig så jag kan skicka tillbaks med mitt adress mm..

Ha en jätte fin helg ! Jag ska jobba men lite helg blir det iallafall ;)

Kramar Sirpa