fredag 19 november 2010

Till er alla !!!

Halloj alla bloggisar !! Nu startar utlottningen som jag lovade er !
Jag vill ge er någonting eftersom ni är så trogna läsare av min blogg. Julen närmar sig, så då passar det väl fint med lite Julpynt eller hur ? Jag har pysslat och fixat lite gammeldags Julpynt i vitt silkepapper och änglar, jag har gjort några till min egen gran också...



Så nu lottar jag ut 4 st jaa vad ska vi kalla dom för, änglahängen kanske ??



Och inte nog med det i paketet lägger jag även i två stycken gamla linnehanddukar med röda monogram på, mina initialer faktiskt..en lång och smal ripslöpare i rött och vitt och fyra gamla små bakformar som är söta att ha ljus i !! Allt det här kan du vinna !
Det enda du behöver göra är att skriva en kommentar till det här inlägget om varför du besöker min blogg, och hur länge du har besökt den, för större chans till vinst så länka till utlottningen på din blogg, då får du 5 st extra lotter !! Utlottningen håller på till den 3 December, lycka till !!
Ha det nu så bra alla, och glöm inte att Fredags fika idag !!
Kraaam Anette

154 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon i kalla norr
Så fina saker du lottar ut Anette, jag är gärna med och provar lyckan. Att jag tittar in här beror på att du alltid ger inspiration, det upptäckte jag redan före jul 2007. Länkar såklart och håller både tummar och tår, hååårt...
Varm kram
AnnaMaria

Lotta sa...

God morgon Anette
Så mycket fint du lottar ut,jag är gärna med.Länkar också.Du ger sådan inspiration och man längtar alltid efter ditt nästa inlägg,har följt dom sedan början av 2008.
Kram Lotta

Julie sa...

Hei og hopp Anette! :)

Blir gjerne med i trekninga av fine ting :)

Har fulgt bloggen din i ei par veker, då eg starta min eigen blogg. Hadde eg oppdaga bloggen din før, hadde eg nok følgt den lenger :)
Syns du legg ut veldig koselege og inspirerande saker!

Stor klem Julie

Maria sa...

God morgon denna sköna fredag!
Vilken mysig utlottning, den är jag gärna med i!

Jag har följt Lantlif sedan 2007 och hos dig har jag alltid funnit både ro och harmoni men givetvis också en hel massa inspiration! Jag blir glad av att besöka din blogg! :)

Jag har länkat till dig på min sida!

Önskar dig en trivsam och fin fredag!
Ha det gott!
KRAM

fem barns mamma sa...

Hej!
Klart jag vill vara med!
Jag har följt din blogg sen jag upptäckte bloggvärlden, måste varit sommaren 2007, när jag letade inspiration inför fönsterbyte på vårt hus! (Tillsammans med Vita Ranunkler och Spets och Snor, var din blogg en riktig Aha-upplevelse.) Jag tyckte det var såå inspirerande att ni bjöd in oss i era hem och delade med er av vackra bilder och inredningstips!
Sen dess är jag fast:-)

Länkar såklart från min egen blogg, vill ju ha 5 lotter!

Kram Emma

Anonym sa...

Hallå!
Jag läser din blogg i stort sett varje dag och har gjort det sen jag upptäckte den för ca 1 1/2 år sen. Jag tycker du har så fint och dessutom inspirerar du mig massor. Hoppas du fortsätter blogga i många år till.
Kram Lena i Sala
lenamork@live.se

hagagården sa...

Oj så fint ,klart jag vill vara med,jag har läst din blogg sen jag började blogga för två år sedan och väntar med spänning på dina fina inlägg som ger så mycke fin ispiration.
Länkar så klart från min blogg.
Kram
ninni

bakom berget sa...

Hej! Va kul med en tävling och så himla fina vinster! Jag har följt dig sedan jag startade min blogg i juni 2009. Man får så skön inspiration hos dig, så jag tittar in varenda dag.
Nu ska jag länka till din utlottning från min blogg. Hoppas du får en fin fredag! Kram Åsa.

Tess på Tilda och Mamma sa...

Gomorgon Vännen,
Här sprakar redan brasan och julmusiken spelas. Idag blir det lite bakning, gäller att passa på när den lediga dagen kommer. Underbart litet paket du lottar ut.
Ha en underbar helg.
Kram Theres

becca sa...

Hejsan!
Så roligt med utlottning, jag är gärna med!
Jag tittar in hos dig så fort du har gjort ett nytt inlägg, jag gillar din blogg och får mycket inspiration här. Jag har läst din blogg sedan jag själv började blogga för snat två år sen.
Jag länkar på min blogg.
Ha en bra dag, kram Rebecca.

Therese sa...

Jag är en läsare som följt dig de sista 1½ året och får massa av inspiration! Och det roliga är ju att följer man din + en handfull andra bloggar får man ju njuta av allt som efter ett halvår, år kommer som reportag i Lantliv, Drömhem mfl ;-) Så tack för att du mfl bloggorskor isnpirerar och bjuder på era hem på detta sätt <3

Kniper gärna en lott så min lilla bordsgran får sig lite unikt handgjort pynt = tusen ggr bättre än det man kan köpa på tex Åhlens *fniss*

KRAM

Therese - Sockenvägens Söta

Anonym sa...

Hej Anette! Självklart vill jag vara med i din tävling. Ljuvliga vinster inför julen kan väl ingen motstå ;-)Jag är en trogen besökare av din blogg och går in dagligen och kollar om du har något nytt inlägg. Anledningen? För att din blogg förgyller mina dagar. Jag är så imponerad av din aldrig sinande energi och dina idéer. Jag inspireras så av alla dina projekt. Ett stort tack från Kicki i Ö-vik!

Unknown sa...

Hej. Denna utlottningen vill man ju inte missa.

Minns inte när jag började kika in i din blogg men det var några år sedan. Följer den för inspiration och hög mysfaktor. Plus att många fina saker du har eller gör inte är dyra eller svåra att göra själv.

Tack för en underbar blogg och ha en riktigt skön helg

Kram Mettan

Anonym sa...

Jag glömde....
Jag har följt din blogg i många år dvs ändå från starten 2007. Jag går ofta tillbaka till äldre inlägg för att hitta idéer. Din blogg är som ett enda stort inredningslexikon faktiskt! ;-) Kram fr Kicki i Ö-vik

Anonym sa...

Hei,
;-) en blogg jeg ofte kikker innom. mange nydelige innlegg og flotte bilder.
ønsker deg en riktig god helg.
mvh
Tove
mailadr;dideidem@online.no

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där, oj vilka fina vinster du lottar ut, vackra gammeldags gramsmycken du gjort och så de där fina gamla bakformarna och handdukar!!

Så fint det såg ut i granen, nu blev jag riktigt gransugen!

Du som gillar lakrits borde ju gilla denna glögg, men å andra sidan kanske du inte gillar röd varm, ( vet ju att du inte gillar rött vin:) men chili choklad låter så gott men jag undrar om den inte är hiskeligt söt, för det är väl en lättglögg matbutiken har om jag inte minns fel.... den jag visar i dag är starkvinsglögg!

Ha en bra helg, nu är det en vecka kvra till advent, måste kolla de sista julgransslingan för utegranen, om den funkar... Mari.

Cathrine sa...

jag är ganska färsk i blogg världen, har bloggat sedan i början av sept och är följare av din blogg sedan dess. Anledningen till att jag följer dig är att du ger mig en sådan insperation och det är även roligt att titta på allt du hittar på.
Länk ligger från min blogg
//Cathrine

Unknown sa...

Jag är med så klart, länkar också! =)

Jag har nog besökt din blogg i nästan 2 år nu tror jag och jag besöker den för att jag gillar din inredningsstil, den stämmer inte med min till 100% men å andra sidan så är det inte någon annan blogg som gör det heller. Man vill ju vara lite unik. *ler*

Sen gillar jag att du uppdaterar frekvent för då finns det alltid något nytt att se och att du sen enligt de som känner dig irl, är gullig och snäll är ju inte något negativt precis.

Ha en mysig helg!

Kraaaaaam,
Maria/Javabönan

Jojo sa...

Hej!
Jag brukar titta in till dig och se på dina fina bilder och låta mig inspireras av dem :) Hur länge vet jag inte rikitgt.. Tror nog att det är runt två år skulle jag tro, nu till julen :)
Länkar dig på min sida!
Kram Jojo

Anonym sa...

Hej¨
Läser din blogg väldigt ofta, blir så inspirerad av det du gör. Du visar också att allt inte behöver kosta en hel förmögenhet när man vill schabba till det.Din fina bok Lantlig Charm ligger alltid framme tillgänglig.
Lena

Vardagslycka sa...

Hej Anette! Din blogg är en stor inspirationskälla och jag har följt den sen våren 2007 när jag upptäckte bloggvärlden och blev så lycklig över att hitta flera likasinnade!
Jag vill gärna prova lyckan inne hos dig! Du lottar ut så mycket fint!
Tack för dina rara ord inne hos mig, webshopen är mitt dåliga samvete just nu, jag hinner inte uppdatera! Men det går alltid bra att maila mig om det är något man undrar över.
Ha en skön helg.
Kram, Carina

Vardagslycka sa...

Hej Anette! Din blogg är en stor inspirationskälla och jag har följt den sen våren 2007 när jag upptäckte bloggvärlden och blev så lycklig över att hitta flera likasinnade!
Jag vill gärna prova lyckan inne hos dig! Du lottar ut så mycket fint!
Tack för dina rara ord inne hos mig, webshopen är mitt dåliga samvete just nu, jag hinner inte uppdatera! Men det går alltid bra att maila mig om det är något man undrar över.
Ha en skön helg.
Kram, Carina

Unknown sa...

Godmorgon i stugan.
Vilka fina saker du lottar ut, klart jag vill vara med.
Besökte din blogg för första ggn för ca 1,5 år sedan tror jag. Anledningen att jag återkommer efter nästan varje inlägg beror nog på dina positiva, inspirerande och mumsiga(fredagsfika ;o) blandning.
Lankar naturligtvis från mig.
Kram Ing-Britt

Lantligt i smultronbacken sa...

Vilka fina änglar till granen du har gjort. Pyssliga du!

Jag började följa din blogg för snart ett år sedan. Det är alla vackra bilder och tips på allt fint du gör som inspirerar mig till att komma tillbaka. Det är precis min stil och du har både stora och små projekt på G. Det gillar jag.

Länkar från mig för maximal chans

Kram

Vardagslycka sa...

Hej igen Anette!
Knytbandslängderna finns kvar och de kostar 699:- för 2 st. Jag kan maila dig exakta måtten senare idag om du vill? Jag är på väg ner till jobbet, men har ingen mail där så jag återkommer ikväll om du är intresserad.
Ha det gott.
Kraaam.

Mona Christin sa...

Hei.

Jeg har fulgt din blogg i ca et halvt år, men er ikke flink til å legge igjen kommentarer. Moro å følge dere svenske bloggere, dere er jo så flinke alle sammen.

Ha en fin fredagskveld.

Klem Mona C

Anonym sa...

Hej har kikat in hos dig sen sommaren07.Så du förändrade nog hela min inrednings värld.Du och Spets och Snor.Blir så glad när du gör ett inlägg mån ons fre,och extra kul när du lägger in ett extra som du gör ibland Så Anette fortsätt du .Min mail lenakerkai@hotmail.se Ha det gott

Kerstin sa...

Wow, så fine ting du lodder ut :) Klart jeg må prøve vinnerlykken her. Jeg linker også fra min blogg. Tror jeg har fulgt bloggen din i snart 2 år. Det er alltid så inspirerende å besøke deg.
Ha en fin helg.
Klem Kerstin

Anonym sa...

Åh vad spännande! Ja du vet ju varför jag tittar in till dig! Skickade ett mejl till dig för någon dag sedan! Har tittat in till dig i kanske tre månader regelbundet! Och älskar din stil!
Länkar till dig på min sida!!/Kritin
www.minsida-pippsan.blogspot.com

Östervik9 sa...

Godmorgon!

Din blogg hittade jag nog för ett år sedan, då jag själv började att blogga. Inne hos dig har jag hittat mycket inspiration, som har gjort att "vitapenseln" är framme och målar på allt den kommer åt:)
Jag jag har självklart länkat din tävling så klart.
Trevlig helg
Camilla

Anonym sa...

Oh, så fina saker du lottar ut. Nu håller jag både tummar och tår för vinnartur. Ja, jag har följt din blogg i ca 2 år regelbundet. Gillar den verkligen och du inspirerar mig till att fixa och dona här hemma./Ingela
imoolsson@hotmail.com

Furulundskan-Bettan sa...

Varför jag slaviskt följer din blogg?! Enkelt: Du ger sån inspiration och glädje. Önskar bara jag hade mer tid och större hus!! :)
Har nog följt denna blogg ca 1 år.
Länkar självklart på min blogg också och hoppas turen är på min sida!

Trevlig Helg!

Carina sa...

Hej! Jag tittar in på din blogg nästan dagligen, eftersom Lantlif är min favoritblogg. Blir så otroligt inspirerad av dina fina bilder och alla vackra saker som du lyckas fynda. Jättefina änglar du hade gjort, och de andra sakerna som du lottar ut vill jag gärna vara med om att vinna.

Kram/Carina (cina01@yahoo.com)

Anonym sa...

Hej Anette!

Tjoho, vill gärna vara med på utlottning!!!
Jag har följt din blogg snart i 2 år, är inne och kikar mest varje dag. Du har så många fina och kul ideér.
Jag har ingen egen blogg, men gillar att följa er ändå.
Trevlig helg/ Bettan

Anonym sa...

Hej Anette!
Bloggen din kollar jag varåvarannandag,sen 2007 blir så glad när det X-inlägg....
Ååååååh sjävklart vill jag vinna....väntar på paketet i lådan.Trevlig helg...Kramizar

siwhw@hotmail.com

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Hej Anette! Vad flitig du är! Jättefina änglahängen till granen!
Jag har följt din blogg i över tre år. Från början kommenterade jag ofta på de flesta bloggar, men med tiden har det blivit mindre och mindre. Men försöker hänga med på de nya inläggen.
Självklart vill jag vara med i din utlottning!
Nu dags för fika ;)
kram
nina

Christina sa...

Hej!!

Klart jag vill vara med:-)

Har läst och följt din blogg länge. Den värme och inspiration som du sprider är underbar, alla vackra bilder, härliga texter. Följer den med stor Glädje...

Många kramar

Christina Niska Andersson

AnnaKbJ sa...

Vilken utlottning, så fina saker, är gärna med. Är ganska ny(sen;) i både dator- och bloggvärlden. Började kolla runt för ca 2 år sen. Såg ditt hem i Drömhem & Trädgårds Underbara julhem, november-december 2009. Och nu ligger din blogg bland mina favoriter. Har ingen egen, men älskar att titta runt på alla fina bloggar och får mycket inspiration, tips och ideèr. Ha en bra dag. Kram AnnaJ.

Unknown sa...

Klart jag vill vinna så fina saker!
Har väl fäljt din blogg i ett år ungefär och tycker den är toppen som inspirationskälla!
Länkar såklart från min blogg för största möjliga chans att vinna ;))
Ha en fin fredag!
Kram Allis

White cotton grass sa...

Jag tar gärna en lott! :)

Jag har följt dig sedan 2008, exakt när jag började minns jag tyvärr inte.

När jag ser att du har gjort ett nytt inlägg blir man alltid lika nyfiken på att se vad du nu har hittat på ;)

Dessutom är dina bilder "lugna" och fina att titta på!

kram
helena

Anonym sa...

Jag upptäckte din blogg för ca.1½ år sedan. O det är jag så glad för,alltid lika spännande att kika in o se vad du hittat på.
Vill gärna vara med o tävla.
Trevlig helg / Lisette Carlsson

Norr om Köpenhamn sa...

Jag tror det var för ca 2 år sedan som jag googlade 'lantlig inredningsblogg' och hamnade på din underbara blogg. Sedan dess är jag fast :o) Jätteskoj att följa allt du gör och fina bilder.

Länkar på min blogg!
Ha en mysig fredagsfika.
Kram Ulrika

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Jag började läsa din blogg i början av 2008 nånstans och det är faktiskt du som inspirerade mig att starta en egen!!! Jag är gärna med i din tävling och jag lägger såklart in en länk på min blogg.
Anledningen till att jag fastnade för din blogg är att jag älskar den vita lantstilen och önskar att jag hade det så själv-men tillsvidare får jag drömma mig bort med dina fina bilder.
Jag håller både fingrar och tår riktigt hårt nu:)
Kram Annelie ♥

Snögården sa...

Hej!
Läser din blogg varje dag sedan mitten av 2007 tror jag att det är.
Man får alltid en glad dag efter en titt hos dig.
Länkar oxå.Kram Anni Snögård

ANNIKA sa...

Jag minns inte riktigt men tror det var 2009.
Du hör numera till mina dagliga vanor men är dock inte så bra på att kommentera.
Jag får många idéer och härlig inspiration av att besöka dig .
Du har alltid så fina bilder.
Är med i tävlingen och hoppas på vinst.Håller tummarna stenhårt...
kramarANNIKA
gustafsson.57@hotmail.com

Louise sa...

Igen en härlig tävling med fint pris!! Jag upptäckte bloggvärlden först våren 2009. I samma veva som jag började surfa rumt i bloggcyber hittade jag då också din blogg. sedan dess har jag tittat in regelbundet. När jag själv började blogga hösten 2009 satte jag mig som följare till din blogg så nu meddelar blogger alltid då det finns ett nytt inlägg :) INSPIRATION och VACKRA BILDER är det jag hittar hos dig! ha det gott. jag länkar till min blogg med bild!

Vi i Villa Ville kulla sa...

hallå där anette..jag älskar din blogg den ger mej inspiration till så mycket mysiga grejer.Har läst din blogg i många år nu och blir lika glad för varje gång.Självklart vill jag va med i utlottningen av dessa söta änglar.kram lotta

Mari Brown and Colourblob sa...

Jag bor pa andra sidan av atlanten o jag saknar Svenska decorationer o tradtioner, det ar alltid skont att sitta under en filt, dricka tea o lasa din blog... Du har finna bilder o alltid nagot intresant att see o lasa (and ideas : ) Vackra saker igen. O jag har varit har o besokt manga ganger o tanker forsatta sa, langtar att se vad du kommer gora nasta gang.

Anonym sa...

Hej!
Läser din blogg i stor sett varje dag och tycker att den är underbar. Jag får så mycket inspiration till mitt eget hem! Har ingen egen blogg men läser gärna andras.

Kram Lena Nilsson

Erica K sa...

Hej Anette! Av en slump hamnade jag som åskådare bland bloggarna 2008. Gav min mor en resa till Sundsvall i julklapp, men pga dej o din affär du hade då, ändrade vi destination o bokade i Luleå istället. Så vi gästade bl.a ditt vackra Kalix. Du är som en karamell. Man blaskar runt godisen i munnen på söndag, på måndag sitter man här o suger på den lääänge. Sen blir det tisdag, o godisen ligger i den ena kindpåsen o väntar...På onsdag får man lägga den på tungan igen, så alla smaklökarna får sitt..den hamnar sen i den andra kindpåsen på torsdag för att på fredag smälta samman med det goda fredagsfikat. Så här håller det på...Kram i massor!

Suzette sa...

Varför jag besöker din blogg: För inspiration, tips och ideer till mitt eget hem, för alla fina bilder och texter! Tack för allt det!!
Hur länge jag har besökt din blogg: ungefär 2-2 1/2 år nu. Jag vill gärna vara med i din utlottning med de underbara priserna men jag har tyvärr ingen blogg så jag får nöja mig med en lott. Hoppas att den är lyckosam!! Mvh Suzette, saire_2000@home.se

Anonym sa...

Godkväll Anette!!!...Jag har snart följt din blogg dagligen under ett års tid, hamnade här via någon som länkade till dig och föll direkt för ditt fantastiska hus, Jag själv bor i en lgh men har väldigt mycket lantlig inredning och vitt vitt vitt. Jag har tyvärr ingen blogg så jag får nöja mig med en lott men jag håller tummarna för att just jag ska vinna ;) Pluggar just nu till Lärare och bara längtar till julen då det ska pyntas en massa, ska ut i skola i veckan som kommer, där lär det bli julpynt på lektionstid! Ha en fantastisk helg! kram Kim

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Cajsas Faster sa...

Hittade till din blogg alldeles i början när jag upptäckte bloggvärlden. Kan det ha varit genom någon tidning? Tycker om dina vackra foton!
Vill gärna tävla och länkar förstås!
Och hoppas på tur!!
Kram Marie

Cajsas Faster sa...

Hittade till din blogg alldeles i början när jag upptäckte bloggvärlden. Kan det ha varit genom någon tidning? Tycker om dina vackra foton!
Vill gärna tävla och länkar förstås!
Och hoppas på tur!!
Kram Marie

Monicas vita drömmar sa...

Hej Anette!!

Vill jätte gärna vara med och tävla om de fina priserna :) Du har ju en sån underbart fin blogg och lika fint hem är alltid lika roligt att titta in och få lite insperation hos dig. Har följt din blogg ca 1 år sen jag själv kom in i bloggandet

Länkar från min blogg och hoppas på tur

Kram Monica

EM sa...

Så jättetrevligt med en utlottning. Jag vill gärna vara med. Har följt dig och läst varje inlägg sedan i somras, då jag upptäckte bloggvärlden.
Länkar från min blogg, och hoppas på tur...
kram elsamarianne

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Vilket fint utlottningspaket!! ...jag är hemskt gärna med i din tävling :-)

Har följt din blogg över två år, långt innan jag själv började blogga. *inspiration*

Länkar från min blogg också...

Kram från Australien♥

Anette sa...

Jag läser din blogg sedan 2008 och fastnade för allt fint du visar och din härliga smak i inredningen. Jag vill vara med i utlottningen. Jag länkar så klart =)

Kramar @nette

Martina sa...

Jag vill åxå vara med å vinna! Har länkat till utlottningen från min blogg! :D Jag kommer hit för att hitta inspiration, men åxå för att bara myyyyysa å drömma mig bort bland dina bilder. Hittade hit ganska nyligen, för bara nån månad sen, men jag har bläddrat bakåt i dina inlägg för man fastnar så lätt. :D Håller tummarna, jag tok-gillade dina änglar! :D

Anonym sa...

Klart man vill vara med och prova lyckan.
Har varit en trogen följare i ca 2 år,och man längtar alltid efter nya inlägg och all inspiration du ger oss.
Kraam Therese
(www.herbretantik.se)

LOPPISLIV sa...

Hejsan Anette! Jag provar lyckan igen :-)) Tunikan har kommit och den var sååå fin, ska visa den i nästa inlägg.

Jättefint julpynt du gjort, du är så duktig på att pyssla och göra så fina saker. Jag besöker din blogg för jag tokgillar din stil. Din blogg är en av dem som jag gillar mest. Den enkla lantliga stilen, och så får du alltid till det på ett sätt som tilltalar mig och ger mig massor av inspiration. Jag hittade hit precis i början av sommaren 2007, då du fortfarande hade gula väggar i vardagsrummet och rödmönstrade mattor, såg lilla söte Nisse i en fåtölj och din fina inredning och så var jag fast :-)) Det är så roligt att fått följa dig och se hur mycket du gjort under dessa år. Hoppas du fortsätter att blogga länge länge till. Jag länkar givetvis. Kram kram ( nu är det idol på tv, måste rusa, fika tajm....) //Paula

Ulrika sa...

Hej !

der är klart jag vill vara med på utlottningen , jag läser din blogg för att du ger inspiration och rustar och gör huset så fint som jag hoppas att jag kan göra med ett hus en dag . Har inte läst din blogg så länge kanske i 6 mån och kommer inte att sluta ... kram

Anonym sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar!
Jag var väldigt sen med att upptäcka bloggvärlden, men din blogg var den första jag började följa för kanske ett år sedan och Lantlif är fortfarande min absoluta favoritblogg. Jag får supermycket inspiration och ser så mycket fram emot varje måndag, onsdag och fredag, bloggen förgyller verkligen mina dagar! Ditt hem är mitt ideal och jag önskar att jag hade bråkdelen av din känsla för inredning!

Ha det bra!

Mvh Erika, Altersbruk

Vitt och Blått sa...

Klart att jag vill vara med och tävla! Hittade till din blogg för inte så länge sedan genom en annan blogg. Tycker du gör mycket fint och jag blir inspirerad av dina bilder! Länkar på min blogg för att få extra lotter! Håller tummarna! Kram E

. sa...

Hej Anette!
Jag är ny besökare på din sida. Kanse 2 veckor sedan jag började kolla. Är helt tagen av alla vackra foton! Tack för all inspiration jag hittills har fått. Bor själv i villa som jag försöker få till i en lantlig o vit look. (min sambo är inte alltid me på noterna:-) Kommer fortsätta att titta på din blogg Kram från Anette L

Anonym sa...

Hej Anette!!

Klart jag vill vara med i din utlottning. Har följt din blogg i över 2 år och ändrat hela mitt hus till shabby chic. Du är helt enkelt en UNDERBAR inspirationskälla.Det första jag gör på morgonen är att titta in hos dig och se vad du har hittat på. Har ingen egen blogg men följer din dagligen.

Kramiz Mari i Sjöbo

Nellie sa...

Hej Anette!
Vill mycket gärna delta i din utlottning! Så fina saker du har satt ihop. Och som passar så bra att dekorera med i jul. Har aldrig vunnit något förut men hoppas på tur! Startade min blogg för bara några dagar sedan så nu kan jag också länka! Jag hittade till bloggvärlden genom "Spets och Snor" för ca 2,5 år sedan. Därifrån började jag utforska och hittade så många fina bloggar i min smak. Jag har haft din blogg som öppningssida på min dator i lite över ett år nu! Hoppas alltid på nya inlägg och går ofta tillbaka i arkivet och tittar igen. Tycker om din stil, enkel men ombonad och mysigt, på samma gång. Skall precis börja inreda en matsal här hemma och jag har fått mycket inspiration från just din matsal.
MVH Nellie http://whilsamtvittlantligt

Anonym sa...

jag har följt din blogg sedan ett år tillbaks, tittar in varje dag faktiskt. jag är intresserad av inredning och din blogg inspirerar mig. så fortsätt blogga och förgylla dagen för mig och alla andra som äääälskar din blogg...
Tack för att du finns!

Kram jeanette

jeanette.jakobsson@nyland.se

Anonym sa...

Vilka fina saker du lottar ut. Jag skulle gärna vilja vinna. Hoppas på tur.
Hälsningar Lilian

Anonym sa...

Har "återupptäckt" din blogg för ett par veckor sedan efter ett ca halvårs (?) uppehåll (trodde kanske en period att det inte kom nya inlägg).

Jättefina vinster! Hade passat jättefint här i mitt nya (men gamla) hus till jul:-)

Mvh helena.bjorkedal@gmail.com

Anonym sa...

HEJSAN
JAG VILL ABSOLUT PROVA LYCKAN I DIN UTLOTTNING, JAG HAR BESÖKT DIN BLOGG I CA ETT ÅR OCH GILLAR DEN SKARPT. DU HAR EN SKÖN LANTLIG STIL SOM JAG TYCKER MYCKET OM. KRAM /ANNELIE

Anonym sa...

Hej, vilka fina saker du lottar ut, självklart hoppas jag på att vinna! Har läst din blogg varje kväll lääänge, länge, och tycker den är så himla mysig, blir så glad av den! Kram, Bettan

betzyboop_53@hotmail.com

ANETTESHUS.COM sa...

Å, så N Y D E L I G, Anette!!!

Ha en riktig fin helg!

Klem klem
ANETTE:)

Margareta sa...

Hej Anette!
Jag är en trogen besökare på din blogg.Det är antingen 3 eller 4 år sedan jag började kolla på bloggar.Din var en av dom första.Jag har aldrig svikit och orsken till det är att jag fått så mycket inspiration och glädje från dina vackra bilder och skrift.
Nu har jag också lyckats länka denna utlottning.Trägen vinner.
Jag vill ju gärna vara med i utlottningen.
Idag har jag bakat äppelkakan som du hade recept på 10/11. Den var mycket god!!!

Önskar dig en trevlig helg!
Kram Margareta

Anonym sa...

Jag läser din blogg för att du sprider inspiration och glädje! Uppskattar dina tips otroligt mycket som du delar med dig! Jätte tack! Har läst din blogg sedan 2009, tror jag det är. Och jag bara forstätter....

Tänk vad fina saker du lottar ut- omtänksamt!

Hälsar
Helena i Utigårn

Gammelbålsta sa...

Hej!
Sedan sommaren 2008 har jag följt din blogg. I samma veva som vi köpte vårat hus. Du ger mig så mycket inspiration när du visar dina fina bilder och skriver. Tack för att du delar med dig söta du... Så fint julpynt du gjort. Blev inspirerad att göra lite själv men det får vänta
Jag länkar. Ha en riktigt härlig helg. Kram

Anonym sa...

Jag har läst din blogg ca ett halvt år och tycker den är så vacker och överensstämmer med mina inredningsvisioner. Dessutom är jag en vanemäniska och kollar dagligen mina favoritbloggar och då är det ju så kul med din blogg som verkligen ofta uppdateras!

Jenny

j-stil@hotmail.com

Hem och Harmoni Marie sa...

Hej Anette,
Varför jag besöker din blogg är lätt att svara på... för att den är en av mina favoriter. Lantligt, vitt och vackert!
Vem minns inte ditt underbara inlägg om din tvättstuga för ett par år sen...
Jag har följt din blogg länge, ca 3,5 år (ungefär så länge som jag bloggat själv).

Jag länkar med bild till din utlottning.
Ha en mysig helg! Kram Marie

Malin's Hus sa...

Vilken kul tävling Anette!

Är ju ganska ny i bloggvimmlet o hittade dig snabbt via andra bloggare. Du har det jag gillar, vitt & Lantligt ;) Har besökt dig nu i några månader o hoppas på flera härliga inlägg framöver. Jag länkar såklart!!!!

Ha en underbar Helg! Kram till DIG!

/Malin

Rose Garden Malevik sa...

SUPERFINA :)

Dags för SATURDAY SHOW OFF
VÄLKOMMEN att vara med
Ha det gott
Håkan

VIT SOCKERBIT sa...

Jag är med och testar min vinnarlycka!
Jag har besökt din blogg i snart ett år. Det började ungefär samtidigt som jag och min sambo började leta hus där jag skulle kunna få utveckla min kreativitet i vitt. Tusen tack för all inspiration du ger!
Jag ska försöka länka, vi får se hur det går. Ha en underbar helg, det är du värd!
Kramar från Emelie

Anonym sa...

Hej
Jag är positivt beroeende av din blogg, tittar in här flera ggr i veckan för att få harmoniska tankar och härlig inspiration. Jag började följa din blogg sommaren 2007 när vi började renovera vårt lilla hus..det var som att komma in i en ny värld..Din jättefina blogg =D
Tack för att jag får tävla..Kram Marit /Kiruna

Anonym sa...

Hej!
Vilka underbart fina saker du lottar ut, så jag vill gärna vara med och tävla.
Jag besöker din blogg för du ger mig så mycket INSPIRATION och ENERGI att vilja pyssla och göra det fint i mitt eget hem.
Jag upptäckte din blogg för ca 1 1/2 år sedan och besöker den varje dag för att se om du har nytt mysigt inlägg.
Kram och trevlig helg!!
Katarina O

Anonym sa...

Så mycket fina vinster då måste man ju ge sig tillkänna :)
Jag har följt din blogg i kanske 2 år nu. Älskar ditt vackra hem som har inspirerat mig sååå mycket!
Vinst eller ej En riktigt god jul önskar önskar jag dig i allafall, för den närmar sig nu, med stormsteg!! häääärligt!
/Lina i värmland

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Hej Anette!

Trevlig utlottning så här till jul :-)

Jag besöker din blogg för att fortsätta följa förändringarna ni gör i ert fina hus. Jag fastnade för din blogg under sommaren 2007 då jag letade runt efter inspiration till vårt eget, då nyinköpta, hus och renoveringar vi stod inför. Jag minns ni skulle starta renovering av trättstugan då, och det var intressant eftersom vi hade samma utmaning här hemma! Din blogg har jag besökt flera gånger varje vecka sedan dess :-)

Det tog ett halvår innan jag startade min egen blogg i januari 2008. Nu deltar jag gärna i din utlottning och länkar med översta bilden från min blogg. Vill även önska dig en härlig helg!

Kram Helena

Anna-Lena sa...

Hej Anette!

Vilken underbar utlottning! Ja, hur länge har jag besökt dig. Det är åtminstone över 1 1/2 år sedan jag kom på besök första gången. Är lite dålig på att kommentera dock, Jag besöker dig för att alla dina vackra inlägg ger så mycket inspiration. Länkar till din blogg gör jag i afton för jag sitter vid fel dator nu. 5 lotter till mig, nu håller jag mina tummar så hårt jag bara kan. Skulle bli så glad över den här vinsten för du och jag bär samma initialer.

Ha en underbar lördag!

Kram Anna-Lena

Rummet för välbefinnande sa...

Men Anette, jag flyttar och flyttar så jag höll på att missa din utlottning här.
Jag har allt kikat in hos dig ända sedan jag började blogga och det är väl snart två år sedan nu. Tänk så fort tiden går ändå. Du är en sådan stor inspirationskälla och det är så mycket vackert här jämt.

Jag ska ta och länka så jag får riktigt många lotter för nu har jag ju ett hus att ha sakerna i ju *ler stort*

Ha en fin fortsättning på helgen!
Kram Mia

Uttan sa...

Hej!

Så fin utlottning Du har och självklart vill Jag vara med.

Jag har haft Dej i min favoritlist sedan Jag började Blogga 31/10 2008 men före det så kikade Jag på Din Blogg också.
Kikar in till Dej varje dag men är kanske inte så flitig att skriva kommentarer alltid.
Men Du har gett Mej mycket inspiration både till att starta en blogg och att börja måla med vitt ;) och självklart Din fina hemmiljö som alltid är så mysigt att titta på. Ja det ger inspiration!! Tusen tack!

Kram!

Uttan sa...

Ja så klart har Jag länkat också i högerspalten på Min Blogg!

Kram!

Anonym sa...

Hej Anette!

Jag började själv blogga på Jolins för drygt ett år sen. Innan jag började googlade jag på andra bloggar och din var den första som kom upp. Jag blev otroligt inspirerad. Sen har ju du länkat till andra fina bloggar och så var intresset igång.

Kram Linda

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Yeeeaaaaej! En utlottning! Eftersom jag är tjejen utan minne så kan jag ju inte svara på hur länge jag följt dig! Men det är i runda slängar lika länge som jag har haft min blogg. Drygt ett år.
Och anledningen till att jag tittar in här är att jag finner så med inspiration här till vårat framväxande hem! Ni har vitt och fint med eftertanke!!

Anonym sa...

Hej Anette!
Vilken underbar blogg du har. Jag har följt din blogg i 1,5 år nästan dagligen, den är toppen och ger mig så mycket inspiration. Jag vill gärna vara med i din tävling.
Ha en fin kväll.
Gun-Britt

Villa Humlebo sa...

Hej där!

Jag vet inte exakt hur länge jag följt din blogg, men det är låångt före du öppnade butiken (du inte längre har..). Skulle tro att det är sen 2007/2008, sen börjaade jag blogga själv! Du har en varm och inspirerande blogg! =)
Jag länkar från min blogg och kniper gärna 5 extra lotter!!
Kram Mia

Anonym sa...

Oh I wish i could winn, but when i don't winn, I would like to know how the are made, I saw these kinds of paper ornaments often in the blogs, and i want to learn how to make them, how are the called and is there a pattern for them?
greetings Tanja karst
http://picasaweb.google.nl/tanjakarst

Anonym sa...

Hallå där! Vilken härlig utlottning! Jag har följt din blogg sedan början på 2010. Du ger så otroligt mycket inspiration och min man säger inte ett ord när jag börjar ordna och grejja här hemma,efter att ha fått en massa ideèr från dig! Jag älskar julen och gick igenom din inlägg från julen redan i våras/sommras.. Hoppas jag har turen med mig!
Ha en bra dag! Kram från Anna i södra Norrland.

C h a r m i g t L a n t l i g t sa...

Hej Anette!

Så söta änglahängen du pysslat ihop, jag vill gärna var med och tävla.
Varför jag besöker din blogg dagligen och ibland oftare sedan ca 2 år tillbaka är för att du har pricken över i:et med precis allt du gör. Du inspirerar mig var gång jag läser och jag blir alltid glad efter att ha kikat runt på din blogg =)
Givetvis länkar jag också.
Spännande!!
Önskar dig en trevlig Söndag

Anonym sa...

jag har kommit att älska den vita stilen,genom att jag fann din blogg först.jag är här varje vecka och tittar och blir inspererad.det är vål runt 6 månader jag springer här på din dörr smile.

tyvärr ingen blogg men epost

vivecaholmgren@yahoo.se


oj oj så glad jag hade varit över dessa änglar.

om jag inte vinner vill jag änndå säga stort tack för din blogg

Outi sa...

Fredagsfika är närmast livsnödvändigt! På mitt jobb träffas alla vi vaktmästare och fikar ihop just på fredagar (när det är lågsäsong på kyrkogårdarna).

Din blogg besöker jag främst för de otroligt vackra bilderna. Ditt hem är så stilsäkert och en vilsam kontrast till min egen röra.

Bloggvärlden är ganska ny för mig, vet inte riktigt när det var jag upptäckte din blogg. Kanske var det i början av detta år?

Självklart har jag länkat från http://anvantonytt.blogspot.com/ för att maximera vinstchansen :)

Kram, Outi

danne sa...

hej fint

Gunilla ström sa...

Hej!
Så klart jag vill vara med i din tävling,då du har så fina priser!
Jag läser din blogg,för att du har
vackra och inspirerande bilder och dessutom skriver på ett medryckande och vänligt sätt!
Jag har besökt din blogg sedan starten.

Kram Gunilla
gunilla.hem@gmail.com

Millygarden sa...

Har nog förbrukat min vinnartur men självklart vill jag vara med ändå!

Håller tummarna för att du hittar lika fina sängar som mina, är så nöjd att jag inte tror det är mitt sovrum i bild!

kramis Marina

Anonym sa...

Hej Anette!
tack för en inspirerande och trevlig blogg. Besöker den flera gånger / vecka. Skriver några inlägg då och då.
Är gärna med och tävlar om de fina sakerna. Helt i min smak. Va fina julgranskarameller du har gjort. Hoppas på tur!
/Jeanette H.

Sofia sa...

Hej:)
Jag vill jättegärna vara med och tävla om dessa fina saker:) Du är så duktig som alltid:)
jag har följt din blogg sedan 2007..det var en av de första bloggarna som jag hittade och jag tycker du har så himla fint och hemtrevligt.. Jag föll för den vita lantliga stilen och då fick man verkligen så mycket inspiration från din och andras bloggar:) tidningen med ditt julreportage har jag kvar, så fint:)
Ha de så bra. Kraam/Sofia

Granne med Selma sa...

Hej där!

Jaa, du... jag har läst din blogg från allra fösta början :-) Vi drog väl igång samtidigt du och jag. Och läser, det gör jag än, fast jag sällan kommenterar. Du är så duktig med allt som har med pyssel och känsla att göra. Du vet väl att du ha en given övernattningsplats när vi får färdigt boendet i Stallet? Det skulle vara så himla kul om du gjorde ett besök någon gång.
Kram Sussie

Anonym sa...

Jag tittar in här för att få tips och inspiration. Otroligt fin blogg du har! Jag har nog tittat in här i ca 1½ år.
Håller tummarna och hoppas på turen =)

// Nilla
nillahall@hotmail.com

♥ Pia... sa...

hej Anette.. mern nu då .. ska jag väl ändå inte missa din utlottning.. har haft förmågan att missa lite på sistone.. vad nu det beror på:).. Varför jag läser och följer dej..hihi.. ja du Anette.. NATURLIGTSVIS för att du är en sån stor inspirationsskälla du har så mycket av det där som jag helt enkelt älskar.. önskar jag hade förmågan att få till det oxå..:).. men du ger ju av dej själv när du visar alla dina bilder och man kan alltid plocka russinen ur dem och göra något själv.. har "härmat" dej ett antal gånger.. HUR länge jag följt dej?.. kanske lite flytande me´n under mina snart fyra år så är det säkert inte många dagar som jag inte följt dej:)..eller vad tror du...dina julpynt är så vackra.. vill gärna vara med och ha chans att vinna något av allt detta och handdukarna ..ja jag gillar ju rött:).. länkar gör ja med.. kram..Pia

Norregård sa...

Hej Anette!!
Jisses, vad många som hunnit före mig;o) Jag vill gärna vara med i din fina utlottning!!!
Jag har läst din blogg i ca 1,5 år!! Du har alltid fina bilder och inspirerar massor;o) Har varit jättekul att följa köksrenoveringen nu oxå!
Länkar så klart!!

Kram Malin

Anonym sa...

Hej Anette!!
Jag är en trogen följare av din fina blogg sedan hösten 2007! Du inspirerar verkligen och ditt hem är väldigt mysigt :)). Tycker om din inredningsstil och att du delar med dig av dina goda bakrecept ;)).

kram Åsa i Jönköping

Anonym sa...

Hej Hej
Klart att jag vill vara med i din utlottning... man vet aldrig när man vinner :O)
Jag har följt din blogg sen 2009. Din blogg ger inspiration.
Ha en härlig måndag
Kram Nina

Anonym sa...

Hejsan!
Jag är gärna med i din utlottning.
Jag tycker att du har en enorm LUST i ditt skapande. Gör allt som vi andra bara drömmer om att göra, vi skyller på att vi inte har tid. Men du gör ALLT och dessutom ALLTID "med det lilla extra".Jag alltid kolla din blogg skriver ibland små hurrarop. Men jag har ingen egen blogg. Kanske skall jag starta en vi får se vad framtiden visar. Jag tycker i alla fall att du är en stor inspiratör. KRAMEN Kicki

Åsa Nilsson sa...

Hej Anette!

Vad kul! Jag vill gärna vara med i din utlottning, även om jag inte kan länka. Jag har följt dig sedan början av 2008, och tycker det känns som att jag känner dig vid det här laget...
Får massor av inspiration, och en lust att flytta ut på landet när jag läser din blogg.
Många kramar från Åsa i Skåne

Anonym sa...

Hej Anette! Jag vill gärna vara med i utlottningen. Jag hitta din hemsida när jag leta efter julinspiration runt 2007 och sedan dess är jag fast. Jag är en jultok - så jag går in på "gamla" länkar året om för att njuta av dina vackra julbilder på din blogg. Vad skulle jag göra utan Dig Anette inför julen!

Kram
Linda (liholm_72@hotmail.com)

Anonym sa...

åh vi har samma initialer så jag vill jättegärna vinna;)
har följt din blogg i ca ett år.du inspirerar såklart men ger oxå en myskänsla en dag som idag tex när regnet öser och maginfluensan härjar....
dojjan74@hotmail.com

STENLYCKA sa...

Hejsan!
Oj, vilka vackra vinster, det är klart att jag också vill pröva turen som alla hundra andra.Jag gör en länk. Du är välkommen in på min blogg jag har också en liten utlottning.
Kram Raina

Designe sa...

Hej!Så fina vinster, helt i min stil! Jag vill gärna vara med! Besöker dig för att här händer alltid nåt nytt, gillar särskilt alla dina tyger med fina monogram, allt rött och vitt som det du lottar ut nu! :) Jag lägger bild med länk hos mig! Ha en bra dag! Kram :)

Lyckoslanten sa...

Ännu en fin utlottning! Jag har sporadiskt halkat in på din blogg men efter din senaste utlottning av tunikan har jag börjat följa din fina blogg. Norrbotten gillar jag! Jag länkar från min blogg! ♥

H ennA sa...

Hej

Jag har titt som tätt kikat in på din hemtrevliga blogg och har gjort det näst intill från du startade bloggen. Superfina saker du har i utlottningen och mina initialer är detsamma som dina, så linnehanddukarna vore trevligt att ha turen att vinna! Jag tar en lott..

Ha en fin vecka!

Mvh Anne

Malin sa...

Hej
Jag är en ganska ny läsare, några veckor sedan jag hittade hit. Fastnade för bloggen dels för de vackra bilderna som jag inspireras av och dels är det mysigt att ta del av ditt liv.
Länkar i min blogg: www.iminagommor.blogg.se
Mvh, Malin

Dessie sa...

Hej Anette. Jag vill ju gärna vara med så klart! Jag har följt din blogg sedan början av 2009 eller slutet av 2008 om jag inte misstämmer mig. =)
Håller tummarna och önskar önskar önskar nu! *fniss*

Ha en skön kväll

Kram Dessie

Efwa sa...

Jag vill jättegärna vara med i utlottningen. Jag har följt dig sen 1½-två år tillbaka och hittar alltid inspiration här.
Gillar din pippitröja extra idag. =)

Agata z magicznego atelier sa...

hej!
Great blog and You have wonderful house too:) Hugs Agata

Anonym sa...

Du lottar ut så fina vinster, vill självklart vara med!
Din blogg följer jag gärna, du inspirerar med alla fina saker.

Britt

britt.jonesig@telia.com

Hilmas Hus sa...

Hej!
Oj när jag började jag följa? Längesen var det iaf, du inspirerar med ditt fina hem och jag ser ständig nya saker som jag tycker om och då måste jag ropa på min man "kom hit och se, så ska vi ha det....." :)

Jag länkar också såklart

Kram

Fru W sa...

Hej! Är gärna med i den fina utlottningen. Har alldeles nyss hittat hit och har fastnat för din fina blogg. //Sofia

Unknown sa...

Hej Anette!
Jag är lite seg i starten men såklart vill jag vara med i din tävling. Så fina du gjort, kul att pyssla.

Jag länkar såklart.
Kram Anna

Unknown sa...

Hej! En jättefin utlottning!! Ja du det var länge sedan jag var inne hos dig!! Men här inne hos dig hittar min inspiration av alla de slag!! Här blir man glad av att bara surfa omkring!! Ler hela tiden och får några tips här och där!

Kram
Cissi

Nilla sa...

Hej

Vad roligt med en utlottning.
Jag kikar förbi hos dig lite då och då.
Du visar så mycket fint.

Ha de bäst !!
Nilla

Vita små hjärtan sa...

Hej Anette!!!!
Å vad kul, jag är gärna med och tar en lott!!!
Kram Agnetha

Eddan sa...

Vilken fin utlottning!

Jag har troget följt din blogg sedan tidernas begynnelse, dvs
någon gång 2007. Har väl tyvärr inte varit lika trogen med kommenterandet är jag rädd. Gillar din inredning och din blogg är en njutning att läsa.

Jag har länkat till tävlingen i min blogg.


Kram kram

Gunilla sa...

Vilka fina vinster i din utlottning!
Jag har tittat in till dig sen början av 2009...då gick jag också igenom dina äldre inlägg...du skriver trevligt och ger massor av inspiration...å så e ju Nisse så sööt:)
Hoppas på tur!
Ha en riktigt skön adventstid:)
Ingen blogg-en lott
gunilla.gustafsson@pp2.inet.fi

Anonym sa...

Hei Anette!
Har fulgt din blogg vel 2 år, og den er såå inspirerende!!
Sendte en kommentar her om dagen, men den er nok kommet bort mellom Norge og Sverige. Det hadde vært så koselig og vinne den vakre pynten du har laget. Du er så kreativ.
Ha en trivelig førjulstid!
Klem fra Kristin
kreda007@yahoo.no

Rose Cottage sa...

Hej Anette, vill gärna vara med i utlottningen, jag har länkat och anledningen till att jag läser din blogg är given den är så bra, jag hittar massor med inspiration hos dig, gillar det du gör och att du är så generös på att visa ditt underbara hem. Jag har följt din blogg i över två år, detta blir den tredje julen.

Kram Ulrika

Ljuva Drömmar sa...

Vilken fin vinst du har fått ihop. Självklart vill jag ta chansen att vinna den, länkar även från mig.

Jag har läst din blogg i ett år ungefär, det var då jag lite senare än alla andra upptäckte bloggvärlden. Anledningen till att jag fastnade direkt var din kombination mellan text och vackra foton. Dina inlägg är varierande och alltid inspirerande!

Nu hoppas jag på vinst ;)

Kramar Maria!

cat sa...

Vilka fina saker du lottar ut!
Jag tror att jag har följt din blogg i ett par, tre månader. Tiden går så fort ;D Tycker att det är intressant att följa renoveringar/återställande av äldre hus. Då jag själv älskar gamla hus, men bor i ett funkishus. Jag tycker om det enkla, men samtidigt subtila i dina bilder.
Jag har länkat från min blogg, så klart.
Ha de så himla gott. Catarina

Anonym sa...

Hej där uppe i norr!
Förr längtade jag ofta upp till dina trakter för att få ha en snörik jul men nu har vi det även här i småland så ser det ut även i år,fast det skulle va lite mindre blåst kan man tycka.
Jag har följt din blogg sedan 2007 när jag var hemma och inte hade så speciellt mycket jag kunde göra fick jag förslag av en vännina att kika på bloggar då visste jag inte vad det var men oh. vad jag är glad att jag gjorde som hon sa!
Min glädje och inspiration har ökat av din fina blogg och det du tar dig för med, jag handlade åxå en del i din butik då du hade den, det var tråkigt att du måste sluta med den.
Det är tur att du fortfarande bloggar för oss som har svårt att få dit grejorna på rätt plats och där vi kan få förslag och inspiratin till det vi redan har hemma och bara ligger och skräpar( min mans kommentar) men med försöken efter att jag tittat på bloggen gör ett annat ljud i skällan.
Ha det så gott i vinter och håller tummarna för att vinna.
Kramar Meta.

Annies Blå sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i din fina utlottning :).
Jag besöker din blogg för att du alltid har så vackra foton från ert fina hem i dina inlägg. Vi håller på att bygga hus och jag söker så mycket inspiration som möjligt till en gammaldags, lantlig vit stil. Jag hittade till din blogg någon gång i våras.
Jag länkar förstås från min blogg!
Kram/Annie :)

Paula sa...

Hej!


Jag läser din blogg för att jag tycker verkligen den är den absolut bästa i sitt slag.

Jag har inte besökt den speciellt länge men har läst tillbaka nästan varje inlägg sedan du började.


Kram från Paula


Länkar även till utlottningen på min blogg:)

Unknown sa...

Hej Anette.
Åh, sånna där "raketer" (mamma kallade dem för det) hade vi när jag var liten så jag måste testa lyckan jag med :)

Jag har rätt nyligen hittat igen din trevliga blogg men blev helt förälskad när jag lyckades klicka mig in här. Inspirationen och idéerna är helt underbara tillsammans med dina vackra bilder. Ja, du visar lätt hur man med billiga medel kan göra supermysig och fin inredning som dessutom är bättre för miljön istället för att handla massa dyra och nya saker.

Jag har även länkat till denna tävling i min blogg :)

Ha en superbra helg
Kramar Matilda

Inge sa...

Åh, i din blogg hittar jag inspiration, som ibland är lite farligt. :)
Hur länge jag besökt dig? Svårare fråga, åtminstone i över ett års tid.
Har länkat i högra sidpanelen i min blögg: http://nallepuh.blogspot.com/

Önskar dig en riktigt härlig adventstid. Kram
Inge

Pysselfröken sa...

Hej Anette!
Jag har besökt din blogg i flera år för att titta på dina underbara bilder och få inspiration till mitt eget hem. Tusen tack för att du delar med dig av ditt fina hem.
Jag har länkat från min blogg för att fler ska kika in hos dig.
Kram

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej
Jag har följt dig sen 2009 på att titta din fina blogg och inspirerade bilder..
Jag även länkat från min..din blogg
Jag vill ha 6 lotter..
Ha en bra första advent.
kram Sirpa

Anonym sa...

Hej jag vill gärna vara med i din fina utlottning! Jag besöker din fina blogg på grund av alla mysiga och inspererande bilder. Jag är ny i blogg världen och hittade hit när jag kom igång med min blogg efter sommaren. Jag har länkat till din utlottning också! Ha en mysig 1a advent helg! Kram Nina

Anonym sa...

nu när det lackar mot jul går jag gärna in på din blogg för den är så inspirerande!
Mvh,Victoria T

Nygammalt sa...

Vilken fin utlottning du bjuder på, Anette!

Jag besöker din blogg för att du är en av pionjärerna inom bloggvärlden. Började väl besöka den för ca 3-4 år, tja nästan från start skulle jag nog säga.

Jag länkar från min blogg.

Kram.

jenny sa...

jag läser din underbara blogg just för att få härliga tips och få den härliga känsla som don varma, mysiga blogg ger.jag skulle själv vilja ha lika bra fantasi och kunna fixa så fint som du gjort.

Sussi / Sussinghurst sa...

Fine smukke sager i udlodningen, jeg vil gerne være med. Jeg tror at din blog var en af de første der kom på min blogliste, så jeg ser hvert eneste af dine indlæg - og må jeg sige, med STOR fornøjelse. Ha' en god adventstid.

Anonym sa...

Jag hittade in på din blogg tidigt i år. Sen dess läser jag och njuter av ditt ögongodis varje dag.. Men jag erkänner att jag inte brukar skriva kommentarer så ofta. Garv min glada tillrop sprider jag vidare till mina nära och kära istället, så de brukar också läsa och titta på din blogg.. Ringar på vattnet alltså.. Du är in riktig vitaminkick med dina fyndiga och kreativa saker. Du är superduktig! Jag vill gärna vara med och tävla! Hoppas du har en härlig vinter! Hälsningar kisse70@yahoo.se

Hemlängtan interiör & design sa...

Hej!
Jag har ganska nyss hittat till dig, men återkommer gärna gång på gång, här finner jag massa bra tips och ideer!
Jag länkar från mig så 5 lotter från mig!
Önskar dig en god jul!
Hälsningar
Marie

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Vilken underbar utlottning du har så här i jultider!
Anledningen till att jag hittade till din blogg var faktiskt din underbara tvättstuga som gjorde mig stum av beundran!
KAn erkänna att jag suttit och suktat över den måååånga gånger sedan lång tid tillbaka!!
Och det är just sådan inspiration som gör att jag kikar in hos dig ofta, vackra bilder och uppslag till förändringar!

Länkar så klart och håller tummar och tår så hårt det går!

Kram Mimmi

Ängarnas Gård / Liselotte sa...

Hej!
Är gärna vara med i din fina utlottning.
Jag har följt din blogg i 1 1/2 år. Jo, det har hänt mer än en gång att rum har möblerats om, vindar har akut genomsökts och maken har tvingats bära in gamla zinkspannar från uthuset sent på kvällen... bara för att jag har läst ett inlägg på din blogg...m.a.o du är en stor inspirationskälla.
Jag länkar till din utlottning.
Hälsningar
Liselotte

Sofia sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Man blir så "lugn" när man tittar in till dig, allt är så fint och jag mår lite bättre när jag ser allt fint du hittar på.

Kram Sofia

Vita hjärtan sa...

Åh, jag läser din blogg för att jag tycker det är en av de mest inspirerande bloggarna, och jag har läst den från dess jag började läsa bloggar om vitt och shabby chic, d.v.s. i flera år nu :)

Kram Annemari

A House With A View sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen, såå jättefina änglar och handdukar!! Har nog följt dig ett ca 1,5 år och hittar mängder med inspiration här :)

Länkar från min blogg!

Många kramizar aka