fredag 16 september 2011

Min nya klänning

Halloj alla goa bloggisar !! Äntligen Fredag, eller hur ? Idag ska jag visa er min nya fina Odd Molly klänning, Wunderwear strapdress, den har jag haft ögonen på en längre tid men inte kunnat hitta någonstans, det är inte så många butiker som har tagit in den, men efter lite sökande så hittade jag den i den fina butiken Smultrongården ! Hon skickade den bums till mig..
Fotot är väl inte det allra bästa, det är min dotter som har fotat, och då ska det gå undan, helst bara ett foto..inte så skoj att fota mamma..men ni ser ju klänningen i allafall...




Jag ska ha den idag på jobbet med den mysiga rosa koftan på, klänningen kan man ha som underklänning också, ett bra köp till ett bra pris ( för att vara Odd Molly...)
Den finns i färgen chalk/naturvit också...

Ha det så bra alla, idag blir mitt Fredagsfika en bit kladdkaka som jag bakade igår !

Kraaam Anette

43 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Hej!
Vad glad man blir när man tillslut hittar det där man letat efter ett tag, jättefin klänning!!
Ha en bra fredag!
Kram Anna

Syster vit sa...

Du kommer bli riktigt fin på jobbet idag och koftan är såå snygg.
Kram och trevlig helg, Liselott

Så Vitt Jag Vet sa...

Jätte söt klänning.. Den passar dej så fint... Ja jag vet det med ungar och mammor intresse för bloggar, suckas lite över det ibland här oxå... Hälsa din dotter hon är ju profssig fotograf om hon bara tar ett foto och det är perfekt...
Kraam
Sanne

Gammelbålsta sa...

Hej!
Du passar jättebra i klänningen. Hoppas att du mår bra, själv har jag haft det rörigt och körigt som bara den. Vet inte riktigt hur jag ska organisera och lösa allt just nu... Ha en riktigt underbar fredag och helg.(skriver till dig sen) KRAM

Lilla Majken sa...

Vad fin du är på jobbet. Jättesöt klänning och kofta.

Trevlig helg! Kram Therese

Fitnesscoachen sa...

Jättefin, både i färgen och modellen!

Praliner sa...

Såå fin, passar dig verkligen! Hoppas att du får en skön fredag! Jackie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Den är jättefin din nya klänning, det är roligt och känna sig fin även på jobbet. Jättesnyggt med koftan och det halsbandet till.
Ha en fin helg vännen
Kramar
AnnaMaria

♥ Pia... sa...

Hej.. åå såå fin du kommer bli på jobbet idag... ja jag kan nog inte ha några O.M. kläder på mitt jobb precis:) Men men de är val man gör.. kladdkaka mums.. fast jag hoppar nog kanske över fredagsmysen idag.. ingen smak!.. förkyld!.. och då finns det ingen anledning att stoppa nått sött i mun:) ha en skön freda.. och helg.. nu ska Selma & ja ut på morronviften.. kram..Pia

hemma hos lilla mej sa...

Du kommer bli jättefin på jobbet idag.Jättefin klänning och bara så söt tröja.Halsbandet är kanonfint till.Ha nu en mysig fredag och en härlig helg.Kram Rita ♥

LOPPISLIV sa...

Kladdkaka...mums så gott, här blir det äppelkaka från igår :-)

Superfin klänning och kofta till, OM har så mycket fint!

Men oj...vad har hänt med förstoringsfunktionen, tänkte forstora bilden för att se din klänning i närbild men då kommer det upp en svart ruta med små bilder istället?? Ser ut som alla bloggar har det likadant, även min?? Synd för jag gillar att kunna titta på alla detaljer i närbild?? Kanske är det bara något tillfälligt, får hoppas det.

Ha nu en fin fredag. Kram P

irma´s uthus sa...

Den passar dej perfekt, vackra färger. Ha en fin helg! Irene

sylvia sa...

god morgen til deg,
nydelig kjole du har kjøpt deg, passet jo så fint til jakken i rosa,et riktig vakkert antrekk til en vakker kvinne,
gå ut i dagen og skinn omkapp med sola,
ønsker deg en nydelig fredag,
klem fra sylvia

~ INA ~ Inas☆House sa...

Jättefin!
Önskar dig en trevlig helg!
Ina :)

Anonym sa...

Hej Anette!

Vilken underbart fin klänning du köpt! Blev jättesugen på en sådan. Tur att jag fyller år snart ;-).

Ha en toppendag i din fina outfit!

Kram Linda

♥ H mitt i livet ♥ sa...

Hej där :)
Tack detsamma ♥ Ja, visst är den fin, har fingrat på den flera gånger :)
Kram

Vardagslycka sa...

Superduperfin klänning som passar dig perfekt! Snyggt med koftan till!
Önskar dig en skön helg. Här tittar solen fram och det ser ut att bli en fin höstdag.
Må så gott. Kram Carina

Norregård sa...

Fiiiiiiin, vill ha:)

Mysig fredag på Dig!
Kram Malin

Therése S sa...

Så fin klänning, såg bra ut till den rosa koftan =)

Millygarden sa...

Åh så fin den gillar jag skarpt en vill ha!


ha en fin dag och ta en kladdkaksbit för mig med!
kram Marina

Emelie sa...

Jättesöt klänning, fast jag tyckte nästan att koftan var sötast! //Emlie

john sa...

Oh I love the dress and cardigan looks so nice on you.. colours great ..got me wanting it !! My cake for today is courgette tea loaf with lots of spice ! Happy weekend.

Gail xxx

rosenälvorna sa...

Toppensöt dress! Christina

gamla skolan sa...

Åh ! Anette , du är jättefin i den och klänningen ljuvlig !
Önskar dig en riktigt fin helg och hoppas att kladdkakan var god ;)
Kramar // Susanne ♥

HOUSE of ADELA sa...

Å du är jätte, jättefin!! Den är så söt, jag har sett den i butik! Snyggt med wrapen över=) Här ska det fikas i dag med, såklart när det är fredag! Tror det får bli en slags paj idag;) Hoppas du får en underbar helg med SOL däruppe! Vi har strålande som idag så nu ska mina små vita o jag på promenad!

Kramar & nospussar såklart;)
Adela

Maja sa...

Jättefin! Tycker mycket om Odd Molly kläderna men tycker mindre bra om priset tyvärr. ;)

essa sa...

Super fin klänning, på dig! Koftan med, den blev jag allt lite sugen på..:-)

hagagården sa...

Underbart fin klänning och så fint koftan passar till.
Kram o ha en fin dag.
Ninni

n o r d i n g å r d e n sa...

ÅH VA FIN, EN RIKTIG ANETTEKLÄNNING!! DEN KLÄR DIG BRA, BRUN OCH SNYGG ÄR DU MED, HA EN TOPPENHELG!!! MARI.

Johanna Stålros sa...

Superfin- både du och klänningen;) Kram Johanna

Home of m sa...

Så fin klänning! Vill ha! =)

C h a r m i g t L a n t l i g t sa...

Heejsan!

Å riktigt fin klänning och så fint solbränd du fortfarande är, man blir riktigt avis ;)
Önskar dig en riktigt trevlig helg
Kraam Sanna

Pia sa...

Hahhaaa...känner igen det där, att göra något så larvigt som att t.e.x fota mamma!!! Ja, suck...! men jädrans fin klänning! Skit snygg!

Sitter nu och mumsar godis i mig med bägge händerna, efter att ha ätit pizza och saltnötter - och ÖL! Nu mår jag nog lite illa och i morgon på jobb. Uhhh! Men, det är fredag och då blir det bara så, att man "tar in" weekenden!

Önskar dig en trevlig arbetsdag och att den går undan och lite fort!!!!

Kramar!
-Pia-

Mariette sa...

Halloj Anette!

Vilket fint kort på dig, supersöt är vad du är!

Och en underbar klänning!!!

Kraam Mariette

Inredningsfrun sa...

Så sabla snygg klänning på en sabla snygg bloggerska :).

En härlig fredag önskar jag dig.

KRAM

// Inredningsfrun

Ninas Vardag sa...

Koftan är ju helt ljuvlig!!

♥ Bina ♥ sa...

Toppsött och härlig kombination med wrappen till!

Ha en underbar helg!
KRAMAR

Madame Morell sa...

Nja, jag kan bara konstatera att du är sötare än klänningen,,,,,:)
Kram Kram

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Jätte fin klänning !
Och ingen fel på fotot ;)
Men känner igen det där att det ska gå undan.
Tänk att det är fredag igen.
Veckorna bara går en efter en.
Vad gott med fredags fikat. Hos oss blev det äppelpaj igen med kanelgrädde ;)

Det är så fint med era nymålade dörrar. gillar den gråa nyanssen väldigt mycket.

Ha en fortsätt fin helg !
O
Kramar Sirpa

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh Vännen den är så fin, har själv klickat hem en och väntat lite för länge så jag hoppas den inte kommit på villovägar. Verkar som den är slut över allt håller bara tummarna att jag kan ha den när den kommer,man vet ju aldrig med molly dom är lite olika i storleken.
Ha en bra dag.
Kram Theres

Anonym sa...

hej.
först,jösses,40kommentarer!
snygg klänning,men som sjukpensionär vet jag inte om jag har råd med odd molly...men snygga grejer är det!
kika gärna tillbaka,tror denna bloggen läggs bland mina länkar!

emmashem sa...

Jättefin klänning, gillar verkligen färgen:)
Ha en bra dag
Kram Emma

Solgården Butik och Café sa...

Såå fin den var på dig!!
Underbar smak du har, måste kika in på den sidan du tipsade.

ha det bäst!