måndag 30 januari 2012

Jag hittade dom !!

Jag har sökt efter stora vita ljuslyktor ett bra tag nu, också fick jag napp, åhhh så glad jag blev då jag hittade dom i den HÄR fina butiken !






Det är lyktor av fattigmanssilver med vit utsida, de är stora och fina, den lilla ljuslyktan har jag haft sen förut, så då ser ni hur stora de nya är..








Jag gillar kuddar med tryck på, så det klickades också hem från butiken...de passar så bra i soffan...mjuka och sköna också...





Och vem kan vara utan doftljus ? Inte jag i alla fall, så det köpte jag också...mmmm de doftar ljuvligt. Kika in i butiken du också..klicka HÄR så kommer du dit. Och det bästa av allt, alla mina läsare erbjuds 20% rabatt, uppge koden Lantlif då du handlar så dras rabatten ! och från och med idag och en vecka framåt är frakten sänkt till bara 29 kr ! Det ni !!


Ha nu en fin start på denna veckan


Kraaam Anette


43 kommentarer:

Vit dröm sa...

Men oj så mycket fint! Gillar verkligen ljuslyktorna, vad kul att du hittade det du sökte :)
Ha en skön måndag!
Kram Anna

Unknown sa...

goodmorning...nice and warm atmosphere..kisses
simona

No sa...

Godmorgon!!
Jättefina ljuslyktor!! Det blir nog lite shopping...:))
Kram Kate

Malin's Hus sa...

kanonfina lykor. stora och granna :)

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

anne sa...

Fina lyktor! Doftljus är ett måste, de är ju bara så härliga! :) Fina bilder du visar, kuddarna var också tjusiga!
Anne

Millygarden sa...

Toppenfina inköP du gjort..gillar både kuddar och fina lycktor. Tänk hos oss eldar vi ljus jämt och i alla rum.Så mysigt att jag inte kan låta bli.

Kram Marina

Jenny sa...

Jättefina lyktor! Kuddarna gillade jag oxå, snyggt med de "fransiga" kanterna!

Ha en trevlig start på veckan Anette!

Kraam Jenny

hemma hos lilla mej sa...

Bara så härliga kuddar,gillade de fransiga kanterna.Doftljus är ju bara så himla ljuvligt när det bara doftar gott.Dom vita lyktorna var bara så söta.Kul med lite nytt.Ha en trevlig start på veckan .Kram Rita ♥

Vendela sa...

Fick inget svar i förra inlägget så jag försöker igen:

kronan du hade på bild i ett inlägg nedanför var jag nyfiken på. Var den kommer ifrån o sv..?

Solvejfire sa...

God morgen :)
Det er også skønne, ja det er hele din stue, er vild med din stil.
Knus Jeanett

Sallys hus sa...

Godmorgon gumman!
Vilka fina!! Från Affari...;)
De har mycket fint. Ingen kan klå dem på priserna heller...det tycker man ju om för då kan man ju byta lite oftare...fniss...det händer ju att man tröttnar...
Kuddarna var ju helt underbara och passar så bra där i er fina soffa.

Doftljus kan inte jag heller leva utan....Eldar dem mest då maken inte är hemma...han har lite svårt...vissa dofter säger han
- uuuuu va det stinker!!!
det luktar ju horhus.....!!!
Va??? säger jag oskyldigt...vet du hur det luktar där??
hahaha....
-Näää men du fattar vad jag menar säger han...hahaha....
Jag har alltid varit galen i vanilj men nu börjar jag köpa andra dofter också.....
Men duuuu
Oj vilken fin bild på dig där uppe till höger. Har du varit hos en fotograf?

Ha en fin dag!
Kram Katarina

Monica sa...

Så fine lyslykter :))
Blir veldig inspirert av bloggen din, huset ditt er så vakkert :))

Ha en fin ny uke :))

Vintage House sa...

Hej
De blev toppen där på bordet och roligt när man hittar det man har letat efter.....
ha en härlig måndag
kram
sandra

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon på dig !

Jätte fint ! Kul när man hittar nått som man tycker om och har letat länge.
Vad fint med kuddarna med. var hittade du dom? ;)

Ha en fin måndag!!! Kramar Sirpa

Lina sa...

Åh vilken fin butik!!Tack för tipset! kram!

gamla skolan sa...

Såå fina dom är Anette !! Kan tänka mig att dom är mysiga och vackra att ha tända om kvällarna !!
Du undrade om mina foto , jag har laddat ner ett program gratis från nätet som heter Picasa , som är för fotoredigering , där väljer jag vilken ton jag vill ha på fotot och ibland softar jag dom också lite . Prova ! det är kul , fråga igen om du undrar något :) Kraamar // Susanne ♥

Anonym sa...

Tack för tipset!!!
Ska genast klicka hem nåra ljuskoppar;D Jag har oxå letat efter dessa lyktor!
Jättemysig blogg du har!
Kram Camilla...

n o r d i n g å r d e n sa...

Så vackra, älskar dessa! Jag har såna i mörkt purpur, verkligen fina ljuslyktor och vem kan leva utan doftljus!!!! Den tavlan där i bakgruden, åh va jag gillar den, dösnyggt!! Mari.

Amelie sa...

Hejsan!
Så fint det blev där med alla ljuslyktorna. Gillar också när de är stora!
Ha en fin start på veckan!
Kram Amelie

LOPPISLIV sa...

Ohhhh så himla fina, passar så fint där på ditt bord, nu måste jag genast in på sidan och kika om jag kan hitta dessa små charmiga lyktor, jag härmar dig lite nu :-))

Kraaam Paula

Fru Sederblad sa...

Åh, vad fint det blev! Helt underbar lyktor ;-)!

Bleudelavande sa...

Oooohhh me too I adore the candles and their light! Those vases are perfect for them!!!!!!
Nice week to you too.

Vitspets sa...

Åhh såå fina ljuslyktor !
Måste ha Måste ha :-) :-)
Ha en fin dag
Kram Karina

Fru Andersen sa...

Takk for butikk-tips!

Nydelige lyslykter. Veldig glad i bloggen din, drømmer meg bort i hjemmet ditt:-)

God uke!

Tinas bo sa...

Supersnygga ljuslyktor!!
Spanar oxå efter ett par, men de verkar vara svåra att hitta...
Kuddarna är såååå läckra!!

Kramis Tina

Lisbeth Williams sa...

Fint! Lyckor är perfekta stämningshöjare!

Casa of Mia sa...

Jättefina ljuslyktor och doftljus är så härligt kram

Casa of Mia sa...

Jättefina ljuslyktor och doftljus är så härligt kram

Sivs hus sa...

Hei, Gratulerer - det ble nydelig og duftlys er også herlig. klem Siv

lotta sa...

Jättevackra lyktor och ja visst behövs det lite doftljus så här års! Clean cotton är ju en favorit!
Jag gillar verkligen att du visar före och efter bilder på köket. Underbar skillnad! Ha en fin vecka! I Skellefteå känns vårvintern långt borta, men snart! Kram Lotta

Hanna sa...

fina bilder.
Ha en fin kväll!
Kram
Hanna

Lilla Blanka sa...

Jättefina lyktor Anette!
Och det är så mysigt med era nya soffor där..!

Kram
Mia

Johanna Stålros sa...

Passade fint där i ditt vackra hem! Kram

Dortesjs sa...

waue så fint her i dit vackra hem jeg vil komme tilbage en anden gang

Anonym sa...

Jättefina ljuslyktor, jag har några liknande. Men den lilla spricker tyvärr väldigt lätt efter att de blivit riktigt varma. Har nu investerat i de större jag med, och hoppas att den håller bättre! Ulrika

john sa...

Hello ! so nice when you find something you have been looking for...I cannot resist candle holders...they look so nice ! Gail x

Vendela sa...

Hej och tack för svaret :-) Blev bara så nyfiken när jag såg den, såg ut som en gammal kungakrona el liknande...men vem vet..? :-)

Ekenäsliv sa...

Uuuuuuursöta ljuslyktor!!! Oups, kan hända man klickar in där då, hi hi;-)
Må så gott!
Kram Anna

Gabriella sa...

Åh så fint och mysigt det ser ut!

Heaven's Walk sa...

Your new candles and pillows are so pretty, Anette! Love them all! :)

xoxo laurie

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

så suåper snygga och vilket fint kort du lagt till på dig själv.
ha det så gott även om det är tisdag=) kram Gabriella

Zinkhjärtat ♥ sa...

Ljuvliga ljuslyktor:)!
Stor Kram Annelie ♥

mimmie sa...

Hej!

Hittade till din blogg av en slump så jag tänkte stanna till o säga hej :) Har samma ljuslyktor som brinner nu på mitt bord, däremot i lite olika mönster. Älskar dem! Har dock inte sett dem små.

Ha en fin kväll /Mimmie