onsdag 12 mars 2014

Ordning på torpet

 Jag har köpt en gullig liten låda, där ska jag samla alla mina viktiga papper, ni vet papper till deklarationen och sånt..viktiga papper som är lite tråkiga.


Då känns det lite roligare att hålla ordning och reda, eller hur ?
Ha en fin Onsdag alla !
Kraaam Anette
P.s Kan avslöja en hemlis, vi håller på och jobbar fram en ny webbutik till butiken Handplockat där jag jobbar, attans så snygg den blir, vad säger ni om det ? Det kommer att ta lite tid för vi vill ha det perfekt, men jag håller er uppdaterade jag lovar !

14 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ja det var en söt låda ! Vad fint du har det på ditt köksbord .Vad skoj med webbutik .Kramar Rita

Prinsessorna på Bellevue sa...

Perfekt med en webbbutik och vilken sööt låda!

Kraam
Petronella

Unknown sa...

Så nydelig liten boks- og perfekt til kjedelige men viktige papirer.

Nydelig blogg du har- legger meg til som følger :)

Ønsker deg en fin dag

Klem Monica

Mariette sa...

Väntar med spänning på webbutiken.
Jag håller med dig om att det är roligare att hålla ordning om man kan få lägga papper och saker i fina lådor och fodral.
Önskar dig en fin onsdag!

Sallys hus sa...

Hej hej!
Å vilken söt! Jag skulle också behöva lite nya boxar till ordning o reda.
Vad spännande med webbutik..;)
Kram Katarina

n o r d i n g å r d e n sa...

Allt trist i en allt annat än trist liten box:)

LOPPISLIV sa...

Vilken underbart söt lite låda, så fina rosa blommor på den, ljuvligt fin!!! Spännande med nya webbsidan/butiken :-)
Ha en fin onsdag!! Kraaam Paula

Prima Gård sa...

Webbutik låter spännande! Och fina lådor är bra lådor. Tråkiga papper gör sig bäst där ;)

Emma

Anonym sa...

hej
va söt, var köper man den?
Med vänlig hälsning Malin

LantlivsAnette sa...

Malin : Jag hittade den på åhlens
Kraaam Anette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Webb-butiken blir toppen, för ibland visar du saker man inte sett i den gamla, har ju sett butiksbilder och vet att ni har mycket fint också.
Härlig rosa blommig låda, ingen risk att du dräller bort viktiga papper nu.
Kramar/AM

HWIT BLOGG sa...

Åh spännande! Jag handlar mycket i webbutiker...med tanke på utbudet här på ön!
Nåja, söt ask...det behövs för alla trista papper!
Ha en fin vecka.
Kram,
Titti

Thyrasgård sa...

Åh den lådan var ju superfin, man blir genast mer peppad att organisera alla papper som ligger och skräpar ;)

Gabriella sa...

Vilken ljuvlig låda, underbart mönster! Alltid bra när man blir glad av att plocka fram den fina lådan fastän innehållet kanske inte alltid lockar:)