onsdag 25 november 2015

Advents bricka

 En till advents ljusstake eller bricka, jaa varför nöja sig med en då man kan ha flera :) jag som fullkomligt älskar att jula i vårt hus jag kör på liksom....


 Jag fick den här iden för ganska länge sen, en ide om att göra något fint på det gamla loppis fyndade fatet, något med små pepparkakor på....


 Så det blev så här, fyra blockljus med guldsiffror och en massa hembakade små peppisar...



Det doftar gott det doftar jul och jag prov tände första ljuset, snart så är det advent, och då är det även skyltsöndag här i stan och jag jobbar, det är en väldigt rolig dag att jobba då, alla är sugna på jul och vi har bullat upp i butiken och skyltat i alla fönster
Kraaaam Anette

3 kommentarer:

Jaana Kristiina sa...

Skönt:)
Tänkt att det är adventstid just nu,bakom dörren.

Gabriella sa...

Åh, jättefint verkligen!

Anonym sa...

Vem är på porträttet?