fredag 29 april 2016

Odd molly inköp

 Halloj på er ! Idag bjuder jag er på några bilder då vi var i Stockholm på inköp av det fina Odd molly !!!

 Tjoohoo här står jag och kan inte bestämma mig, det är många val må ni tro, vilken modell, i vilka färger och sen, i vilka storlekar !! Men vi lyckas alltid få ihop det bra tycker jag, vi diskuterar hejvilt och flaxar lite , sen, sen så bestämmer vi oss på två röda...inget tjorv :)


Mmmmm ser ni, jag njuter där jag står och bläddrar bland alla ljuvligheter...
När det var klart gick vi ut och fikade, pratade över en kaffe och kanelbulle, det är viktigt det också, att få sitta ner samla ihop sig lite...sen flög jag hem, en kort visit i Stockholm, ibland räcker det så.
Tänk att man kan liksom åka över 100 mil bara så där över dagen...
Kraaam Anette

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har tröttnat på Odd molly har kläder jag inte använder längre , synd då dom har kostat en del . Det är lite väl same same i deras sortiment .

Anonym sa...

Hej!
Odd Molly är alltid svårt att bestämma vad man ska köpa. Det finns en Odd Molly grupp på facebook som man kan gå med i och sälja sina kläder som man har tröttnat på, eller Tradera, ett litet tips bara.
Kram
Ingela