måndag 5 september 2016

Trädgårds helg

 Igår bestämde jag mig för att städa lite i trädgården, ni vet tömma alla krukor och blomlådor, och varje höst då jag gör det så tänker jag att jaa det var en kort tid, det var ju nyss jag planterade allting.
25 krukor och 5 blomlådor ska bort, nästa år tänker jag inte ha så många krukor, jisses vilket slit med dom, men samtidigt vet jag att jag vill ha mycket då det väl är sommar, så jag ska nog inte bestämma någonting om det nu....


Trädgårdsmöblerna är också intagna i förråden nu, helt plötsligt blev det väääldigt tomt i trädgården. Lika bra att städa undan allting nu innan frosten kommer för det är ändå alldeles för kallt för att kunna sitta ute nu, det är bara att inse att hösten är här nu, vi får mysa inomhus med tända ljus och mysiga koftor istället, varje årstid har ju sin tjusning !
Kraaam Anette

1 kommentar:

FREEDOMtravel sa...

Visst har varje årstid sin tjusning! Vi har vaknat i Jönköping till sommarväder, men annars så är jag beredd på höst nu :)