måndag 23 januari 2017

Hemma efter Formex

 Sååå roliga inköpsdagar vi har haft på Formex, ojjj så mycket fint vi har köpt in som kommer nu. Men jisses vad slut man blir efter såna intensiva dagar, så jag har unnat mig många och långa fikapausen i helgen....skönt att komma hem.


 Vi har köpt in Odd mollys fina handdukar, alltså vad fina och vilken härlig kvalité.  Det ska bli superroligt att få exponera dom i butiken woooow alltså !!!!


 Och här står jag och beundrar mina favoritlyktor från Tina K jag har massor av dom här hemma de lyser sååå otroligt fint, de kommer till butiken sååååklart


Och kolla in dessa snygga linnena, woow de är blanka och har sååå fin spets i ryggen!!! Ett av varje vill man ju ha !!! Åhhhh det är alltid lika roligt med en ny säsong !!
Kraaam Anette

1 kommentar:

Vitasjutton sa...

Vad snygga handdukarna från Odd Molly ser ut. Spännande! Jag kommer tillbaka;).

Kramis/Heléne