måndag 19 juni 2017

Det växer så det knakar

Halloj på er !! Nu måste jag bara visa er vad som har hänt i trädgården, alltså, det växer så det knakar...


Den här bilden fotade jag för exakt 14 dagar sen , ni ser ju, inte så mycket liv där inte, grått och trist, jag hade precis rensat och gödslat ( ni vet, gödsla gör man 2 ggr innan midsommar )



Och ser ni !! Jag fotade igår och jaa det är grönt...



Det växer bra, nu när värmen har kommit så då händer det grejer i våra trädgårdar minnsann, vi har ju midnattsol så då liksom växer det extra bra, och det behövs för vi är ju alltid minst en månad efter er ni som bor i södra delen av vårt land....



Man ser knappt huset från grannarnas håll ! Jaa vad det är fint då det grönskar, man vill liksom stanna upp tiden nu..tänk att vi redan är inne i Midsommar veckan !! Klänningen hänger på galjen och väntar, jag har bestämt mig för att ha klänning oavsett väder, är det Midsommar så är det...
Kraaaam Anette

4 kommentarer:

Theresa williams sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Sallys hus sa...

Hej hej du fina!
Nu var det himla länge sen jag skrev något här inne...
Ni har så fint överallt så man liksom blir lite hoppig...man vill liksom hem och gräva i trädgården och slita fram målarpenseln och måla något...hihi...
Hoppas allt är fint med er och det där med midnattssol låter underbart!
Kraaam Katarina

Theresa williams sa...

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal bröt han upp med mig, jag gjorde allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag Mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett problem med förhållandet, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavaren som hjälpt mig med mitt eget problem. Email: drogunduspellcaster@gmail.com du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

1) kärleksspell
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässa Spells
4) Äktenskapsstavar
5) bindande stavning
6) Breakup Spells
7) Förvisa en tidigare älskare
8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
9) vill tillfredsställa din älskare
Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
Genom drogunduspellcaster@gmail.com

Unknown sa...

Hoppas allt är fint med er och det där med midnattssol låter underbart!


หนังตลก