lördag 5 maj 2007

6 kommentarer:

♥ Pia... sa...

haha...ja att falla på eget grepp...finns det nåt som heter..passar in här va??men den var väldigt fin din fotölj iallafall..haha..tur för nisse...dessa små godingar till hundar...finns så mycket man kan berätta om de...inte minst min Selma...den du ..med smör på ..hon kan ..en massa...du såg att hon rymde för mej en gång? .jaja sen jag fick henne för 4,5 år sedan har mitt liv blivit en hel del rikare kan jag säja...men en sådan fin fotölj har hon inte :)men väl en röd avskavd ganska ful och som jag ska klä om..nån gång...hej...PIA

Minne sa...

Vill bara säga att jag är glad att jag hittat din blogg. Du har ett helt FANTASTISKT hem och jag blir alldeles gröns av avund. Fåtöljen var mycket fin, synd att den inte var så skön. Ha en skön söndag.

Mikkeline sa...

Hei, og velkommen til blogverdenen. Jeg har bare vært her i 2-3 måneder selv, og synes det virkelig er inspirerende å finne så mange med felles interesser der ute.
Siden din ser riktig lovende ut, så jeg lager en link til deg;-)

Anonym sa...

Åh, så typiskt. När man förväntar sig något så blir det aldrig bra. Hoppas ni "sitter in" fåtöljen så den känns bra den också.
Kram

LantlivsAnette sa...

Pia: Jag läste med förskräckelse när din Selma rymt,jag ropade på hela familjen och läste högt för dom,alla blev engagerade och kände sig lättade då hon var hemma oskadd.Vår Nisse har inte rymt för oss ännu ialla fall.Ja det är speciella dessa Westisar.Tjuriga,envisa och alldeles underbara.Jag ska lägga ut bilder framöver på vår lilla Nisse.Ha det bra ..Anette
Minne : Tack för allt beröm!
Mikkeline:Vad snällt att du länkar mig Tack.
Anonym:Tyvärr så går det nog inte att sitta in den,vi har försökt vi har ju haft den i ett år nu !

Mollys Hus sa...

Attans oxå, direkt när jag såg bilden och började läsa texten tänkte jag såna måste jag ha!!!! Men sedan läste jag lite längre ner och du kan alltså inte rekommendera dom :(, men väldigt snygga var dom iallafall.