fredag 1 februari 2013

Lite rosa toner

Jag vet faktiskt inte om jag har visat mina fina linnekuddar i ljusrosa linnetyg ! Här är dom i alla fall, på pallen i sovrummet. Kuddarna är jättesköna att ha under huvudet då man ska ligga i sängen och läsa.
Ljusrosa, lite pastelligt så där då vi går mot våren...
Tänk att det är Fredag !! Tjoohoo..förra helgen låg jag i flunsan, så det känns som om jag har massor att hinna ikapp med den här helgen...städ, plock..tvätt och kanske lite bakning, jaa ni vet hur det är.
Kraaam Anette
P.s Kika in på den här fina bloggen, klicka HÄR så kommer du dit, det är mode, gamla fina möbler m.m

25 kommentarer:

Annas röda stol sa...

Finfina!! Jo, gillade dina kuddar, stora och rejäla :) Ha en trevlig fredag och glöm inte bort att fika idag. Kram Anna

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Riktigt fina ! :)
Visst är det nått speciellt med dessa härliga pastelfärger när våren kommer.
Här hemma är vi också sjuka...fotvarandre.
Inne i andra veckan. influenssan.
Mrn inget värre ;)
Men visst börjar man blilite trött Vi sover inte så mycket heller...

Så fin din fina pall är där. Härligt !

Ha en fin fin helg ! Och visst är det Fredag med stora bokstäver och dessutom första februari ! :)
Härligt !

Ha det gott fina du och ha en riktigt mysig helg!

Kram.kram från mig

Prinsessorna på Bellevue sa...

Rosa är jättefint och de där kuddarna såg riktigt sköna och bekväma ut. Idag har vi ettårskalas, så idag blir det verkligen fredagsfika!

Kram
Petronella

Mona sa...

Så herlig puter du har :-D NYDELIGE....

Ønsker deg en riktig fin helg ;-)

Klem Mona

Marie sa...

Den där rosa pudriga färgen på kuddarna är sååå fin!!!!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Anonym sa...

Åååå...de var bare utrolig nydelige:)
Så delikat farge:)
Elsker Lin:)
Ha en herlig dag
Klem Merete

Mittvitahem-Gottoblandat sa...

Fina kuddar & dessutom rosa.
Jag är en kuddfantast, syr i stort sett alla själv. Har bara sytt jättestora en gång , annars typ 45*45, med olika varianter spets på el,knyt.
Men har just fallit för accenten rosa i den ljusa varianten.
Kram Victoria

Vardagslycka sa...

Vilka härliga stora kuddar! Och ljus rosa är så vårigt och fräscht, kan tänka mig att de är sköna att luta sig mot.
Önskar dig en härlig helg fylld av mys och glädje.
Kram, Carina

~ INA ~ Inas☆House sa...


Vilka fluffiga kuddar! Supermysigt.

Önskar dig en fin helg!
Kramis
Ina

hemma hos lilla mej sa...

Vilka mysiga kuddar .Bara så himla fint med rosa.Ha en mysig fredag med gofika njut och mys vännen.Kramar Rita ♥

mormorMärtas sa...

Härligt med lite rosa toner...

Kram Annika

A House With A View sa...

Riktigt gosiga och vackra kuddar! Det går ju aldrig att få för många av dem:))

Kraaaaaaaaaam aka

Anonym sa...

Hejsan...jättefina kuddar,ja allt du lägger ut är fint å vackert.En frågar...var har du hittat dessa rosa skönheter?Måste berätta att jag hittade mina påskliljor-lökar under snön i en kruka som skjutit upp med gröna små blad. ingen snö kvar ..
Hälsningar Christina i Blekinge

VINTAGELINE sa...

Så skjønne puter. Nydelig rosatone.
Ønsker deg en fin helg!

Klem

Hanna sa...

fint.
Ha en bra fredagskväll.
kram
Hanna

LOPPISLIV sa...

Den ljusrosa färgen är ju bara sååå söt. Underbara kuddar, jag har samma fast jag har vita linne örngott på mina, har den i sovrummet, håller med, de är perfekta när man läser i sängen :-)) Perfekt stora och snygga dessutom!!! Nu blev jag sugen på lite puderrosa toner här hemma också, ger 1700tals vibbar. Kramelikram vännen // Paula

sagolikflora sa...

Hej! Va fint det ser ut o lägga dom på en pall sådär. Jag har två precis likadana kuddar ;-)) nu såg jag dom i nytt ljus som man brukar säga ;-) ska ta o plocka fram dom till sovrummet. Har legat i linneskåpet efter tvättning. Kul!
Ha en fin helg. O du vi har haft flunsan hela förra helgen o i veckan. Känns som livet börjar om efter en sån rusch. Fy! Tvätta o städa o handla ny mat. Ja en make over överallt. Skönt o städa ut bacillerna!!!
Kram

Rose Garden Malevik sa...

Hej Anette
aha...men superfint :)
ska kolla bloggen nu..
kramkram
Håkan

Gabriella sa...

Åh så fina de ser ut! Härliga kuddar=)

Tinas bo sa...

Vilken härlig pastellig färg de har!!
Me like!!

Ha en mysig helg
Kraaam Tina

Sara sa...

Vackra kuddar i en härlig färg! Kuddar kan man aldrig få nog av :) Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag tror jag sett dom på någon tidigare bild hos dig, just den rosa färgen gör mig alltid glad.
Ha en skön helg
Stor kram
AnnaMaria

Malin ~ inredning och annat sa...

såååå himla fint! Jag älskar pastellros/ljusrosa och i LINNETYG dessutom, urläckert!

Sofi sa...

Hej Anette!

Så fina kuddar!
Jag låg i influensa för ett par veckor sedan, hela helgen gick bort och man kommer efter med allt, men nu är jag ikapp!:)
Vilken härlig blogg du har!

Kram Sofi

Parfum de Provence sa...

I love those pink pillows! And I love your home...so white, so shabby, so home! Beautiful!
Hugs,
Michela