måndag 3 augusti 2015

En liten rosa stol

 Åhhh kolla !! en liten rosa stol...jag som älskar små saker, jag föll ju direkt då jag såg denna...


 Där stod den i ett hörn i en Antikaffär, liten och rosa, såå söt....jag såg att det var flera spekulanter på den, men vill man ha något så måste man handla snabbt...haa...haaa...jag tog tag i den på en gång, ingen tvekan där inte...


Den är fin som prydnad och kommer det små småttingar på besök så har dom  en alldeles egen liten stol !
Kraaam Anette

3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så jättesöt, det var ett
fint fynd.
Kramar/AM

LOPPISLIV sa...

Så söt liten stol! Ja där gjorde du ett bra fynd, det gäller att vara snabb minsann när mam hittar något riktigt fint :))) ha en fin start på nya veckan! Kraaam P

G:a Affären sa...

När man ser något sådant fint gäller det inte att tveka! Och den hade redan rätt färg!!! Lycka, och med det ryggstödet! Men så söt liten stol.

Kramar /Cia