onsdag 2 september 2015

Några blommor

Jag har sagt det förr och säger det igen, sååå härligt det är att kunna plocka in fina blommor och sätta lite här och där i huset, jag pluttar ut dom i olika små vaser överallt !! Nu har krukrosorna blivit så stora så nu kan jag klippa lite i dom också, det blir fina buketter. Man känner sig liksom lite bortskämd med detta blomplockande, snart är den tiden över och jaa, då blir det inga små buketter mer...jag får dekorera med något annat, ljus i massor till exempel.
Kraaam Anette

5 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Det är ju bara så rart med små vaser med blommor överallt .Härlgt när man kan gå ut och plocka i sin trädgård .Men snart blir det ljus och det är ju mysigt det med !.Ha en skön onsdag.Kram Rita

Trädgårdsform & design sa...

Visst är det underbart att kunna plocka in vackra blommor och buketter i sin egen trädgård. Några enstaka rosor i en liten enkel vas, ja det kan nog inte bli finare :) //Victoria

Lenas trädgård sa...

Hej, Så snygga plädar i ditt förra inlägg! Försökte beställa två grå , men tyvärr fanns det bara en. Synd för jag ville haft dem till mina framtida vita soffor...
Vet du om det kommer in flera?
Ja, nu åker de fina buketterna in här också, bäst att passa på att njuta av sommarens skönheter.
Hälsningar
Lena

G:a Affären sa...

Idag plockade jag också in rosor, det blir ändå förstörda i regnet som nu öst ner i ett helt dygn.
Hi,hi jag gillar att du pluttar ut dina blommor i huset. Det ordet lånar jag.

Har läst så många fina inlägg jag hade missat, och kommenterat.

Kramar
/Cia

Ulrikeღ sa...

....schönen Tag💕

Kram Ulli