måndag 12 oktober 2015

Framkalla bilder

Förr i tiden ni minns, då lämnade man ju in sin lilla filmrulle till framkallning, idag, jaa då har man alla bilder på datorn eller i mobilen, och jag saknar faktiskt att kunna ha bilderna i ett litet album, minnen som man kan kika på då och då. Nu går det att framkalla bilder från mobilen !! Japp, jag valde några bilder som jag har på Instagram, och det var plätt lätt !!
Ladda hem appen Framkalla ( den är grön med ett vitt F på ) gratis, och sen är det bara att sätta igång.
Man betalar med sitt betalkort direkt och det är billigt, väldigt smidigt.
Japp det var ett litet tips som jag vill dela med mig till er eftersom det var så lätt och smidigt.
Kraaam Anette

3 kommentarer:

Anonym sa...

Super! Stort tack för det tipset!!
Skorpan

hemma hos lilla mej sa...

Så bra ! Tack för tipset .Önskar dej en skön start på nya veckan .Njut kvällen Kram Rita

LOPPISLIV sa...

Vad bra! Tack för tipset!! Kraaaam