fredag 9 oktober 2015

Fredags feeling

 Jamenn jisses, då var det fredag igen !! Veckorna springer iväg, och fredagar, jaa de är ju nåt alldeles speciellt med fredagar, helgkänsla, man bänkar sig framför Tvn med något gott i skålen, eller hur ? För min del blir det salta nötter, jag har faktiskt slutat att äta godis, har hållt mig nu sen Januari, det ni :) och det går fin fint, jag mår prima då jag uteslutit socker och vitt mjöl från min kost !


Ljusen tända och vi har helgkänsla, även om man jobbar lördag som jag gör då och då så är fredag ändå helg för mig :)
Kraaam Anette

3 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hej heeeej!
Ja i dag kör vi fredagsfeeling...
Myyysigt och ohoj va du är duktig.
Jag skulle inte klara mig utan pasta och bröd...
ha en mysig kväll nu raring!
kram Katarina

LOPPISLIV sa...

Här kör vi också fredagsmys!! Länge sen nu jag kikade in bland bloggarna! Fina inlägg Anette från ditt vackra hem! Ha nu en trevlig helg. Stor kraaaam Paula

Seawashed sa...

I have always loved your home but have not been here for awhile. Everything is beautiful. I just got the new Vintage By Nina book that I see in your sidebar, I share about it on my blog...it is my favorite of her books. xo