fredag 5 februari 2016

Måla i verandan

 Jaa ni, i åratal har jag velat måla i glasverandan, vi byggde verandan 2002, ganska många år sen nu, och då valde jag gula väggar, och nu vill jag ha vita väggar där...men jaaa jag kommer inte till skott med det, för när det är nog varmt ute för att sätta igång, jaa då drar ju trädgårdssäsongen igång och underhåll av allt annat, ni vet då man har ett trähus så finns det alltid att göra på våren/sommaren...


Så glasverandan är liksom inte prio ett om ni förstår, och lite vaniljgula väggar kanske inte är helt fel några år till :) vi trivs ju där ändå, och mina Pelargoner också.
Kraaam Anette

10 kommentarer:

Waldstrumpf sa...

It looks so beautiful.
Dearest greetings from Waldstrumpf MANU

Tuija sa...

Great! I-m also dreaming about to change the coulur of our "veranda" . Kram! tuija

Reserl sa...

so great, very nice, have a beautiful Weekend and big hugs and kisses from bavaria from tatjana

G:a Affären sa...

Det där känner jag igen, allt som borde hinnas med men inte blir prio ett.
Och vet du, jag tycker det är en riktigt behaglig gul färg.
Vilken underbar utsikt ni har därifrån med älven utanför!
Det märks på pelargonerna att de trivs, så fina!

Trevlig helg!
Kramar /Cia

Jenny sa...

Hej Anette!
Vitt hade ju varit snyggt men jag gillar den gula nyansen också! Fint med det träfärgade golvet med. En sån veranda med pelargoner i fönstren drömmer jag om:)

Ha en skön söndag,
Kram Jenny

Anonym sa...

Tycker det är snyggt som det är, det är ju kontrasterna som ger ett hemtrevligt och ombonat intryck. För mycket vitt är inte min melodi...
S

Unknown sa...

Nu kan du läsa ytterligare ett pinsamt sexminne från läsare! Har du ett eget minne du skulle vilja dela med dig av? Maila då till tjejbloggen@gmail.com eller nedan i kommentarsfältet. Allt publiceras anonymt! www.girlsroom.se

Marie sa...

Vilken underbar veranda ni har ...tycker d va fint med den färgen ni har ...ha d gott /Marie

Fashion sa...

Your blog is very impressive….

filcowy kufer Hogaty sa...

Your House lovely <3