måndag 8 februari 2016

Skänken som blev ett högskåp

 Jag har en gammal fin skänk i gediget trä i matsalen, så en dag för några år sedan kom jag på att jag ville ha hyllor ovanför ni vet typ som ett skåp, sagt och gjort jag ritade och måttade hur jag ville ha det och min snälla pappa han byggde, det skulle vara pärlspont i ryggen och att veta avståndet mellan hyllplanen var lite klurigt men det gick, det blev sååå fint !!


Sen målade jag allting så att det skulle matcha med skänken, hyllan står lös ovanpå så jag kan ta bort den om jag vill, men jag tycker det passade så bra så jag känner inte för någon förändring, jag är nöjd, och det är så bra att ha hyllor som man kan förändra med olika grejer på, efter årstid om jag vill det.
Ny vecka och nya tag, på Torsdag åker vi på Modemässa, sååå skoj det ska bli
Kraaam Anette

7 kommentarer:

G:a Affären sa...

Med den hyllan blev det en helt ny eller annan möbel, så väldigt fint!
Och så gillar jag ringarna som beslag och förstås det som finns på
hyllplanen!
Du har en duktig och kunnig pappa, jag vet att han varit inblandad i många
härlig projekt hos dig.

Modemässa, lyllos dig!
Ha det gott!
Kramar /Cia

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh det är så fint ditt skåp, och älskar hyllor där man kan förändra efter årstider och humör. Super trevligt att träffas förra veckan, tyvärr alltid för lite tid känns som vi skulle kunna prata hur länge som helst.
Kram Theres

Meta sa...

Vad härligt att ha en så duktig pappa. Så bra det blev, nu behövde du inte köpa nytt, det är bra. Jag gillar återvinning.
Ha det gott och skoj på mässan
Kram Meta

حراج السيارات sa...


good job

حراج السيارات

تصميم مواقع sa...


great work

تصميم مواقع

Anonym sa...

Fint! Men varför den underbart patinerade gråa träasken så högt upp under taket? Man ser den ju inte. Ner med den bredvid den franska ljusstaken vettja ;-)

Fashion sa...

Thanks for sharing