onsdag 31 augusti 2016

Hösten är här

 Jaa hörrni, nu är det höst det känns i luften, det är liksom bara att inse det, och det går bra ändå, jag tänder ljus på kvällarna och tar fram de stickade koftorna, och det är säsongsbyte i butiken, det är alltid lika roligt med nya grejer och kläder !!


Blommorna jaa de bryr man sig inte om längre, de får liksom klara sig bäst de vill nu, till helgen ska jag tömma krukorna och göra höst i trädgården, det är bäst att göra det nu innan det fryser för då blir det svårt att tömma om jorden är fast frusen...
Kraaaam Anette

5 kommentarer:

Anonym sa...

Har följt din blogg i många år❤, älskar att se de vackra och inspirerande bilderna.Har märkt att blogg inläggen inte kommer på måndagar,onsdagar och fredagar längre:-(.så har du tröttnat på att blogga? Hoppas inte.

LantlivsAnette sa...

Anonym : Hej ! Vad glad jag blir då du följer min blogg, jaa mina inlägg har inte kommit så ofta på sistone, jag har helt enkelt inte haft tid, men jag ska fösöka jag lovar :) Kraaam Anette

G:a Affären sa...

Axlarna ner sedan jag läst kommentaren ovan.
Så glad jag blir Anette!
Här är ännu en, där tiden inte räckt för bloggvärlden.

Det går bra ändå...en härlig kommentar från dig om
höstens ankomst. Ja det är väl bara att acceptera,
helst i en tjock tröja. Jag har letat fram min favorit
och sitter på verandan sena kvällar.
Vacker hörna du har där med ljusstaken och spegeln!

Önskar dig en fin start på september!
Kramar
/Cia

Anonym sa...

Åh va bra,du gjorde min dag:-) tack<3

Bea sa...

Men, vilken härlig blogg! Kolla gärna in min, jag bloggar också om lantlig stil: http://lantligcharm.se/