onsdag 22 februari 2017

Ny tavla

Jahapp då äntligen kom den upp, den nya fina tavlan från Tove Frank, vi har börjat sälja hennes fina tryck i butiken nu, och de är väääldigt populära kan jag säga, såå roligt då vi valt att ta in de i sortimentet, och jag föll ju pladask för den här, jag tycker den är lite cool och kaxig på nåt vis, och vacker....


Men jaa den ser lite liten ut trots att den är 50x70 cm, jag har ingen ram till den ännu, jag ska ha en lite maffigare ram tänkte jag, hittar jag en så är det ju inga problem att måla den i den färg jag vill ha jag tänker mig ljusgrå, man är ju van att dra fram penseln då och då...så det är inga problem, nu gäller det bara att hitta en ram.



Just nu får den hänga tillsammans med två andra gamla ramar, så att det inte känns så tomt.
Det finns fler fina motiv, kolla in butikens instagram så ser du : handplockatkalix
Kraaam Anette

Inga kommentarer: