måndag 20 februari 2017

Sommar kom fort !!

 Jaa herregud vad jag längtar nu, efter sommaren...ojj ojjj...på den här bilden skrapade jag och målade lekstugan, den blev så himla fin då den fick lite ny färg på sig, i år ska vi måla huset, det finns alltid att göra då man har hus, men såå himla skoj det är ändå, att fixa och göra snyggt !!



 Att få mojja sig i glasverandan, det är såå härligt att vara där inne, dricka kaffet länge...men i år blir det jättekonstigt, jag har ju inte min goa kompis vid min sida längre, Nisse, han älskade också att vara där i verandan, han hade sina kuddar och filtar där....han visst att nu är det sommar då vi kan vara där inne och han låg ofta på trappan och spanade neråt vägen....ser ni att hans nos var som ett hjärta, lillen....



 Allt är så fint på sommaren, allt det gröna, woow det blir som en explosion i naturen, få se vad vi hittar på i trädgården i år, jag har ju ideer om man säger så....



Såå lummigt och grönt, herregud vad fint, nu längtar jag massor...
Kraaam Anette

1 kommentar:

Benny sa...

Exactly the same individuals could possibly tag heuer replica dispute how the 911 Porsche may be the exact same vehicle since it had been 50 in years past… However simply because 1 nevertheless informs time and also the additional replica watches circles edges, that does not imply presently there haven't already been main, main hublot replica designed to their own technicians concealed below their own carefully created steel exteriors. Presently there possess obviously already been a few large actions ahead when it comes to rolex replica methods as well as high quality associated with delivery, however the concern associated with item improvement prospects all of us for an fascinating scenario. Whenever 1 manufacturer may be meant in order to completely stay rolex replica an additional within prices, specialized functions, exclusivity, and so on, it's to do 1 limitless tight-rope stroll, masterfully managing in between not really dropping floor in order to it's rivals as well as rolex replica sale not really walking about the feet associated with it's larger sibling.