måndag 27 mars 2017

Mitt Greengate

Detta porslin, som jag gillar det !! Jag har ju samlat på Greengate i några år nu och samlingen är ganska stor, jag har olika mönster och färger, ni ser ju på hyllan, men ändå så hör de ihop på ett fint sätt, jag älskar dom och njuter varje dag då jag dricker mitt kaffe ur en kopp, och sen så är det lite kul då man har kalas eller middagsbjudning, då får alla gäster välja sin favorit kopp.
Ny vecka och nya tag,det går undan snart har vi sommar :)
Kraaam Anette

3 kommentarer:

lantliv på liljegården sa...

HEJ!
Jag håller med dig, jag har själv en hel del av dessa late muggar......underbara att dricka sitt kaffe ur.
Det blir som ett gift när det kommer ut nya mönster, då kan jag inte låta bli att köpa ännu flera. Jag måste berätta om min dotters fynd av Green Gate, som hon gjorde härom veckan i Danmark....12 st. mat tallrikar för 25 kr stycket, normalpriset för dessa ligger på 299 kr.st.....inte utan att jag blev lite avis.
Du får ha en fortsatt bra måndag, här nere i Skåne är vädret för tillfället grått....saknar allt solen.
Kram Ingela
lantlivpaliljegarden.blogspot.se

Hus nummer 22 sa...

Jag älskar också greengate. Har deras lattemuggar. Må så gott Maria

Anonym sa...

Väldigt fina muggar, goda att dricka ur och bra att man kan blanda olika mönster och färger.

Skulle skickat med en bild på krokusar eftersom vi har vår här nere i söder men det funkar inte, synd. Såg på TV att det snöade i Kalix igår. Vi har inte haft snö sedan i oktober, har varit på vissa ställen.

Får önska dig en trevlig dag!

KRAM
Kerstin i Blekinge