fredag 26 maj 2017

Glasverandan

Gooomorron på er ! Nu var det ett tag sen jag gjorde ett inlägg här, men i alla fall, nu har jag städat i glasverandan och tvättat alla kuddar och mattor så nu doftar det sååå ljuvligt här inne, äntligen kan vi sitta här och njuta, vårt sommarrum !!! Jag har ställt in pelargonerna också, så då är det liksom starten på sommaren....



Men ni ser ju hur det ser ut ute, inte så grönt, vi har ju haft sååå himla kallt, det har inte varit så här kallt i Maj månad på över 20 år hörde jag...brrrr....som vi har längtat efter solen och värmen, ingenting grönskar ju då det är så här, men snart, snart så sätter det fart och då får man ju himla bråttom med allting, gräset ska krattas och trädgårdsmöblerna ska ut och jaa det blir som en snabbspolad film kan jag tro...haaa...haaa...
Men nu är det fredag och då unnar vi oss något gott eller hur ?
Kraaam Anette

2 kommentarer:

Prairie Charm sa...

So beautiful... I love it ♥ Alexandra

Unknown sa...

vad använde du för träslag till din trappa som du vit pigmenterad olja?jag försöker bygga altan och min trappa och din är den snyggaste jag sett. Jag gillar inte det bruna träet och jag behöver något som håller ... därför kan jag inte måla. Kan du snälla ge mig tips.
Är din fortf fin? håller trä slaget?