måndag 1 maj 2017

Födelsedags middag

I Lördags hade jag födelsedags middag för de närmsta i familjen,  jaa jag ville ha det så här den här gången, jag har ju haft stora baluns då jag fyllde 30 och 40 så jag ville ha det så här den här gången. vi ska ju åka till Gotland i sommar så jag måste ju spara till det också, såå himla kul det ska bli man längtar ju ....tänk Gotland, som jag har längtat dit i mååånga år och nu blir det av !!!


Här står jag med mina älskade döttrar, 50 år, herregud alltså, men jaa ni ser ju jag har stora barn, åren går....

Kolla här då, jag fick världens finaste fotoalbum som min yngsta dotter hade knåpat ihop....


Ni förstår ju att jag fick tårar i ögonen bara av att läsa texten på pärmarnas insida....



Jag kunde inte bläddra i boken för tårarna bara rann....



Lillen som har varit med oss i så många fina år....


Dagen efter middagen, på söndagsmorgonen då tog jag albumet och satt och bläddrade, och grät....
Så himla fint, såå många fina minnen med vår lilla vän, känns så ofattbart att vi inte kommer att träffa honom snart igen.....



Och kolla här då !! En Ghd plattång i rose guld, woooow vem vill inte ha det liksom, jag har velat ha en länge och nu har jag det !! Nu ska det lockas och plattas !!




Och alldeles egna slipin tofflor, haaa...haaaa... ni vet såna som man kan ha i verandan och snabbt få på sig då man ska ut i trädgården eller hämta posten, jag har inte haft några och jag vägrar att köpa Foppa tofflor, jag tycker de är såå gräsliga, jag vet att många har såna, men inte jag, tur att smaken är olika, Så nu har jag ett par egna tofflor, ni vet jag har tagit alla andras :) men nu slipper jag ju det !
Jaa , hörrni, det var lite från min helg det.
Idag är det Maj månad, så härligt vi närmar oss sommaren och trädgårdslivet, jag längtar !!
Kraaam Anette

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint album, man fick tårar i ögonen då man såg texten. Så fint att ta fram och minnas lille Nisse. Och en Ghd plattång är inte heller fy skam. Hoppas du hade en fin lördag med de dina.

Nu får vi hoppas på en solig och varm maj månad.

Kramar från
Kerstin i Blekinge

Anonym sa...

Once you had little Nisse, now you have an angel. Such a special gift full of cherished memories.

رواد الحرمين sa...

عزل اسطح بالدمام لحماية وزيادة عمر الخزان الافتراضي.

شركه عزل فوم بالدمام عزل فوم بعنيزة هو افضل انواع العوازل فى الفترة الاخيرة المستخدم فى حماية الأسطح من الرطوبة العالية وتسربات المياه.
شركه كشف تسربات المياه بالاحساء