tisdag 1 augusti 2017

Augusti redan !!

Tjoooff så blev det Augusti månad, jisses vad fort det gick, vi har semester och har hunnit vara på Gotland en vecka, jag ska visa er bilder därifrån sen, men först måste jag bara visa er hur fint det blommar i vår trädgård just nu !!



Jersminen ( tror det stavas så ) blommar nu, två veckor senare än förra året och det är jag glad över för då kan jag njuta av den nu, när vi kom hem från Gotland i söndags så möttes vi av ett hav av vita doftande blommor....ljuvligt må ni tro



Helt galet vad vackert den blommar....


Jag har två buskar av Jersminen, och jag bara måste köpa fler nästa år för de är såå vackra. I trädgården har jag alltid något som blommar, först ut är Häggen, sen Äppelträden och Syren, efter det blommar Snöbollsbusken och sen kommer Jersminen och alla Pioner, nu gäller det att njuta.
Vår vecka på Gotland var sååå bra, herregud vad vackra hus det finns där, jag ska fixa i ordning alla bilder och visa er, jag lovar :)
Kraaam Anette

6 kommentarer:

Unknown sa...

Schersmin :)


Berit

Två systrar sa...

Men vad den blommar!!! jag köpte en doftjersmin eller jasmin, vad det nu heter men den doftade inte ett smack :-) Blev inspirerad av att köpa en ny nu då jag har en trädgård som bara ska gå i vitt och grönt är tänkt...när den är klar.
Kram Charlotte

LantlivsAnette sa...

Två systrar : Åhh det kommer att bli fint det, det hör jag ju :) Kraaam Anette

No34 sa...

Jasmin eller Schersmin... Jasmin är ju enklare att hålla koll på bokstäverna på..;)
Den har i alla fall den allra underbaraste doften, och för mig doftar det "Farmor". Barndomens somrar i Sundsvall... Varje gång jag känner doften blir jag alldeles varm i hjärtat..!! Jag fick ett skott från farmors buske, för några år sen men den tog sig inte, så jag får nog göra ett nytt försök..!
Ha det bäst, kram från Kate

Theresa williams sa...

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskastare som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag Mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, kastade han stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningsgivaren som hjälpt mig med mitt eget problem. Email: drogunduspellcaster@gmail.com du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

1) Kärleksspell
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässa Spells
4) Äktenskapsstavar
5) bindande stavning
6) Breakup Spells
7) Förvisa en tidigare älskare
8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
9) vill tillfredsställa din älskare
Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
Genom drogunduspellcaster@gmail.com

Unknown sa...

Åhh det kommer att bli fint det, det hör jag ju :) Kraaam Anette




หนังตลก