måndag 30 oktober 2017

Mot adventstider

Halloj på er !! Ett tag sedan sist, men nu går vi ju mot adventstider och då lovar jag att det kommer nya inlägg ofta, ni vet ju att jag är helt galen i julen, allt pyntande och bakande, jag gillar det verkligen.
Igår hängde jag upp en guldring med ett grått sidenband, bandet byter jag nog ut till ett rött då det närmar sig. Vad har hänt sedan sist ? Joo jag har målat vardagsrummet också, samma nyans som i matsalen då de rummen liksom hänger ihop, så nu är det ljus grå väggar i båda rummen, och ni kan ju tro att jag är sugen på att fortsätta i hela huset nu, vi får se vad som händer.
Det är ju som sagt 10 år sedan vi målade vitt i matsalen och vardagsrummet, och hallen...dags för förändring, jag tror att man måste göra det ordentligt typ var 10 onde år, ni vet byta ut saker, måla, fixa...om man nu är intresserad av sånt vill säga...annars så är det ju ok att nöja sig, men sån är inte jag :)
Kraaam Anette

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vad skönt att du är tillbaka igen, trodde ett tag att du lämnat bloggen till sitt öde.. Det vore jättetråkigt för du ger oss som följt dig länge så mycket fin inspiration och jag ser verkligen fram mot dina julinlägg!

Hos Villa Fryd/ Charlotte Neve Grün sa...

Så smukt og indbydende.
Enkelt og helt eventyrligt.

Klem og god dag
Charlotte