fredag 12 april 2013

Magkänsla

 Ser ni den knallgula boken där på mitt sängbord ? Det är en jättebra bok som heter Magkänsla.nu. som Birgitta Werner har skrivit.
Alla vet väl vad riktig magkänsla är eller hur ? Men hur ska man veta om den är rätt ? Kan man lita på den ?


Läs den här boken, då får du svar på många frågor, en riktigt bra bok kan jag lova !! En bok som man kan läsa om och om igen...vill du också ha den, klicka HÄR så får du veta hur du får tag i den !
Ha nu en riktigt fin helg alla bloggisar !!
Kraaam Anette

21 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon till dig där Uppe ! :)

Tack Fina du för dina fina ord ! :)
Det både värmer och Glädjer :)
Det samma till dig ! Du är också Så Duktig!

Ska kika på boken....såna böcker är ju bra.

Då hjälper det ju inte med Nisses kakburk. ;)
Har du ringt till TV 4 ? :)

Vet du att jag har nästan ett liknande bord hemma. Den har en låda upp till .


Du Anette Idag ska vi fika ! :)
Vet Du att : Det är första veckan På Lääänge som jag har klarat mig utan fika och socker !
Känner mig så Nöjd !
Har ätit frysta bär och Keso för att släcka värsta socker suget.
Men det och kaffe ihop är ju inte lika gott som en god kaka :) Eller hur ? ;)

Ha nu en Toppen Fredag och Helg !

En varm kram från mig . Snöande söder ....

LOPPISLIV sa...

Godmorgon vännen!! Ohhh den där boken verkar ju jättebra, den måste jag beställa genast, tusen tack för tispet. Vi pratade om just magkänsla på vår yoga grupp förra gången och hur man lär sig att lyssna på sin inre röst som vägleder en :-))

Så fint i ditt sovrum, underbara järnsängar och nattduksborden är urcharmiga!! Ha nu en fin fredag!!
Kraaaaam Paula

Tess på Tilda och Mamma sa...

Tack för gratulationerna det värmer. Måste kolla in den boken låter spännande, är just nu i värsta läsar stimmet med en salig blandning av olika böcker finns ingen mer avkopplande än att sätta sig en stund med en bok.
Ha en fin helg vännen /Kram

hagagården sa...

Hej Anette
Den lilla emaljskylten kostar 39.-
Stora kramen
Ninni

Lilla Blanka sa...

Gomorron fina Anette!

Ja det där låter som en spännande bok! Tack snälla för tipset!

Nu är det fredag och jag funderar på om det skall bli nåt bakat idag. Hmm vi äter ju lågkolhydratkost men det skall nog gå att hitta på nåt smaskigt ändå ;))

Kram och ha en fin fredag
Mia

Sallys hus sa...

Godmorgon!
Tack för tipset..ja det lät ju som en bok man skulle läsa!
Just nu säger min magkänsla att det är dags att ta en promenad med Sally...fniss..
Ha en mysig helg!
Kram Katarina

Prinsessorna på Bellevue sa...

Magkänsla är jätteviktigt när det gäller i princip allt! Nu blev jag sugen på att läsa mer! Förresten så är ditt sängbord så himla fint!

Kraam
Petronella

Norregård sa...

Om du visste vad jag behöver lite på min magkänsla just nu....
Ska genast klicka in där!!

Ha en bra Helg:)

Kram Malin<3

Jennys Vita Villervalla sa...

Låter som en bra bok!
Att följa sin magkänsla brukar som sagt bli det bästa!
Önskar dig en fin helg där uppe i norr!
Kram!
Jenny

hemma hos lilla mej sa...

Låter som en spännande bok.Ja att följa sin magkänsla brukar oftast bli det bästa.Ha en mysig fredag och trevlig helg vännen.Kramar Rita ♥

Johanna sa...

Den boken blev jag allt lite nyfiken på:)

Önskar dig en härlig fredag,

Kram Johanna

mormorMärtas sa...

Låter spännande... Färgen på dina sängbord... är det samma som på ditt stora skåp? Så varm grå ton...

Vilka härliga bilder på Nisse♥

Kram Annika

G:a Affären sa...

Den här boken behöver även jag och säkert många fler läsa, min magkänsla säger mig det! Hade jag den nu skulle jag kanske säga upp mig på måndag....
Jag önskar dig finaste Anette en trevlig helg!

Kramar
Cia

Anonym sa...

Høres ut som en herlig bok:) takk for tipset:)
Nydelig soverom du har:)
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete

Husbilen Tuzzen sa...

Magkänslan är den viktigaste när det gäller att fatta beslut. Jag försöker alltid gå på den, men ibland är huvudet med för mycket. Kanske ska läsa boken ändå.

Kram Helén

Annas skattkammare sa...

Önskar dig en fin helg!!
Kram Anna

Rose Garden Malevik sa...

hej Duktiga Anette
det där var en kulig bok............. ska kolla in den :)
å missa nu inte.....

SATURDAY SHOW OFF

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tack för bra boktips, magkänslan har man haft hjälp av många gånger.
Jättefint sängbord har du också.
Må gott och kramar
AnnaMaria

Vita små hjärtan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Vita små hjärtan sa...

Tack för tipset!
Fin lördagskväll till dig!
Kram Agnetha

Gabriella sa...

Åh, så roligt med lite boktips! Låter som en intressant bok!=)