fredag 23 maj 2014

Att unna sig

 Är ni bra på att unna er, unna er vackra saker ? Det är jag, ibland blir jag extra kär i någonting, och då kan jag inte låta bli, utan då unnar jag mig. Så var det då jag fick se det här underbara armbandet !


 Ett armband i flera rader, rader med vackra pärlor och berlocker...


Och ett vackert spänne i silvermetall, det är lätt att få av och på själv också, alltid ett plus tycker jag, så att man slipper kalla på hjälp då man vill ta på sig det. Och jag hittade armbandet HÄR. Kanske du ska unna dig ett du också ? Det är ju Morsdag nu på söndag...
Kraaam Anette
P.s Vad glad jag blir då ni gillade vår renovering som jag visade i förra inlägget, det känns toppen att äntligen vara färdig med det.

6 kommentarer:

linnea-maria sa...

Oj vad snyggt det är och fräsha färger!

Tinas bo sa...

Suuupersnyggt!!
Jodå, jag unnar mig lite då och då.. fniss :)

Ha en fin helg
Kraaam Tina

Gabriella sa...

Vilken fint armband, så härlig kombo med pärlor och berlocker!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Till och med låset var fint, jag gillar färgerna och att det var så brett. Supersnyggt på sommaren.
Ha en fin söndag
Kramar/AM

Anonym sa...

MEGASNYGGT!
Klickade på länken, men det var säkert redan slut!

Vilket märke är armbandet?

OM jag unnar mig!? Tyvärr för mycket. Både krims krams (som barnen säger) och skor!

Ditt hem är helt UNDERBART!

Anonym sa...


Såg nu att märket var Barfota....