onsdag 10 september 2014

Nyheter i webutiken !

 Nu precis så har jag lagt in lite nyheter i vår webshop ! Min favorit är den här underbara lilla skinnväskan, visst är den fin ? En väska som bara blir finare och finare med åren, en väska som jag kommer att köpa,du hittar den HÄR

 Och den här snygga lilla pärlväskan...ohhh...så fin...


Och jag som älskar Greengate, kolla vilken fin quiltad pläd ! Finns HÄR. Och mycket annat nytt och snyggt som finns, nu kommer det nyheter varje dag, såå roligt det är med en ny säsong.
Kraaam Anette

4 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Jättesnygg väska och dessa pompoms, särskilt de lingon o mjölkfärgade el vad jag ska kalla färgen, matt purpur? Ja, fina är de i af!!!!

Sallys hus sa...

hej hej!
Å vad mycket fint!
Å bordet i tv-rummet är så fint. Smart med hjul!
Ha en fin dag!
Kraaaaaaam Katarina

Annas skattkammare sa...

Så fina nyheter!!
Man är ju lite smått shoppinggalen nu när hösten kommer.. :)
Kram Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Pläden är så fin! Och väskorna står det vill ha på alla. Du tar superfina foton till butiken, det är så roligt och kolla in på alla nyheter.
Kramar/AM