måndag 26 oktober 2015

Höstmörkret

 Jaa nu märker man verkligen hur dåligt fotoljus det är, det blir knappt ljus mitt på dagen ens en gång. Jag försöker att fota på söndagarna då jag är ledig, det brukar vara bra ljus vid elva tiden på morgonen, men jaa det är svårt. Men hösten är ju annars väldigt mysig tycker jag, man tänder ljus och mojjar sig i soffan med en pläd på kvällarna...också vet man att snart, snart så är det advent...tjooohooo...


`Så mycket bättre´ har ju börjat på tv på lördagarna också har vi Idol på fredagarna, det gillar jag :)
Efter en jobb vecka är det skönt att bara mojja sig och slappa lite.
Igår började jag med ett projekt som har hängt över mig, 6 st nya vita volangdynor till matsalen ska sys, jag gruvade mig, men sen när man väl sitter där vid symaskinen så går det knappt att sluta :)
Jag ska fota och visa er sen då det är klart.
Kraaam Anette

4 kommentarer:

Vitasjutton sa...

Svårt att ta bilder nu när det är så skumt tycker jag. Ja man får springa runt med kameran lite extra på helgerna:).

Kramis/Heléne

Sallys hus sa...

Hallå där!
Ja nu har man inte många minuter på sig att fota....
Du har det så fint och jiiiises vad duktig du är som syr... jag gruvar mig för att sy två "gardiner" som ska sitta på insidan av ett skåp...haha...det går ju jätte snabbt....

Kram Katarina

Sallys hus sa...

Å just ja... du frågade ju hur det var med Sally nu....det kan ha varit på Instagram du frågade...
Vet inte om jag svarade..

Hon är helt återställd... bara lite busigare....;)

Kram igen

G:a Affären sa...

Så duktig är när du syr volangdynor, det är en del att rynka.
Gick igenom inlägg jag missat och fnissar åt Lill Nisse som
inte vet vilken kändis han är!
Och så fint du har även en trappa upp! Och den lilla stolen har sin
givna färg och plats. Så fiiiin!

Snart får du frossa när vi nu går mot advent och jul!

Ha det gott!
Kramar /Cia