måndag 15 februari 2016

Lugn och ro i köket

 Hallooo på er !! Jisses vad jag har tagit det lugnt i helgen, Stockholmsresan tog knäcken på mig :) Nääee då,så farligt var det inte men nog var jag slut då jag kom hem, ( mest var det nog för att det var flygförseningar och snökaos, jag var hemma mitt i natten på fredagen)ni vet man ska vara skärpt, på topp då man köper in till butiken, det finns såååå mycket snyggt men man måste ju begränsa sig, välja ut modeller, färger och storlekar, men jag tycker att vi lyckas med det, det känns såå bra, vi har liksom hittat vår stil och nisch om ni förstår vad jag menar...
Vi köpte in Oddmolly hösten och Turquise hösten och Line of Oslo hösten, så ni förstår att det kommer såå mycket snyggt till hösten, sommaren har vi ju köpt in för länge sen och den droppar in nu i butikerna, och jaa jisses så mycket fint det är, man blir smått galen av allt vackert :)


Så här hemma är det skönt och vilsamt med mitt vita hem :) jag får lugn och ro i själen,
Och några gröna växter här och där, och snart får jag ju ta upp Pelargonerna från vintervilan, älsk på den !!
Kraaaam Anette

3 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Alt er bare helt nydelig!!!!
SÅ enkelt men likevel så uttrykksfullt og vakkert!
TOveklem .)

G:a Affären sa...

Vet hur det är med inköpsresor, mycket roligt, inspirerande men
med trötta fötter och huvud ska även viktiga beslut tas.
Låter som fina inköp!
Förstår att det var skönt att komma hem igen!
Vilsamt är ett vackert ord och passar ditt hem.

Ha en bra start på veckan!
Kramar /Cai

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Förstår att det blir många intryck
och mycket och välja på, och så ska det
bli rätt. Inte konstigt att du var helt
slut när sen hemresan tog tid också.
Och att vitt lugnar vet jag.
Ha nu en bra vecka och kramar/AM