onsdag 1 februari 2017

Mot Köpenhamn



Här står jag redo med väskan i handen :) jag ska åka till Köpenhamn idag,
 till den stora Modemässan 


Och då packade jag ner denna goding, min nya Bomberjacka i rosa från Odd molly, sååklart ska den med !! Jisses vilken fin kvalite det är på den, den är mjuk, och såå fint blankt tyg, och vilka broderier wooow alltså, visst förstår ni att jag bara älskar Odd molly :)


Kolla ryggen, fullsmockad med fina brodyrer, jackan har jag köpt HÄR



Och denna fina Odd molly blus kommer jag också att ha en av dagarna, rosa, jaa rosa det gillar jag, mjukt och fint till jeans eller ett par svarta kostymbyxor...då känner man sig fin och ändå ledigt klädd, redo för mässa !! Jag ska fota massor och visa er, jag lovar !! Följ gärna butikens instagram också :
handplockatkalix
Kraaam Anette

2 kommentarer:

Vitasjutton sa...

Wohoo så fint från OM. Blusen, top notch! Älskar puderrosa i både kläder och inredning. Ha så trevligt i Köpenhamn.

Kramis/Heléne

Hus nummer 22 sa...

Så fina kläder från Odd Molly. Trevligt att besöka Köpenhamn. Det är en supermysig stad./Maria