måndag 30 maj 2011

Min blogg fyller 4 år !!

Jaa, tänk ändå att min blogg fyller 4 år nu !! Såå roliga år det har varit, idag är bloggen en del av mig känns det som. Jag tycker det är lika roligt nu som då jag började ! Och det är så roligt att ni hänger med och kikar in här hos mig !! Ser ni vilken fin virkad pläd jag har !! Den kommer från den fina butiken Nordljus. Och vi lottar ut en likadan som du har chansen att vinna. Det du behöver göra är att kommentera i det här inlägget då får du en lott, kommentera och länka till det här inlägget så får du tre lotter, gör du det plus att du gillar Nordljus på Facebook så får du FEM lotter, tryck HÄR för att gilla på Facebook.
Utlottningens sista dag är 8 Juni !!






Inte nog med det !! Handla hos Nordljus och du får 20% på allt !! Gäller från och med idag och till 2 Juni, i fyra dagar alltså. Använd koden LANTLIF då du handlar så dras rabatten automatiskt, fiffigt va !!! Där finns mängder av fina saker och kläder...klicka HÄR så kommer du till butiken.






Jag är såå himla nöjd med min pläd, den är som ett smycke var jag än lägger den, mjuk och skön och vacker !!




Ha nu en fin dag alla




Kraaam Anette


276 kommentarer:

1 – 200 av 276   Nyare›   Senaste»
Gammelbålsta sa...

Hej!
Grattis till dina 4 år. Pläden är verkligen underbar. Jag länkar till dig och trycker på gillaknappen.. Ha en riktigt bra dag. KRAM

Hemmet i Vitt sa...

Grattis till dina 4 år!!! Jag är så fräck och kniper 5 lotter med en gång :)Helt underbar pläd som skulle göra sig jätte bra i vårt underbara hem!

Christine Brink sa...

Hej!
Ar en relativt ny lasare till din blogg, men kan redan nu saga att jag verkligen alskar den! Helt underbar med vackra bilder! Stort grattis till dina fyra ar! KRAM

LOPPISLIV sa...

Godmorgon Anette! Stort GRATTIS till dina 4-år. Ja jisses så fort tiden går när man har roligt, och så himla glad jag är att du bloggar :-)) För oj oj oj vad inspiration du har bidragit med och det är faktiskt tack vare dig jag också började blogga. Ha nu en toppendag och ät lite tårta och fira dina 4 fantastiska blogg år. Hurra till dig min lilla favvobloggerska :-)) Kraaaam Paula

Lisas torp sa...

Vilken vacker pläd!!! GRATTIS till 4 år!
Ha en fin vecka!
Kram
Lisa

LOPPISLIV sa...

Jag igen...glömde ju mina lotter...hiiihii

Har Kommenterat och länkat och facebookat, dvs 5 lotter :-)) Kraaaam P

Anonym sa...

Hej! Verkligen en jättefin pläd!!
Grattis till 4 år och en jättefin blogg! En lott till mig!

Mvh//jannimaya@hotmail.com

Malin's Hus sa...

GRATTIS TILL 4 ÅR! SÅ SKOJ! JAG TAR GÄRNA EN LOTT TACK, PLÄDEN VAR UNDERBART VACKER!

KRAM I MASSA FINA ANETTE!

Pia sa...

Grattis till min förebild, Lantlifs Anette och hennes blogg!!!!!

Ur-underbar pläd! Deltar med en lott!

Kramelis kraam!
-Pia-

Mia sa...

Grattis till fyra år med en härlig blogg! Jag är med och tävlar med 5 lotter!
Mia

Vinterhagen sa...

Hejsan!
Jag har länkat från min blogg och gillat på facebook!
Nu hoppas jag på tur!!
Kram!

Vinterhagen sa...

Glömde ju att säga grattis!!
Tack för en mkt inspirerande blogg!

Sylvia sa...

Hello! You have a very beautiful blog! Please enter me in your give-away. Thanks!

Anonym sa...

Du har en ljuvlig blogg,och vilken vill inte har denna fina pläd..
Grattis till de 4åren...
Mvh Christina

Anonym sa...

Heissa:)
I want to be take a part of your very beautiful lottery, one lot!

I'm so happy that I can enjoy your wonderful blog!

CONGRATULATIONS!

Greetings from Finland, Sari

Norregård sa...

Grattis till dina 4 år:)))

Jag vill vara med & länkar så klart, facebook är utan för min kunskap så jag tar 3 lotter!!!

Kram Malin

Eva sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Grattis Anette!
Du är en favorit och har jag har läst din blogg sedan allra första börjat.

Hoppas du hänger i några år till.

Jag vill jättegärna vara med. Har den i lila och den är gosig.

Fem lotter tack♥

Kram Anna

Annkatrine sa...

Hej Anette!
Grattis till fyra inspirerande år.
Pläden är verkligen vacker. Deltar med en lott.
Hälsningar Annkatrine

Eva sa...

Hej och stort GRATTIS till din blogg. Jag har länkat och gillat så jag får 5 lotter. Måste bara få säga att jag älskar din blogg och hoppas att jag kommer igång med min egen. Hoppas du fortsätter länge så du kan fortsätta ge mej inspiration. Kram Eva

Unknown sa...

Grattis Anette till dina fyra år som du inspererat oss.
Din blogg är så fin och utstrålar sån glädje.
Jag deltar gärna i din fina utlottning, vem vill inte ha en sån gosig filt hemma.
Tar full pott med lotter :).
Kram Ing-Britt

Villa Björkenäs Backen sa...

God Morgon Anette!

Grattis till dina fina 4 år.
Jag är så glad att just du bloggar, för du är absolut en faforit!
Och glad att du vill dela med dig ditt fina hem och inspirationen som du ger oss..

Jag vill så klart att vara med och tar 5 lotter.

Har gjort allt som behövs!

Ha en fin måndag och start på den nya veckan!

Kramar Sirpa

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej!
Ett jättestort grattis till din jättefina mysiga blogg
och Tack för all inspiration du ger!

Må så gott
kram Tina!
vitadrömmarochbusigabarn

Lena sa...

Fyra år...Stort Grattis!

Vill gärna vara med i utlottningen och för att öka mina chanser till vinst kniper jag fem lotter, utöver denna kommentar, en länkning och Gilla på FB!

Lena

n o r d i n g å r d e n sa...

Grattis till 4 år, bloggvän och bloggdrottning!!! Jag hoppas det blir minst 4 år till, visst har vi kul!!! Pläden var helt ljuuvlig!!! Mari.

Anna at the Doll House sa...

Hello Anette

Congratulations. I have only been following your blog for a short time but I am already a big fan.

Anna

Doftranka sa...

Grattis till 4 år! Hoppas på en lott då pläden var helt ljuvligt vacker!!
KRAM

Villa Smedsbo sa...

Grattis på 4-års dagen!

man blir glad av alla fina bilder och alla projekt man får följa :)

Hoppas det kommer mer...

Tack för en fin blogg ♥

Maria i Avesta.

Vardagligating sa...

Grattis! Din blogg är ju så underbar. Älskar din stil & pläden är verkligen underbar, precis en sån som jag vill ha!

Ha en bra dag!

Hälsningar Carina

Weisser Traum sa...

Oh meine liebe da mach ich doch so gerne mit. Liebe deinen blog über alles. Wünsch dir einen wunderschönen tag. Umarme dich daniela

Lantligt i smultronbacken sa...

GRATTIS på 4årsdagen. Härligt att du har bloggat så länge, vilka minnen du har bevarade.

Jag är gärna med i utlottningen och kniper 5 lotter Tack.

Kram Teres

Dronninghuset sa...

gratulerer med jubileet.... jeg tar ett lodd!!!
kan jeg spørre hvor du har kjøpt den flotte stolen på bildet, den med hjul? merke?

nyt dagen,

klem Tove

Ullis sa...

grattis! och jag som knappt visste vad bloggande innebar för fyra år sedan... Jag vill vara med och tävla, och länkar med bild på min blogg.
Ha en fin dag!
Ullis

Therese sa...

Grattis å tack för 4 år :-) Kniper gladeligen en lott! Kram Therese - Sockenvägens Söta

Lavendel o Lantliv sa...

Men vilken fin pläd och grattis till dina 4 år som bloggare. Själv har jag just startat, hoppas att jag också får fira 4 år. Jag gillar och länkar :)

Tulipa sa...

Stoort GRATIIS till 4 år!

Helt otroligt!!

Keep up the good work!

Kraam Mariette

Johanna Stålros sa...

Förstår att du är nöjd med din pläd den är helt magiskt fin!!! 4 års bloggande- GRATTIS! Provar lyckan jag med. Kram Johanna

Anonym sa...

Grattis till de 4-åren, följer din blogg.Har ingen egen, kan det bli 2 lotter, jag har tryckt på Gilla-knappen.

Kram Bettan i Herrljunga

linnea-maria sa...

..och jag har följt din blogg nästan lika länge. Du var en av inspirationskällorna när jag började blogga och din inredningstil har inspirerat mig. Många grattiskramar /Therese

Älskade pion sa...

grattis till dina 4 år,visst är det roligt att blogga,ger sååååå mycket.:)Jag vill gärna vara med i din fina utlottning,länkar också.Kram Ulrika

vita drömmar och svarta tassar sa...

Grattis! Du var den första jag fastnade för när jag dök i bloggvärlden......Pläden var helt underbar..den har jag inget emot att vinna......
Ha en solig dag!
kram wivi

Anonym sa...

GRATTIS till dina 4 år!

Jag vill vara med i tävlingen om den fina pläden och prövar lyckan med 2 lotter, jag har tryckt på gilla-knappen.

Ha en fin vecka!

Kram Renate
wretefelt@hotmail.com

Mli sa...

Niice!! Länken hit finns på http://litenstjerna.blogg.se
=)

majra1 sa...

Vilken underbar pläd!
Jag tar gärna 3 lotter. :)
Mari

Ann-Charlott sa...

Hejhej!
Vinka in och ville också vara med ;)

Har lagt både länk och bild hos mig.

GRATTIS LANTLIF PÅ 4ÅRSDAGEN!!!

Mvh Lotta

pysslan sa...

GRATTIS till din blogg som du firar 4 år tillsammans med idag. Jag följer den och gillar den skarpt, du har så mycket fina saker.
Ska se om jag kan länka den till Facebook, är inte så haj på sådant...men hoppas jag lyckas eftersom jag vill vara med på utlottningen
Kram

Norrfrids Eija sa...

Klart jag vill vara med och tävla om pläden! Gratulerar till dina fyra år som bloggare!
Länkar och har gillat Nordljus för att maxa chanserna = 5 LOTTER!
Eija

Villa Carl Larsson sa...

Oj oj oj, kan din blogg fylla år lite oftare :) Vilken pläd! Den vill jag gärna tävla om. Jag länkar från min blogg också.

Sköt om dig Anette och tack för en jättefin och inspirerande blogg. Så länge du har lusten kommer jag alltid att följa den.

Kram Josefin

Therese sa...

Grattis grattis till dina 4 år! Passa på att fira ordentligt nu :-) /Therese

fem barns mamma sa...

4 år, grattis:-)

Jag har nog hängt med nästan från starten! För tre år sen väntade jag tvillingarna och då hade jag hängt med ett tag!

Vill såå gärna vinna, så
5 lotter
tack, har redan gillat och nu ska jag länka!

Kram Emma

Anonym sa...

Grattis till fyra år. Jättemysig och trevlig blogg att läsa. Har ingen egen blogg men har gillat. Två lotter då eller...?
Babsan
bopsi@telia.com

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej!
Grattis till dina 4 år!

Hälsningar Monica

Anonym sa...

Grattis på 4-årsdagen till din underbara blogg.
Har gillat= 2 lotter.
Ha nu en supermysig fortsättning på denna dag.
//Eva
livingnextdoor22@hotmail.com

Anonym sa...

Hej & Grattis till de 4 åren! Din blogg är jättefin och en underbar källa till inspiration! Tack!

Gillar självklart även på FB!!

Kram Ethel
ethel.aberg@hotmail.com

Klara sa...

Grattis till din fina blogg och 4-års dagen med den! :-) Jag skulle hemskt gärna vilja ha en sån pläd, den var ju underbar! Länkar och gillar..! ;-)

Pam sa...

Thank you so very much for the chance to win-I would be so thrilled and honored to own such a beautiful blanket. Your blog brings such beauty and joy to my mornings!

Elzie sa...

Grattis till fyra år. Tar tre lotter (tror jag det blir!).
Kram Elzie

Bente sa...

Gratulerer! Jeg syns bloggen din er inspirerende, 1 lodd på meg:) klem Bente

A Piece Of Pai sa...

Hej! Grattis till Fyra Bloggår. Jag skulle bli så glad om jag vann denna ljuvliga pläd <3 därför kommenterar jag, länkar och gillar!!kram från apieceofpai.blogspot.com

hällkulla sa...

Grattis till 4 års bloggandet!! Kollar ditt varenda inlägg och får en massa inspiration av dig! Tusen tack, för det! :)
Jätte fin är pläden, den skulle nog passa här hemma hos mig! Raffar åt mig fem lotter! Vilket super fint erbjudande att få -20% hos Nordljus!! Synd att jag nätshoppade sommarkläder från Nordljus förra helgen.. Men jag får bara hoppas att jag tar hem vinsten i din blogg tävling!! :)

Önskar dig en fin dag!
Kram
Pi

Nellie sa...

Ojojoj vad många kommentarer! Men det kan jag förstå med en så fin vinst! Jag hoppas på allra största tur och har garderat mig genom kommentar, GILLA:t på FB och länkat till min blogg!
Stort Grattis på 4-årsdagen!!

Johanna sa...

Grattis till fyra års bloggande!
Deltar gärna i tävlingen, av den underbara pläden.
Ha en bra vecka!
Mvh Johanna på Pellinge

Anonym sa...

Grattis på 4- års dagen!
Kniper en lott på den vackra pläden.

Charlotte N.H.

rosenälvorna sa...

Hej, som så många nadra vill jag också gratta på 4-årsdagen och så vill jag förstås vara med och tävla. Jar gillar redan nordljus på facebook, och din blogg är länkad till mig. Ha en fortsatt trevlig bloggfödelsedag, din blogg är toppen!!! Christina

Gugis Pärlor sa...

Hej och grattis till dina fyra år i Blogglandia! Jättefin vinst... jag tar tre lotter och länkar såklart!

Kram Gugi

Kristina sa...

Hejsan! Grattis PÅ 4-årsdagen! Vill naturligtvis vara med!
Har länkat och satt in "gilla" på fb.
Så många lotter som möjligt tack :)
Kram Kristina

Monicas vita drömmar sa...

Grattis till 4 år :)

Du har ju en sådan fin blogg och underbart vackert hem :)

Vill jättegärna vara med och tävla om den underbara pläden, kniper 5 lotter

Hoppas på tur :)

Kram Monica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ett jättegrattis till den allra finaste 4-åringen i blogglandia. Jag är gärna med och firar, en så ljuvligt fin pläd du lottar ut. Tar 3 lotter, jag är inte med på facebook
Varm kram
AnnaMaria

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis till dina 4 år!

Jag tar 5 lotter och håller tummarna, så fin pläd!

Kram Susanne

Hem och Harmoni Marie sa...

Grattis till fyra år!

Pläden är superfin och passar perfekt hos mig :)

Jag tar 5 lotter.

Kram Marie

Anonym sa...

Hei!
Gratulerer med de 4 årene...jeg har fulgt deg gjennom alle,og håper du kommer til å fortsette i mange år til.

Jeg vil svært gjerne være med å delta. Jeg liker Nordljus på min facebookside.

Hilsen Tonje Grønvik

Anonym sa...

följer såklart din härliga blogg och är gärna med och tävlar.har ingen blogg så jag kan inte länka men jag gillar nordljus på fb sen tidigare....
dojjan74@hotmail.com

Anonym sa...

har ingen blogg , men tittar ofta hos dig ,du har så fint får mycket inspiriation.Får Nordljus nyhetsbrev alltid så mycket fint


timmergata@hotmail.com

Kerstin Graneli-Ericsson sa...

Hej och grattis till dina 4 år.
Tillhör en av dina trogna läsare, det är lika roligt varje gång att se vad du har skrivit.
Har redan lyckats shoppa hos Nordljus,tack för den rabatten.
Vill gärna vara med i lotteriet om den fina pläden.
Min e-post adress: kerstin@kreadentum.se

Anonym sa...

Hej!
Vill såklart vara med och tävla om den fina pläden! Tittar in till dig varje dag. Din blogg ger väldigt mycket inspiration! Jag tycker om att alla kan hämta idéer från av det du gör oavsett var man bor eller vilka resurser man har...

Mvh Anna

Sussi / Sussinghurst sa...

Tillykke med de fire år.

Four more years please!

Mariette sa...

Grattis till de fyra åren! Ja, bloggen är en härlig "värld". Självklart vill jag vara med i utlottning. Jag lägger en länk i min blogg. Och gillar på Facebook- det är ju enkelt med så fina saker!
Mariette

Anonym sa...

Grattis till dina 4år på bloggen. Du har verkligen ett fint hem och din blogg är super. Jag vill gärna ta chansen att vinna den vackra pläden.Mvh Kajsalisa75@hotmail.se

Hemmavid sa...

Hipp hipp hurra och grattis på bloggfödelsedagen! ;0)

Klart jag vill vara med å vinna pläden - gilla Nordljus på facebook har jag gjort sedan lääääänge - så jag hoppas att det gills.

Länkar till inlägget på min blogg är givet - så nu är det bara att hålla tummarna!

Kramen Jenny

Linda Heplinger sa...

Tack vare Iabella-tävlingen har jag hittat till din härliga blogg. Så inspirerande att läsa och fina bilder! Jag gillar Nordljus och hoppas på nen superfin pläd till vårt nya uterum som blev klart just idag!

Anonym sa...

Grattis på 4 års dagen!!!
Ljuvligt underbar pläd skulle passa finfint hos mig. Har varken blogg eller facebook så det blir en lott för min del.

Hälsningar Liselotte Fagerström

Anonym sa...

Hej Anette!!
Grattis på 4-årsdagen ;). Din blogg tillsammans med spets och snor bloggen var de två första bloggarna som jag började läsa så det är ju ett tag nu.

Jag har ju ingen egen blogg så någon länkning kan jag inte göra men ett fan på fejjan av Nordljus är jag redan :))

Kram Åsa i Jönköping

Rosor och Spetsar sa...

Grattis Grattis, på 4 års dagen.
Klart att jag vill vara med och pröva lyckan.
Tar 5 lotter tack, har gillat på faebook och länkar så klart
Kramar
Annelie

Camillha sa...

Så var det klart!
GRATTIS!!!!
Jag gillar ju redan Nordljus så klart, inte bara IRL utan även på fejjan, länkat på Fejjan och i min blogg himlenrunt.blogspot.com på två ställen, så nu kan jag väl sitta ner och ta alla lotter jag bara kan få!
Stor grattiskram och tack för all inspiration!
Camillha i Sala.

rosvikslyckan sa...

Jag tar 5 lotter , har länkat utlottningen och gillat på FB, har även nordljuslänk på min blogg.

Grattis till dina 4 år, din blogg är verkligen fin!

Kramar
Jenny

Felix sa...

Grattis till 4 år med bloggen! Vilken underbar pläd du lottar ut! Den skulle jag verkligen vilja ha i korgstolen i sommar! Jag länkar från min blogg, så det blir 3 lotter. Och jag hoppas på tur i dragningen!

Försommarhälsningar
Elisabet

Anonym sa...

Grattis på 4-årsdagen. Vilken underbar pläd. Jag tar en lott och håller tummar och tår för vinst.

Ingela
imoolsson@hotmail.com

Adela sa...

Hej underbara Anette!
GRATTIS till dina år som fantastisk bloggare! Din blogg är den jag har läst längst av alla!=)
Många kramar och jag är gärna med och tävlar, länkar såklart och gillar på FB! Helt lovely pläd, Om den skulle bli min så blir vi nog tre om den...T & B & moi!;D

Kram
Adela

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Grattis till dina fyra år som inspirationskälla :)

... nu ska jag ta mig en fika och sätta mig ute i solen en stund. Brr, det börjar bli lite kyligare nu när vintern är på antågande...

Ha en bra dag.

Kram från Australien♥

Lottas Fotografi sa...

Grattis till de 4 åren!
Jag vill vara med och vinna denna underbara pläd!
Kram Lotta

Frøken Anker sa...

Tillykke.
Flot tæppe. Det må gerne ligge i min sofa :-)

Klem

Anci sa...

Grattis till 4 år !
Gärna en lott till mig för det är en vacker pläd.

Kram
Anci

Lady M sa...

It's amazing!!!

Ida sa...

Hejsan!
Jag vill gärna vara med och tävla om pläden. Länkar också såklart.
Kram Ida

PyretPepsi sa...

Är jättegärna med! Jättevacker pläd!
Har länkat här: http://pyretpepsi.blogspot.com/2011/05/tavlar-hos-lantlif-om-en-vacker-virkad.html
Gillar redan Nordljus.net på Facebook (Annika Mathiasson)

TinaZ sa...

Jag är gärna med. Jag har länkat på bloggen: http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/05/vacker-virkad-plad.html och gillar redan på Facebook ( Tina Zach) Mail: Tina_z@live.se

Sofie L sa...

Grattis! Jag är gärna med och tar 5 lotter
Gillar redan Nordljus pà FB med namn Sofie Lindholm

Länkar hit i bloggen
http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/may/juni-plad-fran-nordljus.html

MVH
Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Fröken svår sa...

Grattis till de fyra åren!Jag är gärna med och tävlar.
Gillar på fb (hannah jansson).
Jag hr tipsat här;
http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/05/tavla-hos-lantlif-sa-kan-du-vinna-en.html
rockbarnettavlar@hotmail.com

A House With A View sa...

Vilken heeelt uuunderbar pläd, jag vill jättegärna vara med i din fin utlottning!!! Länkar från min blogg och deltar med 3 lotter!

Hoppas hoppas hoppas...

Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

Anonym sa...

Otroligt vacker pläd! Gillar verkligen Nordljus! Jag är gärna med och tävlar, men då jag inte har någon egen blogg och inte heller facebook, så det blir EN blogg för mig. Håller tummarna!

Kram
Erika N

Annas tipsblogg sa...

Hurra på 4-årsdagen för bloggen:)

Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/05/virkad-plad.html

Gillar redan på fb - Anna Lundkvsit

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!:)

Vet inte hur många lotter jag får men jag har lagt in din tävling på min facebook sida.

Jag är med i Nordljus facebook.

Jag har tackat ja till nordljus nyhetetsbrev och tävlar om goodibag.

Tyvärr har jag ingen blogg än för min har bara krånglat så jag måste be någon hjälpa mig att starta om bloggen. Det finns många Anette och nettan i bloggvärlden så jag har börjat kalla mig enkla nettan för att kunna urskilja mig.:)

Satt just och funderade om det är personer med namnet Anette i olika former som just fått det stora intresset pyssel och lanlig inredning?:)

enkla nettan

Anonym sa...

Grattis på 4 årsdagen ♥ En jättehärlig blogg som jag läser varje vecka. Kram Kram

Anonym sa...

Grattis till 4 År! Ja pläden är verkligen ett smycke och jag har drömt om den hela vintern...Kram från Anna (annapanna77@hotmail.com)

Monica sa...

Wow, fantastisk flott teppe. Sier ikke nei takk til det om jeg skulle vinne. :-)

Anonym sa...

Väldigt inspirerande blogg :-)
Och självklart vill jag vara med och ha chans att vinna den virkade pläden. Jag tar en lott!

Annelie
jgatan@telia.com

C h a r m i g t L a n t l i g t sa...

Hejsan söta du!
En så underbar filt, förstår att du är nöjd med den, jag vill gärna vara med och tävla och jag drar 1 lott idag =)

Önskar dig en underbar dag
Kramar

Gunilla sa...

Grattis till de fyra åren och -still going strong!!
Jag deltar med en lott-ingen blogg
Kramar

Anonym sa...

Grattis på 4-årsdagen!
Tar en liten lott och hoppas på mirakel:)
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Det Vita Drömhuset sa...

Grattis till 4 år med bloggen!
Tänk när man kommer dit! :)))
Jag kniper 5 st lotter då jag länkar och Gillar på Fb!
Nu håller jag tummarna och hoppas på tur!
Ser ut att vara en heeeelt underbar virkad pläd!

Kram Åse

Sandra sa...

I would love to win this beautiful throw!! I don't have a link but I did like Northern lights on facebook. Thanks for the chance!

Coolibox AB sa...

Grattids! 4år tänk så fort tiden går har ju bloggat rätt läne jag med.

Ha en fin vecka!
Kram Marina

Millygarden sa...

Oj då fel inloggning!


Kram Marina

Margareta sa...

hej Anette!
Grattis till de fyra åren.Jag tror inte jag missat något av dina inlägg.
Favorit....
Jag vill gärna delta i denna fina utlottning.
Har länkat och gillar...
5 lotter...Tusen tack!

Kram Margareta

Maria sa...

Grattis till fyra!
Din blogg är himla fin och namnet så härligt passande.
Din bok är en vacker inspiration!
Klart jag vill vara med på utlottning!
Tre lotter tror jag mig få ihop.
Ha det skönt i solen!

/Maria

Anonym sa...

Grattis!
Vilken utlottning, vill bara vara med.

/ACP

ANNIKA sa...

GRATTIS!
Vill såklart få chansen att vinna denna underbara pläd.
Hoppas nu...
gustafsson.57@hotmail.com

Vitt och Blått sa...

Jag vill vara med! Länkar på bloggen för tre lotter! Kram Ewa

Anonym sa...

Ett stort grattis till dina fyra år med bloggen. Jag har följt den under flera år och den är precis lika bra ännu. Självklart vill jag vara med i utlottningen av den fina pläden. Jag är har dessutom tryckt på Gilla-knappen för länge sedan så jag är med... Tack för din fina blogg Anette.
Kicki i Ö-vik

Nettan sa...

Grattis på 4 års dagen!
Hurra Hurra Hurra Hurra!

Jag kniper 5 lotter och hoppas på vinst av denna underbara pläd. I mitt vardagsrum som vi precis påbörjade renovering av skulle den bli perfekt i fåtöljen....

kram Nette
jeanette.jakobsson@nyland.se

VigdisMargrethe sa...

Grattis for deg med din fine blogg. Et lodd til meg, og pleddet er nydelig.

Spacegirl sa...

Vilken fin blogg :-)
Jag är gärna med och tävlar, jag tar TRE lotter.
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/may/vinn-vacker-virkad-plad.html

När avslutas tävlingen?

Spacegirl_@spray.se

Anonym sa...

Oj vad kul! Tiden går verkligen fort =) Grattis!/Lantluvan

Paula sa...

Grattis till världens bästa blogg!!!
Självklart ska man pröva lyckan i denna utlottning!
skrev ett inlägg om det här:
http://bokisan.bloggplatsen.se/2011/06/01/5496031-inredning/

Och gillar på facebook!

Pernilla sa...

Grattis till bloggen. Vi är nog många som är glada för att du skriver och visar så fina bilder. Du ger oss inspiration i massor på ett enkelt och okomplicerat sätt.
Tack!

Har skrivit ett inlägg och länkat hit (och till Nordljus)
Gillar redan Nordljus på facebook (Pernilla Nörskov)

Pysselprinsessan själv... sa...

Att du bara kan tänka dig att skiljas från den vackra pläden? Generöst av dig måste jag säga!!! Jag drömmer redan om den och önskar 5 lotter då jag länkat till dig från min blogg och gillat på facebook.
Bästa hälsningar från norr!!
Ting från Gammelgården

Lisa.L sa...

Jag vill tävla :D också gillar jag på fb ! kram

nyckelpiga sa...

Hej Anette!
Grattis till din 4 år jubileum. Vilken fin pläd. Man får alltid så mycket inspiration av dig. Tack att du finns :) . Jag har länkt till din blogg och såklart tryckt på gilla på nordljus.
Har en fin sommar
Kram Christiane

Anonym sa...

Hej! Grattis till din fyraåring! Är själv "blogglös" men inte lottlös, provar lyckan med en lott!
Mvh. Tuula från Dalarna

Yvonne sa...

Grattis :) Jag vill gärna vara med och tävla!!

Jenny sa...

Hej Anette!
Grattis till 4 år med din vackra och inpirerande blogg!!

Jag är gärna med i utlottningen och tar 3 lotter tack, länkar med bild från mig!

Ha en sköön långhelg!

kram Jenny

Unknown sa...

Sehr sehr gerne versuche ich mein Glück. Ich liebe Deinen blog.
Viele Grüße
Tanja

Gratishav sa...

Grattis på 4 års dagen!
1.Jag är med,och tar 5 lotter.

3.har länkat på min blogg:
http://gratishav.blogspot.com/2011/06/vinn-plad.html

5.har redan gillat Nordljus på Facebook med namn Lili Ying.

kram
Lili

Anonym sa...

Hej!

Har följt din blogg från start och fått fantastikt mycket inspiration under åren aom gått. Har nyss flyttat m sambo o 2 små barn från en liten tvåa till stort hus, så nu skulle den vackra pläden komma väl till pass för att göra det riktigt trivsamt här. Har varken blogg eller fb, men är gärna med o chansar ändå.

Mvh

mariesweden@hotmail.com

Lairama sa...

Å, vilken underbar pläd!
Helt fantastisk.
Jag länkar på min blogg (http://lairama.wordpress.com/2011/06/01/plad/)och gillar på Facebook.

Hälsningar från en av dina läsare som aldrig har kommenterat förut :)

Ardisia sa...

Tack för dessa 4 år! Och grattis :)

Det är klar man vill vara med på utlottningen! hela 5 lotter tar jag :)
Kram Mia

Elsa och Helena sa...

Grattis till fyra åringen! Klart jag vill vara med i din fina utlottning...länkar med bild...det blir väl TRE lotter.

Kram Helena

Anonym sa...

Grattis till 4 fina år!! Tänk vad tiden går fort när man har kul;) Är gärna gärna med och prövar lyckan att vinna den UNDERBARA pläden!! Har önskat mig en sådan länge:)Skulle vara pricken över i på min gamla säng.Ha nu en fin dag/Kram Annsofie Elvegard

Anonym sa...

Grattis till 4 år! Har varken blogg eller facebook så jag hoppas på tur med en lott. Pläden är fantastiskt fin och skulle passa perfekt i mitt nya sovrum. Tack för en fin blogg med härlig inspiration!/ Carina

Furulundskan-Bettan sa...

Hipp hipp hurra till bloggen 4 år!
Självklart vill jag vara med i utlottningen!!
Länkar på min blogg och GILLAR Nordljus på FB så 5 lotter vill jag ha:)

Trevlig helg!

Unknown sa...

Hej!!
Grattis till 4-åringen!!
Jag vill gärna vara med och fira så klart och kniper faktiskt 5 lotter :) Jag gillar redan på FB och länk till din tävling ligger uppe i bloggen!

Ha en fortsatt härlig onsdag!
Kram Maria

Anonym sa...

Vilken UNDERBAR pläd!
Jag är gärna med i din utlottning.

Och GRATTIS till dina fyra år som bloggare. Din blogg är helt klart en av dom bästa och jag följer ganska många.

Ha en FIN dag!
Kram från Heléne

AnnapåGrönkulla sa...

Stort grattis till 4 år! Din blogg är en stor inspirationskälla för mig :)
Pläden är helt underbar så jag kniper fem lotter, har gillat på FB (Anna på Grönkulla) och länkat har jag gjort här i högra spalten:
http://1.bp.blogspot.com/-8ISv50steP0/TeMYUU02tXI/AAAAAAAAIFw/TZEbAv2zzbA/s400/P5292125.JPG

Ha en trevlig helg!

Grip dagen sa...

Gratulerer med jubileum og med mange besøkende på bloggen din.
Jeg vil gjerne bli med i trekningen av det fine pleddet!
Lykke til videre.
Klem Marit

Louise sa...

Jag är gärna med och försöker vinna din härliga virkade pläd. har länkat och nappar 3 lotter ;)

Photo by Maria sa...

Wow så snygg.. Självklart vill jag vara med och försöka vinna denna ljuvliga pläd..

Jag länkar från min blogg och jag är redan gillare av Nordljus på FB, så 5 lotter roffar jag till mig :-)

Ha nu en fin fortsatt onsdag..

Kram Mia

NerbyKatta sa...

Grattis till 4 år!!
Jag vill gärna vara med och tävla förstås! Har gillat Nordljus på FB.
Nu är det bara att hålla tummarna ;)

Kram Katarina.

Lisa sa...

Oj en sån vacker pläd. Tar fem lotter här tack och hoppas på turen. Nu ska jag kika vidare på din vackra blog som jag just hittat..

Kram Lisa

Cindy sa...

Jag är med :)

Henrik Nordell sa...

Grattis! Din stol förresten.. gissar att du gillar färgen vit :)

Antika Saker

lotta.k3 sa...

Hej på dig!!
Är gärna med och norpar två lott!!
Ha det bäst,,Kram<3
lotta.k3@spray.se

ååååååååå sa...

Hej!
Jag är oxä gärna med!
Länkar från mig och har även "gillat" på facebook. Så jag antar att jag norpar 5 lotter då.. *ler* ;-)

// Verra

Jennie-två tävlingar i full gång sa...

1 lott: är med :)
här länkat på min blogg: http://himmerman.blogg.se/2011/june/tavlar.html
gillar redan på facebook! :) Jennie Himmerman

monica rantzow sa...

Hej !!
Helt klart nya favoriter för mig både blogg och pläd.
Har ingen egen blogg men gillar pläden och din blogg supermycket och gillar gärna på facebook.

Ha det bra
CIAO
Monncan

Kerstin M sa...

Grattis Anette!
4 år är inte illa. Ser fram emot 4 år till. Hoppas du orkar. Tycker jättemycket om din blogg och ser många likheter oss emellan. Pläden och du är lika fantastiska. Har varken facebook eller blogg så chansen är väl inte så stor.

Lillian sa...

Hei hei.

Jeg er med på 3 lodd.

Det var virkelig ett nydelig teppe, *drømme, drømme* , kanskje ett slikt kan bli mitt å... :)

Du har en fantastisk blogg, og ett nydelig hjem, og du er kjempeflink å skrive og fortelle....
Herlig!!

klemmer fra Lillian

Kamomilla sa...

Oj, klart man vill va me!!

millandante sa...

Hittar hit lagom till denna fina utlottning!:) Gillar redan Nordljus på FB!
Nu ska jag scrolla mer här inne!:)

Mvh Milla

Anette sa...

Klart jag vill vara med en sån underbar pläd.
Tar 5 lotter ,har gillat på facebook o länkar till min blogg.
Kramen Anette

Anonym sa...

Trevlig blogg och fantastisk pläd. Såklart jag vill vara med om utlottningen.
/Åsa i Borlänge

20-talshuset sa...

Stort Grattis till 4-åringen! Det är ju du som borde prisas och hyllas! Och så lottar du själv ut denna underbara virkade pläd! Jättefin! Jag länkar och gillar och allt du vill! Ha en härlig helg! Kram Anna

favolosa sa...

Stort GRATTIS på 4-årsdagen!
Jag tar gärna 5 lotter så jag gillar Nordljus på Facebook och har länkat här: http://favolosa.blogg.se/2011/june/l-a-n-t-l-i-f.html

Lillan sa...

grattis och vilken fin pläd. självklart tar jag 1 lott.

mail: litenmentuff@live.com

Lovilin sa...

Grattis till dina 4 år!!
Jag vill gärna vara med och tävla om den underbara pläden.
Jag har länkat och gillat på Facebook.
Håller tummarna hårt stt jag ska ha turen på min sida nu.

Ha en bra helg!!
Kram
Linda

maria sa...

5 lotter:
jag är med
har gillat på face; maria thorsén mattsson

har länkat på bloggen
http://crazyminds.blogg.se/tavlingar/2011/june/virkad-plad.html

Elfebri sa...

Meinen Glückwunsch zum 4. Blog-Geburtstag!
Ich muß bei dir unbedingt mein Glück versuchen
Lieben Gruß
Biggi

Erica sa...

Grattis till de 4 åren! Det är en väldigt fin och inspirerande blogg du har här! Vill gärna vara med i utlottningen!

Kram, Erica

Så Vitt Jag Vet sa...

Hej! prövar min tur hos dej igen ... Sist hade jag ju en fenomenal tur vann finfina ljus på din blogg !
Ha det bra!
Kraam
Sanne

Anonym sa...

Tack för din fina blogg, en verklig inspirationskälla! Och självklart vill jag vara med i utlottningen.

H. Micaela, Finland

Carolina sa...

Grattis! Sjlvklart vill jag vara med o tävla. Kommer göra allt så jag får 4 lotter.

Kram Carolins

Lovisa kallsen lannerbäck sa...

ett stort grattis till bloggen och jag är super gärna med och tävlar! :) jag har både komenterat inlägget, bloggat om det och gillat det på facebook! :) ha det så bra

Kram Lovisa

Anonym sa...

Grattis till fyra år med din väldigt trevliga och inspirerande blogg!!!
En sån vacker pläd! Vill ha, vill ha!
Hoppas på tur med en lott.
Britt

britt.jonesig@telia.com

Jennyshemochharmoni sa...

Stort grattis till dina fyra fantastiska år! Att blogga i 4 år är verkligen en bedrift! Självklart vill jag vara med och tävla om den ljuvliga pläden. Den skulle vara perfekt i sommar! Stor KRAM Jenny

Vi i Villa Ville kulla sa...

Hallå Anette!!!!
GRATTIS till hela 4ÅR!!!
Klart jag vill va med på utlottningen på den fiiiiina pläden!!!
Drar 5 lotter och håller hårt i tummarna!!!!
Och HOPPAS!!!!!

;0) Kraaam Lotta.....

Frøken Jægers Hus sa...

Oi!!! 175 kommentarer! Og her er min også:) Har "liked" på Facebook :) Blir god reklame dette. Nordljus er jo en fin butikk og pleddet er fantastisk!!

Grattis med 4 år!

klem Helene

Mjuka sa...

Finaste sjalen! Tar fem lotter med en gång.
kram Malin

Norr om Köpenhamn sa...

Oj, så många kommentarer du har fått. Många som vill vara med o vinna den superfina pläden och jag är en av dem ;o) Så jag länkar o gillar på fb och tar 5 lotter på en gång :o)
Kram
Ulrika

Anonym sa...

Hoppas på riktig tur, med en enda lott:)

mari.utan.e@hotmail.se

evamar sa...

Grattis på födelsedagen!

Jag nöjer mig med en enda lott - men om jag har tur räcker det!

Anonym sa...

Är du helt i ordning du?

nikita sa...

hej, jag deltar gärna i denna utlottning, skriver här och så gillar jag nordljus på facebook sen tidigare ==)
bananen_nikita@hotmail.com

gamla skolan sa...

Stort grattis till dina 4 år ! Vill gärna vara med i den fina tävlingen , med chans att vinna den underbara pläden !
Kniper hela 5 lotter !
Kramar // Susanne ♥

Anonym sa...

Hej!

Pläden är ljuvlig!
Bloggen din är så mysig!

Helena Åhlberg

Elisabeth sa...

Vilken underbar pläd, den skulle jag bli glad för!

Kickan Style sa...

Grattis till 4 år :)
Härlig pläd, jag e gärna med. ! lott för mej :)!
Hälsninga Kristina

Designe sa...

Hej och grattis till dina 4 år! Visst är det fortfarande kul att blogga! Det tycker jag med! Man får utlopp för sin kreativitet! Jag är jättegärna med och tävlar om den underbara pläden och har redan gillat Nordljus på Facebook, skriver kommentar här och lägger bild med länk hos mig!:)

Frida sa...

Vilken underbar filt, jag är gärna med och tävlar :)

Anonym sa...

Grattis!

Underbar pläd - den är verkligen ett smycke!

Självklart vill jag vara med i utlottningen! Chansen att vinna med endast en lott kanske är mikroskopisk (har ingen egen blogg), men man måste ju försöka ;-)!

//Katrin

katrin.pettersson2@spray.se

♥ Bina ♥ sa...

ojoj - grattis till 4 år! Jag vill gärna vara med, Gillar Nordljus på FB och länkar :)


Kramar

Helena Spånbo sa...

Så fin pläd, skulle vara jättefin överallt hemma hos oss! Men speciellt i vår dotter Signes( drygt 1 år) rum, det börjar bli klart att inreda det nu. Från att ha varit en gammal oisolerad vind, så är det nu med ny vindskupa ett solskensrum till vår solskenstjej!

Anonym sa...

Oh så underbar pläd. Vill ha och dessutom blir jag sugen på att virka även om jag inte är så bra på det.
Hoppas på tur. Har ingen egen blogg så en lott för mig
Hälsar
Lena i Kalmar

lena.idbrant@telia.com

Sanna sa...

Pläden är underbart vacker! Jag måste köpa den om jag har inte tur. Jag länkar till dig och trycker på gillaknappen i Facebook!

Tinas bo sa...

Grattis på 4-årsdagen!

Grymt snygg pläd!! VILL HA!! hihi :)

Har länkat till dig och gillat på Facebook, så du kan lägga undan 5 lotter till mig! :))


Kram Tina

Jenny sa...

Vilken härlig pläd! När jag såg hur många kommentarer du fått undrar jag om det ens är någon idé att försöka ... Men så tänker jag att någon måste vinna, det kan ju lika gärna bli jag!
Länkar från min blogg också och hoppas på tur!

/Jenny

Elin Källberg sa...

Åååå vilken underbar pläd! Klart jag vill vara med o tävla om den!!! Jag har länkat hit på min blogg! Vilken fin blogg du har! jag har just upptäckt den och är så glad för det!

Ha det gott!
Elin (LJUVA HEM)

Anonym sa...

Hej
Vilken härlig pläd och jag gillar verkligen din blogg. Tar en lott. Hälsningar Gunilla guma_347@hotmail.com

Tina sa...

Grattis till fyra fina bloggår!!
Jag vill gärna vara med och tar tre lotter, tack.

Kramen Tina!

Min Svägerska och Jag sa...

Åååå vad fin pläd. Jag är gärna med och länkar från våran blogg.
Nu håller jag tummen.
Kram Linda

Fröken K och livet på landet sa...

Hej!

Grattis till 4 år och en underbar, beroendeframkallande blogg!!! Vill såklart gärna vara med och tävla om den helt underbara pläden (som för övrigt skulle göra sig sååå bra i min nya howard soffa!) Har gillat på FB men har tyvärr ingen egen blogg så kan ej länka!

Hälsningar kommer från Karin i Borås

Kate Jernström Blomér sa...

Grattis till en jättefin blogg! Jag trycker "Gilla".

Hälsningar Kate

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 276   Nyare› Senaste»