onsdag 1 juni 2011

Blocket fynd !!

Vad roligt att så många vill vara med i utlottningen av den virkade pläden som jag visade i mitt förra inlägg, toppen !! Jag skrev aldrig hur länge man kan var med, till och med den 8 Juni kan vem som helst vara med i utlottningen. Idag visar jag mitt senaste fynd som jag gjorde på Blocket !! Ett sängbord, precis vad jag letat efter en tid nu !! Nu ska jag leta efter ett till, ett som är ganska likt det här, för jag ska ha dom bredvid våra järnsängar.


Jag ska måla bordet i helgen, så jag visar sen då det är på plats.

Ha det så bra alla

Kraaam Anette

31 kommentarer:

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Vilket fint fynd!
Ha en bra dag Anette :)
Här har det hunnit bli eftermiddag...

Kram från Australien♥

Villa Carl Larsson sa...

Den som söker skall finna :) Och du är ju en hejjare på att hitta och fynda. Jättefint! Jag letar också sängbord för fullt. Rätt som det är kanske det dyker upp nåt fint. Tycker det är lite svårt nu i och med att vi inte flyttat in i huset ännu. Det ryms nog inte så mycket som jag önskar hehe. Men när vi väl flyttat in och jag får en uppfattning om utrymme och behov ska jag besöka loppisar så ofta jag hinner och kan.

Ha en bra dag.

Kram Josefin

Marie sa...

Du är en riktig Blocketfyndare Anette, sängbordet är superfint! Kommer passa perfekt ihop med dina vackra järnsängar.

Kram Marie

Lenas trädgård sa...

Snyggt! Vilken tur du har som kan finna sånt här...och få det!
Ha det gott i junis första skälvande timmar!
Lena

Ann-Catrin sa...

Godmorgon fina Anette1

vilket härligt blocketfynd.. den som letar den finner heter det ju.. och du hittar då godbitar.
Jag är urdålig på sånt där.. man ska ha tid att verkligen sitta..och så ringa på minuten..

Kommer bli underbart snyggt med järnsängarna.

Stort stort grattsi till 4 år.. som du skirver så blir verkligen bloggen en del av livet.. på gott och ont hihi!

Oh jag vill gärna vara med på utlottningen på den vackra pläden.. kan jag anmäla mig här tror du.. länkar oxå naturligtvis
Nu hoppas jag på TUR!!

Stor kram kära bloggvän
Ann-Catrin

Vintage House sa...

Hej
Verkligen ett superfint sängbord...
ha nu en skön helg:)
kram
sandra

Millygarden sa...

Åh så fint bord...det tycker jag om. Ska på gårdsauktion i helgen kanske jag hittar nått sånt fint då!

Kram Marina

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Sängbordet är jättefint, ska bli spännande att se när du målat det.
Ha en jättefin onsdag.
kram
Jessica

Lilla Blanka sa...

Hej goa Anette!

Men vilket fint fynd du har gjort! ♥

Ha en härlig långhelg nu, hoppas att du är ledig och kan njuta av sommarvärmen.

Kram
Mia

Norregård sa...

Finfint Anette:)))

Kram Malin

n o r d i n g å r d e n sa...

Men vilket fint sängbord, vilken röta att gitta ett sådant, det var ju perfekt!! Och även färgen som det är, vad ska du måla?? Är det för att det ser lite penseldragsrandigt ut? Nyansen var ljuvlig! Lycka till!

Designe sa...

Så fint fynd! Jag tycker färgen var fin som den är! Nu måste jag kika på din tävling! Ha en bra dag! :)

gamla skolan sa...

Verkligen jättefint , kommer att passa så bra till dina fina järnsängar ! Kramar // Susanne ♥

Villa Björkenäs Backen sa...

God dag!

Jätte fint!
Har ett liknande här hemma som jag inhandlade för många år sedan...
Jag tror att det är Carl Larsson.

Dom är så fina med sitt enkla stil.

Ha en fin dag och hoppas att sommar solen ljuser hos er med!

Kram Sirpa

LOPPISLIV sa...

Halloj Anette! Nämen vilket fint sängbord du fyndat, så sött med lilla pottskåpet undertill, där får du gömma lilla pottan sen...hihi Håller tummarna så du hittar en till likadan, jag gjorde också så, köpte först ett sängbord och hade tur och hittade ett exakt likadant en månad senare. Lycka till med jakten på din!!

Kraaaam Paula

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ibland har man tur, det är ett jättefint bord. Ska bli roligt och se hur du målar. Hoppas nu du hittar ett liknande, fast det är snyggt om dom inte är helt lika också. Ha en toppendag, själv är jag flex-ledig.
Varm kram
AnnaMaria

hällkulla sa...

Fint fynd du gjort och hoppas du hittar ett liknande till!
Jag kunde inte låta bli rabatt erbjudandet så jag beställde lite mera sommarkläder åt mig från Nordljus!! Tack, för det!! :)

Önskar dig en fin helg!
Kram
Pi

Amelie sa...

Hej Anette! Vilket fint sängbord! Blir säkert ännu finare efter att du varit framme med pensel!
Tack för din kommentar hos mig! Fattar fortfarande inte riktigt att jag har hittat den! Blev så chockad när den stod där framför mig. Trodde nästan att jag kommit till Frankrike!

Ha det så bra, trevlig helg!
Kram Amelie

Henrik Nordell sa...

Fin möbel. Ser ut att passa bra i det rummet.

Antika Saker

Mariette sa...

Jättefint sängbord! Hoppas verkligen att du hittar ett till som passar ihop med det du redan köpt. Ja, ibland är blocket bra att ha.
Mariette

Unknown sa...

What a great find!!! I love it, and what a perfect color it is!!!
Have a great week!
Chris :o)

Vita huset 28 sa...

Men vilket underbart blocket fynd, kommer o bli såå fint :)

Ha en skön helg
Kram Camilla

Hanna sa...

vilket fynd du har gjort.
Ha en fin långhelg!
kram
Hanna

Pite ByggnadsvårdsErica sa...

Ville bara gratulera i efterskott till bloggjubileet :-)

Trevlig helg!

Sommarkramar Erica Pite Byggnadsvård

Änglarnas hus sa...

HALLOJSAN ANETTE!

Super fin modell på bordet du köpt..ska bli spännande att få se de efter att du målat det!

Ha nu en riktigt mysig lååånghelg!! Kramis Sanne

Fröken Abbe sa...

Vilket fint sängbord!
Tack för den fina Odd Molly-tunikan som blev min! Tyckte jag kände igen namnet och kollade min favoritlista och visst var det du! Har följt din blogg i flera år även om jag sällan gör avtryck här.
Kramar

Johanna Stålros sa...

Så fint- verkligen ett kap:) Kram Johanna

Frøken Jægers Hus sa...

Såååå fint!! Sikker på du skal male?

AnnapåGrönkulla sa...

Verkligen ett riktigt fint fynd!
Trevlig helg :)

Anonym sa...

Jättehärlig!

enkla nettan

Tinas bo sa...

Ursnyggt sängbord!
Hoppas du hittar ett liknande till!

Ha en härlig långhelg


Kram Tina