onsdag 8 juni 2011

STOR LOPPIS 18 JUNI !!!

Nu är datumet och tiden spikat !! Jag och en kompis ska ha en stor fin Loppis i hennes vackra uthus ! Det blir Lördagen den 18 Juni, klockan 10-16. Adressen är Hedvägen 26 i Kalix.
Jag kommer att lägga ut en karta dagarna innan loppisen, och vi kommer att ha skyltar vid vägen så att ni hittar dit. Vi kommer att duka upp mängder av vackra gamla saker och även en del möbler kommer det att finnas. Så varmt välkomna ska ni vara !! Boka in den 18 Juni.
Ha det gott
Kraaam Anette
P.s På Fredag avslöjar jag vem vinnaren av den fina pläden blev !!

30 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Åh, om jag ändå hade kunnat komma! Jag hoppas ni får en toppen dag med solen som skiner på er och att ni får sälja mycket. Mest hoppas jag att ni träffar en massa glada människor :)

Lycka till! Kram Josefin

Anonym sa...

Dålig dag, jag jobbar hela helgen :(

Ewa

Vit dröm sa...

Åhhh vad jag önskar jag bodde närmre... Hoppas ni får en riktigt trevlig dag med bra försäljning ;)
Kram Anna

rosenälvorna sa...

Hej, bor ju lite långt bort för att kunna komma till er loppis. Hoppas ni får en bra dag och mycket sålt:) Christina

Anna at the Doll House sa...

Hello Anette

How I wish I did not live so far away.....

Anna

Beda sa...

Önskar jag bott närmare, suck!

Skatan sa...

Ah - men då önskar jag varmt lycka till med loppisen :)

Annakarin

Tanja sa...

Oh why can't I have wings and fly to Sweden

Johanna Stålros sa...

ojojo i Kalix..... suck lite för långt för mig, annars skulle jag komma på stubinen! Kram Johanna

Designe sa...

Såå underbart litet hus! Kul med loppis! Önskar jag kunde åka dit men för långt bort även för mig!:) Kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilket urgulligt hus, och tänk om man hade kunnat vara där och loppat!!! Mari.

Vi i Villa Ville kulla sa...

Jag hade verkligen velat komma och uppleva det här!!
Men gud va långt att åka!!!
Ni får ha en trevlig dag !!!

Lotta...

hemma hos lilla mej sa...

Önskar jag bodde närmare Kalix.Då skulle jag komma och handla av er.Ha en skön onsdag,Kraaam Rita ♥

Lilla Blanka sa...

Åh det kommer bli en strålande dag, Anette!

Hade jag inte bott så långt ifrån så hade det varit jätteroligt att komma, både och handla och att frå träffas :)

Korgen du hittade på loppis är helt underbar ♥!

Kram
Mia

Hemma hos Märtha sa...

Önskar att jag bodde lite närmare så att jag kunde komma!! Säkert en massa fina saker att fynda!
Kram
Anne-Lie

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

jag bor tydligen på fel ställe här i vårt avlånga lannd, Kalix är långt bort såååå synd. Lycka Till och hoppas på en fin dag!

Amelie sa...

Åhh kommer säkert bli en underbar dag! Hade jag inte bott så långt bort så hade jag givetvis kommit direkt, men Kalix ligger förlångt bort!
Kram Amelie

Tessan sa...

Vad synd att vägen är för låååång... hade gärna varit där och både fått träffa dig och sett/handlat alla fina saker

Lycka till o ha en jätte mysig loppis!

kram tessan

Maria Nyckelpiga sa...

För en gångs skull önskar jag att jag bodde i norr. Lycka till med loppisen!

Kram Maria

katha´s kortmakeri sa...

Önskar att jag bodde närmare...
Men men...
Önska lycka till med loppisen.

Kram Katha

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Men... vad synd att jag bor på andra sidan jordklotet, annars hade jag tittat in!!

Kram från Australien♥

Pia sa...

Hade jag varit ledig, skulle jag NÄSTAN säkert åkt upp dit, trots de ca 900km!

Nu får jag nöja mig med din underbara blogg och dess bilder!

Kramar!
-Pia-

LOPPISLIV sa...

Så himla synd att vi bor så långt ifrån varandra, jag hade kommit på direkten annars :-)) Det kommer att gå hur bra som helst, ska bli kul att se bilder från loppiset senare. Ha en finfin dag. Kramis P

Anonym sa...

Det var synd för oss att det var redan på lördag:( Sista jobbarhelgen innan sommarlov...är helt säker på att det blir en upplevelse för alla som kan komma till er! Lycka till med försäljningen Hälsningar Anna V

Elisabeth sa...

Åh vad synd att det är så långt mellan Kungsbacka och Kalix, hälsningar från västkusten, Elisabeth

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Anette!

Hoppas att allt är bra.
Vad mycket fint du har visat här medans jag har varit datalös. och är fotvarande... Så trist men hoppas att vi vixar det snarast...

Var och köppte en ny mobil igår, nu gäller det att lära sig använda det ;)

Är ju inte så värts bra på teknik...

Vaf fint med den korgenoch pelargonerna!

Kul med loppisen, tänk om du bode närmare.

Ha en fin vecka och en helg!

Kramar Sirpa

Cajsas Faster sa...

Lycka till med loppisen.

Synd att jag inte hann tävla om den fina pläden!

Ha det bra! Marie

emmashem sa...

Vilken underbar blogg du har, fantastiska bilder!!
Ha det gott!
Kram Emma

Fröken Abbe sa...

Lite väl långt från Skåne, annars hade jag varit självskriven där!
Kram

Systrarna Virrpannor sa...

Synd att man bort så pass långt bort, annars hade jag gärna kommit och fyndat :)

Kram Mia