fredag 17 juni 2011

I mjukaste linne...

Jag är såå glad och nöjd över mina nya kläder !! I mjukaste linne tyg, jag har spanat in en butik som säljer vackra linnekläder, butiken har jag spanat på länge, men nu slog jag till. Butiken heter Kläddilin, klicka HÄR så kommer du till butiken ! Där fanns något som jag sökt efter väldigt länge, byxor som är som mammelucker...




Kolla på linnet, vackra detaljer, spets och stråveck...





Och mammeluckerna är precis så som jag vill ha dom, mjuka och sköna och lite råa kanter nertill, passar till allt. På vintern kan man ha kängor eller boots till, och nu på sommaren converse eller bara flipflops..och dom är sååå sköna, jag kommer att bo i mina mammelucker....





Allt passar så bra att kombinera ihop med mina koftor och tunikor !! Jag är såå nöjd..

Ha det nu så bra alla, och glöm inte bort Loppisen i morron !! Där kommer det att finnas möbler, tavelramar, resväskor, zink och mycket annat fint.

Kraaam Anette

31 kommentarer:

Gammelbålsta sa...

Hej!
Så fina kläder du köpt. Passar verkligen till allt. Lycka till med loppisen. Ha en riktigt bra helg KRAM

LOPPISLIV sa...

Godmorgon vännen!! Oj oj så himla fint...linne är så vackert och linnet var så vackra detaljer på, byxorna likaså. Jag har köpt ett par beige mammeluckor hos en annan webb butik som heter byfaith.se Men nu blev jag så himla sugen på svarta när jag såg dina. Och så ser jag att du har en röd molly kofta, ohhhh så himla fin den är Anette!!! Då har vi juni barn både du och jag ju :-)) Tårtan är lätt att göra, och underbart god. Det var bara hälften av den som du såg på bilden, så den blir rätt stor, men jag brukar göra två ändå för den går åt... :-)) Kram på dig //Paula

Vardagslycka sa...

Åh, så snyggt och mameluckerna ser superfina ut! Vi har också svarta mamelucker i butiken (dock inte likadana ) och jag älskar mina, så himla sköna!Väntar på att de ska komma hem i vitt snart också. Vad spännande det låter med er loppis! Synd att du bor så långt borta, jag skulle gärna vilja komma. Jag ska åka iväg idag och besöka några loppisar och antikbodar, alltid lika kul!
Ha en skön helg! Kram, Carina

Att vara någons fru sa...

Vilka fina, fina kläder! Och mammeluckerna var ju bara pricken över i:et :)

C h a r m i g t L a n t l i g t sa...

Hejsan!

Lycka till på loppisen imorgon, hoppas det kommer massor av människor och loppar loss =) Hade gärna kommit jag med, men kände att de var liite långt att åka nu mitt i midsommar planerande, men de kanske går fler tåhg en annan gång =)

Ha en fin dag
Kram kram

Anonym sa...

Snyggt, kan vi se kläderna på dig Sitter nog perfekt Ha det bra Lena

Vita små hjärtan sa...

Hej Anette!
Så urfina kläder, så användbara till olika tillfällen! Perfekt!!!
Ha en fin fredag, här i Närke regnar det!
Kram Agnetha

Rummet för välbefinnande sa...

Godmorgon Anette,
Håller med dig om att kläderna är jättefina.
Sådana mamelucker kan jag också tänka mig :)

Lycka till på loppisen imorgon!
Kram Mia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint Anette! Och att du hittat svarta mamelucker var så snyggt, kommer säkert och bli dina favoriter.
Lycka till med loppisen
Trevlig helg
Kramar
AnnaMaria

n o r d i n g å r d e n sa...

Bara så snyggt Anette, helläckra byxor, såna skulle jag med vilja ha!!!! Trevlig helg önskar jag dig! Mari.

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka vackra kläder ska genast skutta in och kika mer på dem.
Lycka till på loppisen i morgon!
Ha en riktigt härlig helg Vännen!
Kram/Lena

Anonym sa...

Hej Anette!

Fantastiskt fina kläder. Byxorna är något jag letat efter också. Ska kika in i butiken :-).

Kram Linda

Sockerklaras sa...

Tack, för alltid lika positiva och inspirerande inlägg, Anette!:)

Kram å härlig loppislördag! /Ida

rosenälvorna sa...

Mycket trevliga kläder, visst är det kul när man känner sig så där nöjd med det man shoppat loss på. Funderar också på mammelucker, men måste först prova hur jag ser ut i ett par. Ha det så bra på loppisen i morgon! :) Christina

Lisa sa...

Så fina kläder du hittt. Härliga kombinationer...

Kram Lisa

Johanna Stålros sa...

Förstår att du är nöjd, kul att de är sköna oxå- ingen dum kombo snyggt och skönt! Kram Kram / Johanna

hemma hos lilla mej sa...

Vad snygga kläder du har hittat.Bara så himla fina.Läckert tunika och härligt med svarta mammelucker.Bara så snyggt.Här regnar det i dag.Ha en mysig fredag med go fika rara du .Kraaam Rita ♥

Designe sa...

Åh, de är såå fina! passar verkligen till mycket! Jag köpte mig vita "mammeluckbyxor" ifjol sommar sen köpte jag ett par till som jag färgade svarta för det fanns inte svarta att köpa och som du säger, de passar både sommar och vinter! Mina var dock i bomull! Ha en fin helg! Lycka till med loppis! Kram :)

Norr om Köpenhamn sa...

Linnekläder är sååååå himla snyggt och dessutom hemskt roligt material att sy i! Du kommer att bli hur fin som helst i dina nya kläder :o)

Attans att man misar din loppis imorgon, men jag bor ju väääääääldans långt bort ;o) Lycka till, du kommer säkert att få sålt massor av fint!
Önskar dig en härlig helg!
Kram
Ulrika

Bleudelavande sa...

Oooohhh I adooore the linens!!!!
Nice weekend to you.

Nellie sa...

Hej! Vilka mysiga byxor. Vill ha! Har bara sett söta romantiska mammelucker hittills, men dessa var lite mer tuffa. Passar mig bättre. Vill även tipsa om att nätbutiken Tulipa (bloggen "Liljor och tulpaner") har ett pottskåp som är snarlikt ditt!!

Jennyshemochharmoni sa...

Det finns så mycket fint där! Jag bara älskar linnekläder. En riktig höjdare som man aldrig lessnar på. Undrar när Odd molly ska göra linnekläder ;) Ha en finfin helg! KRAM Jenny

Mamma Mia sa...

Såååå vackra kläder,älskar linne!!
Måste genast besöka butiken,tack för tipset :)
Kram Mia

Ann-Catrin sa...

Gud så läckert.. blusen var så vacker!

Lycka till nu med loppisen IDAG
Hopas ni säljer så det bara smäller om det

Kraam
Ann-Catrin

Marie sa...

Superfina mamelucker!!! Min Elsa hade också mamelucker och en tunika på sig igår på skolavslutningen, jättegulligt!

Lycka till med loppisen idag!!!!

Kram Marie

rustik charm sa...

Hej Anette!
Så fina kläder:)Finns jättefina mammelucker hos provrummet.se, ett tips. Kanske inte alls är såna du gillar men ta dig en kik:)
Ha en fin helg.
Kram Kristina

Malin's Hus sa...

oh så fina kläder. Jag har med et par mamelucker fast i vitt, nästa likadana som dina, vilket märke är det, mina är från kärrstegens gård, dom har helt underbara kläder!!!! kolla in deras hemsida för tusan :)

må så gott fina anette!!!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAm

Lotta sa...

Väldigt vackra kläder! Jag hoppas jag får se bilder från loppisen eftersom jag inte kan vara där. Jag har fyndat lite på en loppis i Klintforsliden.. Kram Lotta

Rosor och Spetsar sa...

Underbara mamelucker, och de ser så mjuka och sköna ut, linne är härligt.
Vilken underbar korg du hittade på loppisen - riktigt snyggt med pellisar i den.
Hoppas er loppis gick bra i går.
Ha nu en fin vecka
Kramar
Annelie

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

va fin du ska bli...kram och ha det bra!!

Maria Nyckelpiga sa...

Härliga brallisar Anette, jag har likadana!
Tusen tack för boken, jag kastade mig över den. Njuter!

kramar från maria nyckelpiga :)