måndag 12 maj 2014

Lång klänningar

Jag gillar verkligen långklänningar, jag tycker det är såå himla fint, tänk nu till sommaren med ett par silversandaler till ! Den här ljuvliga klänningen från Noa noa har vi i butiken nu, och en har jag köpt, den är så mjuk och fin. Bilden har vi i webbshopen, den är fotadad av mig och modell är bästa Helen hon jobbar i butiken med mig, hon är vår modell i webbshopen.
Ha nu en fin start på veckan
Kraaaam Anette
P.s Tack alla härliga kunder i vårt land som handlat i vår nya webbshop, det kom såå många beställningar direkt vi öppnade vi är såå tacksamma och glada, vi packar och skickar på löpande band !

5 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon vännen !

Den var så fin, var inne och kikade på dom fina kläderna och sakerna. :)
Som sagt jag köper inte alls mycket nytt men jag gillar er butik och det är en butik som jag handlar från. Gillar saker som ni har.
Likaså Tinas fina keramik mm...

Hoppas att du har haft en fin helg. Här har vi lite lugn start på veckan. En ledig dag :)
Ska måla toagolvet igen en gång.
Det är kul att måla med linoljefärgen men det är det att det är rätt så lång torktid. Men det är nog värt det.
Har du testat kalkfärger ?
Jag såg hos Mia bylifeardisia nu dom möblerna. Så fint det blir, tror att du också skulle tycka om det.

Ha en fin start på den nya veckan.
Kraaam

Adela sa...

Å vilken fin klänning, jag gillar verkligen långklänningar!
Webshopen är ju superfin! Mycket jobb med sånt, det vet jag och vad roligt att ni har kommit igång så bra!

Kramar och nospuss såklart;)
Adela

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Klänningen är jättesnygg, och ser sådär bekväm ut. Och Helen är jättefin som er modell.
Ser fram emot paket, ska bli så roligt och se den live.
Kramar/AM

n o r d i n g å r d e n sa...

Åhh ja, jättesnyggt!! Gillar också långa klänningar o långa kjolar, med åren har jag dock lite svårt för öppna ärmar ;) skitsnygga jeans nedan också!!!!

Prinsessorna på Bellevue sa...

Åhh, vilken klänning!! Så kul att webbutiken går bra!!

Kraam
Petronella