fredag 2 maj 2014

Maj månad

 Jaa då var det maj månad, såå härligt nu ser man riktigt hur det sätter fart i naturen, visserligen har vi inte alls så grönt som ni har i södra delarna av landet, men snart, snart så har vi kommit ikapp er. Solen sken så fint igår så jag var snabbt framme med kameran, ljuset är underbart då solen skiner.


Alla lediga minuter går åt till målning på övervåningen nu, snart så kan jag visa er, men det dröjer ett tag till för golvet på drygt 40 kvm ska målas också, åhhh vad jag längtar tills jag får börja inreda.
Kraaam Anette

13 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Fint med ljuset och alla små buketter som blir ännu finare i solljuset. Ska bli roligt och se sen när ni målat klart.
Trevlig helg och kramar/AM

Johanna sa...

Ja visst är det härligt att fota i detta härliga ljuuuuus! Vilken underbar bild du visar, de där pardörrarna får mitt hjärta att slå några extra slag.

Ha en härlig fredag!

Kramar Johanna

toves sammensurium sa...

Så lekkert med rosa!!!!Det ble sommer på stuen med det samme !!! :)
God helg!
Toveklem.)

vitadrömmarobusigabarn sa...

Ja underbart med Maj
Ha en jättefin dag fina du
Kramar Tina!!!!!

Loppisälskare sa...

Så vackert solen lyser in genom fönstret...man vill gärna sitta där och ta en kopp kaffe...

hemma hos lilla mej sa...

Så vackert med alla små buketter .Härlig när solen skiner .Ska bli kul att få se när ni målat klart .Ha en härlig fredag .Kram Rita

Mee and Molly sa...

Jag älskar dina dörrar du har där och vilken ljuvlig rosa färg på rosorna..Kram MM

Tinas bo sa...

Ljuvliga bilder!

Kramis Tina

HWIT BLOGG sa...

Söta små vårbuketter...
ja här på Öland har vi ju vår, näktergal och blommande äppelträd men du har ju ditt sköna kvar!
Hoppas du får en skön helg...
Kram Titti

Gabriella sa...

Vilka härliga bilder! Så fint det ser ut hos dig. Underbart med sådana små buketter:)

Gunsside sa...

Det er så fint hos deg - vakre dører og herlige rosa innslag

LOPPISLIV sa...

Solens magiska strålar, man blir så glad av solsken :-)) Ohhh vad jag längtar efter lite bilder från ert allrum, så spännande!!!
Ha en fin lördag!
Kram Paula

Ann Kåge sa...

Så sköna färger i ditt vackra kök. Lycka till med allt målningsarbete.
Vänligen Ann