onsdag 30 juli 2014

Nyheter i butiken !

 Nu har det trillat in sååå fina nyheter i butiken, den här snygga toppen från Circle of trust ska jag med bestämdhet köpa, direkt då jag provade den så kände jag bara att den ska jag ha, såå snygg ovanpå en trikåklänning eller bara till ett par jeans. Toppen hittar du HÄR Modell i vår webshop är fina Helen som även jobbar i butiken med mig, hon modellar och jag fotar.

 Och kolla in den här då !! I Höst ska det vara mycket fransar och boheme/hippie stil, den här är verkligen snygg och skön finns HÄR

Och det här linnet, hur snyggt alltså!! och den har allt, fransar, batik och lite silverbling, den hittar du HÄR
Jaa det var lite av det som har kommit, mer hittar du i vår butik
Kraaam alla fina bloggisar
P.s Nu har vi även en REA flik i webshopen där du kan fynda !

3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Snyggt! Gillar stilen på alla, sköna sommarkläder.
Stor kram/AM

LOPPISLIV sa...

Jättesnyggt!! Måste in och kika på webbsidan, är så klädköpsugen just nu :-)) Här har vi regn idag och igår också, och åska, det var nog väntat efter de tokvarma dagarna, men nu får gärna solen hitta hit igen. Ha en underbar dag kära du! Kraaaam Paula

Längs en grusväg sa...

Den första toppen var verkligen fin. Lite lagom slapp för kontoret. :)