fredag 11 november 2016

Fredagsfeeling

 Halloj på er !! Redan fredag igen och vi närmar oss advent, ser ni lilla Nisse där till vänster i bilden han kanske längtar till advent han också lilla gubben , som smälter så fint in i allt mitt vita här hemma...haaa...haa,

Några hyacinter har jag köpt som en liten smygstart på julen och vet ni jag har bunkrat upp med goa nya glöggsorter också, vad sägs om polkagris och pepparkaks glögg ! Jag älskar då de hittar på nya smaker varje år,  klart man måste testa. Snart korkar jag glöggen och börjar julpynta, men jag väntar liiite till
Ha en magiskt fin dag alla
Kraaam Anette

4 kommentarer:

john sa...

Hello ! Now the weather has changed for us it certainly feels like we are heading for Advent ! Gail x

Nana sa...

Ja, nu kan vi meget snart begynde at julepynte :-)
Jeg har to westier, og mine er ikke altid så hvide som navnet siger; jeg har faktisk altid vattæpper liggende i vores hvide (!) sofaer, så der ikke kommer alt for mange westiespor på sofabetrækket :-)
Det er en fin blog, du har!
Hilsner fra Nana

Lilian sa...

Det var skoj att träffa dig på ditt jobb och se den fina och trevliga butiken. Hann även träffa din mamma vilket också gläder mig. Kram.

Anonym sa...

Hoppas lille Nisse snart blir frisk,
ge honom en puss och kram

från
Kerstin