onsdag 9 november 2016

Mot advent

 Tjooohooo äntligen ett nytt inlägg här !! Vaaa...jaa så kan det gå, bloggen har varit lite vilande men nu då det nalkas jul då måste jag ju blogga eller hur ? Juletiden som jag bara älskar alltså, advents tiden, den är ju bara sååå mysig...det blir foton från förra julen nu, för ännu har jag inte börjat pynta


 Men snart, snart så tar jag fram alla jullådorna och sätter igång, så här såg vår adventsbricka ut förra året..egna små peppisar bakade jag, små hjärtan...hmmm...få se hur jag gör i år...vad jag pyntar med


Jag älskar jul kulor, de blir några nya till samlingen i år för det kommer alltid nya snygga varje år, de är såå fina att ha på brickor, i glasburkar eller som jag hade förra året i ett gammalt trätråg..
I år kommer jag att ta in lite guld i julen, det är såå fint...
Ha en fantastiskt fin dag alla trogna bloggläsare !
Kraaam Anette

2 kommentarer:

Stella sa...

Love it :)
Hugs,
Stella

Handplockat sa...

ja det måste du :)
KRAM