onsdag 23 november 2016

Mera jul

 Då kör jag på med mera jul i vårt hus !! Den gamla träkyrkan har sin plats i vardagsrummet, jag har lagt en liten ljusslinga i den så att det lyser fint i fönstren, och några små söta granar får stå där så det blir liksom som en skog...


 Jag pyntar ju på övervåningen också, på det gamla månbordet blev det så här i år....


 Mina älskade Maileg Nissar sitter i allrummet och mojjar sig bland julkuddarna :)


En adventslåda i guld och lite annat blev det på ett annat bord...
I butiken håller vi på med Julskyltningen just nu, såå himla skojj, vi har 10 stora skyltfönster att skylta i så det tar några dagar men det flyter på jättebra !
Kraaam Anette

4 kommentarer:

Stella sa...

Love your christmas decorations !!
Hugs,
Stella

NP sa...

jolie petite déco de Noel qui s'installe peu à peu...

john sa...

it looks so nice and cosy ! Advent here we come !
Gail x

Junitjej sa...

Så fint ni har det!

Den 1 december startar min bloggkalender. Många luckor med finfina priser väntar. Hoppas du kommer att delta!