onsdag 16 april 2014

Dan före Påsk

 Jaa det är ju liksom dan före dan idag, dan före skärtorsdagen !! Har ni handlat och förberett ? Påsken är ju kravlös, inte som julen, påsken är ganska skön eller hur ? Den blir ju vad man gör den till förstås. Jag vill ha en välfylld kyl och godis i skålarna och i äggen, också vill jag att barnen ska komma hem så att vi kan umgås och äta gott, kanske sola lite, kunna sitta på trappan och dricka kaffe....Så blir vår påsk...plus att jag har planerat lite målning för min del, ni ska få se projektet längre fram, kan avslöja att det är ganska många timmars jobb innan det är färdigt.


Döttrarnas ägg är välfyllda, nästan så att de inte går att stänga...får nog köpa större ägg till nästa år :)
Ha det så gott så syns vi på Fredag
Kraaaam Anette

10 kommentarer:

Min Skattkammare sa...

Påsken är härlig...kravlös som du säger och så brukar den kunna överraska med riktigt fint vårväder!
Önskar dig en riktigt
GLAD PÅSK! :)
Kram Kicki

LOPPISLIV sa...

De är så söta dina små zink krukor och söta små pärlisar i, så himla charmigt:-))

Håller med, påsken är en härlig högtid, allt är lite enklare och så njuter man mer av ledigheten tycker jag.

Ha en fin kväll! Kraaaaam Paula

Anonym sa...

Vakkert:)
Ønsker deg en herlig Påske:)
Klem Merete

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Påsken här blir ganska lik din. Handla ska jag göra imorgon, lär nog bli lite köer.
Ha det gott
Kramar/AM

Anna Stenberg sa...

Så himla charmigt! Glad Påsk! Kram Anna

Prinsessorna på Bellevue sa...

Älskar påsken! Den är förknippad med lugn och ro, god mat och godis i massor och leeeedighet!

Ha en fin påsk!

Kram
Petronella

Fia sa...

Håller med, här är det lugnt o skönt, o alla smaskar godis;) Önskar dig en Glad Påsk ♥ Kram fia

HWIT BLOGG sa...

Ja påsken är ganska kravlös tack och lov men nog märks det att många turister kommer till ön denna helg! Det är lååånga köer till allt...
GLAD PÅSK till dig!
Kram,
Titti

Hanna sa...

Glad påsk!

Gabriella sa...

Så fint hos dig! Önskar dig en härlig påsk!:)