fredag 11 april 2014

Den lilla buren

Ni har sett den förut den lilla söta buren med en höna i, men jag visar den igen för jag tycker sååå mycket om den. Varje påsk får den komma fram, jag köpte den för 7 år sen i Stockholm i en antikaffär, och vet ni ? det roliga med det var att samtidigt så var Anna där, Anna som jag nu jobbar åt, hon som äger butiken Handplockat !! Visst är det lustigt, prick och precis då i Stockholm och i samma butik, jag minns att vi var helt galna där inne i butiken det fanns såååå mycket fint...ett roligt minne som vi har hon och jag.
Och tänk vad livet kan ta olika vändningar, tänk om vi hade vetat det då där i butiken !!
Kraaaam Anette
P.s Vad roligt att så många också gillar rosa som jag visade i mitt förra inlägg, och att ni tyckte om mina handmålade påskägg !

12 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Den sötaste påsksaken jag nånsin sett! Urgullig, jag skulle ha den framme alltid:)

Kramar från Eva-Mari

Hanna sa...

fint
Ha en fin helg!
Hanna

Annas skattkammare sa...

Den är helt ljuvlig den lilla buren, förstår att du är glad i den. Vilket sammanträffande att ni träffades där, var det så ni fick kontakt?
Önskar en fin helg!
Kram Anna

Anonym sa...

Det lillle hus der bare så utrolig fint:)
Ønsker deg en strålende palmehelg:)
Klem Merete

HWIT BLOGG sa...

Vilken söt bur, ett jättefint påskpynt! ja livet har sina märkliga vägar du...på ett eller annat sätt!
Varm kram,
Titti

Gabriella sa...

Härligt med alla dessa sammanträffanden som sker i livet:)

Jenny sa...

Hej Anette!
Åh, den är helt underbar din lilla bur! Vilket sammanträffande att du och Anna träffades just där första gången:)

Ha en skön helg,

Kraam Jenny

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så fint du har gjort med lite påskpynt, här hemma är det väldigt lite framtaget måste nog försöka lite mer i veckan.
Ha en fin dag/Kram Theres

Prinsessorna på Bellevue sa...

Åå sööt! Å tänk vad livet kan ta för vändningar… :)

Kraam
Petronella

LOPPISLIV sa...

Det är ödet Anette, men visst är det konstigt ibland hur det kan bli :-) Den är så söt den där lilla buren du hittade, ett fint minne till den har du också ju :-)

Fin söndag! Kraaaam Paula

VINTAGELINE sa...

Klart jeg husker at du fant den. Tenk at det er 7 år siden du fant den, og at jeg har fulgt deg så lenge!!!? ! Moro!!!!
Påskeklemmer fra Line

Lilla Blanka sa...

Hej goa Anette!

Ja den är ursöt!
Så mycket fina påskägg du visar, jag tror att jag skall påskpyssla lite i morgon efter jobbet. Blir sugen på lite "nytt" :)

Kram
Mia