måndag 2 mars 2015

Mars månad

Nu är det Mars månad wwiieee så härligt, ett steg närmare våren eller hur ?
Ljuset har börjat komma tillbaka och solen börjar sakteliga visa sig, åhh så härligt.
Pelargonerna väcks ur sin vintervila och mina trädgårds drömmar tar fart, jag ska plantera några träd till i år, ni vet ju att jag drömmer om den där lummiga trädgården och varje år kommer jag sakta närmre den drömmen, trädgården växer och blir lummigare för vare år.
När vi flyttade hit så var trädgården som en enda stor fotbollsplan, jaa då förstår ni...
Måndag och en ny vecka ligger framför oss
Kraaam Anette

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Underbar härlig och vårig bilder.Skönt att vi går mot våren ! Ha en skön start på nya veckan.Kram Rita

Insatsrör sa...

Bilden är jättefin!

LOPPISLIV sa...

Så vackert Anette! Ja äntligen är mars här, härligt!! Så fint med lökarna I din spillkum, vackert!!

Vår lilla trädgård var väldigt lummig när vi flyttade in, men inte alls I vår stil så vi tog bort en hel del gamla rabatter och buskar som inte var fina längre och ändrade om på tomten, så nu försöker vi bygga upp den igen. Vill också ha mer lummigt och mysigt, men det tar ju sin lilla tid att få det som man vill.

Fin måndag!! Kraaam P

hemtrevnad marie sa...

Hejsan Anette!!
Så vackert med lökväxterna i skålen!
Gillar särskilt bakgrunden med dina fina skafferidörrar:) Såg att du skrev att du fått nya Hem och Antik, förra veckan, jag har inte fått den ännu?!
Kram Marie

suplemen pelangsing badan alami sa...

wow very nice pic


Suplemen Pelangsing Badan Alami

G:a Affären sa...

Så fint du gjort på köksbordet! Och även på det fina slagbordet i förra inlägget. Du är så duktig att göra det fint och ha det enkelt och vackert kring dig! Jag förstår precis vad du menar med loppmarknad...!

Kramar /Cia