onsdag 6 januari 2016

Då var Julen slut, slut , slut

 Jahapp, då var julen slut för den här gången, och allting ska packas ner i källaren, jag kan liksom inte fatta vart tiden tar vägen, det var ju nyss som jag tog fram allting och pyntade !!


 Känner ni likadant ? Nästa år, nästa jul då lovar jag att sakta ner, att njuta lite mer, sitta där och se på mitt julpynt med glöggen i handen...haaa..haaa...så tänker jag varje år...


 Men, men det är ju på nåt vis fint att plocka bort allting också, det blir ljust och fint, jag städar och gör om lite här och där...


Det är ju såå himla svårt att fota den här årstiden, mörka gryniga bilder blir det, kanske ljuset visar sig idag så att jag kan fota och visa en ny grej jag har gjort uppe i allrummet.
Konstigt det där varför man alltid blir så sugen på att möblera om, fixa och kanske hitta nåt nytt så här efter jul.
Kraaam Anette

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men du....julen tar inte slut förrän tjugondag Knut:)Det gäller att njuta tiden ut och skynda långsamt...
Skorpan

HWIT BLOGG sa...

Ja så var allt dammigt och barrigt...dags att städa ur det gamla och in med det nya!
Kram till dig,
Titti

sandra sa...

vilken härlig blogg :)
jag älskar heminredning!