måndag 4 januari 2016

Nytt år

 Halloj på er !! Hur har ni det på det nya året ? Som alltid här hemma så längtar man efter ljuset nu, jag plockar bort julen och tar fram det vita skira, en längtan om våren och solen !!


 Jag längtar så vansinnigt efter tårtkalas i glasverandan !! Att kunna duka upp där en varm sommardag, det är livet för mig :) en riktigt god jordgubbstårta, det är väl sommar det...


Också längtar jag nästan ihjäl mig på att få påta i trädgården, att få plantera nya växter, och nu i sommar ska jag köpa några nya träd som ska planteras här vid lekstugan tänkte jag.
Jaa ni ser, nu är sommarlängtan stor vill jag lova :)
Kraaaam Anette

5 kommentarer:

Sallys hus sa...

Gott Nytt År vännen!
Ja nu längtar man allt till sommaren... sååå härligt!
Å sååååklart hänger jag med ett bloggår till...;)
Tänk så länge vi har känt varandra nu...jiiiises å vi blir ju bara yngre..;)
Kram o ha en fin dag!
Katarina

Plommonhuset sa...

God fortsättning! Här längtar vi också efter vårlökar, pastelliga färger och att så frön. Men snart så :-)!!! Behåller dock gärna snön fram till påsklovet. //Sofia

Unknown sa...




thx

شركة تنظيف بالرياض




thank you

حراج السيارات


thank you



احلى سينما

Unknown sa...




thx

شركة تنظيف بالرياض




thank you

حراج السيارات


thank you



احلى سينما

Unknown sa...

Where else could anyone get that kind of information in such complete way of writing .
Apple MacBook Laptop HD Wallpaper