måndag 11 januari 2016

Gamla speglar

 Nu är julen borta i huset, och då alla pappstjärnor som jag hade på väggen är hopvikta och lagda i julförrådet så kom jag på att jag ville ha gamla speglar på den väggen



 Sagt och gjort, jag samlade ihop ett gäng gamla speglar som jag hade, och en oval ram. Jag hängde dom i den långa knoppbrädan uppe i allrummet, som en tavelvägg fast med speglar då...



Så blev det, lite nytt så där efter julen, ett tag i allafall ni vet ju hur jag är, ändrar och kommer på nya ideer hela tiden :) men jag är nöjd så det blir nog så här et tag.
Har ni städat bort julen ännu ? Jag vill göra det ganska fort efter nyår för sen drar mässorna igång och då hinner jag inte, så det är alltid skönt då det är gjort.
Kraaam Anette

5 kommentarer:

Unknown sa...

thx

شركة تنظيف بالرياض




thank you

حراج السيارات


thank you



احلى سينما

Unknown sa...

I have no words. It is perfect. Thank you for sharing.
*Smiles*

________________________
American Actor HD Wallpapers

Vita Lyckohem sa...

du har det så fint:-))).

Annas skattkammare sa...

Åh det blev ju jättesnyggt, fint med de ljust vita och grå nyanserna ihop där.
Kram Anna

Ornella sa...

The charm of ancient!!