fredag 5 oktober 2012

Bästa doftljuset !!

 Jag har hittat det !! Doftljuset som doftar himmelskt !! Och tro mig, jag har provat alla möjliga doftljus i mina dagar..ojj..ojj..en del doftar så starkt att man mår illa en del doftar nästan ingenting alls..men nu ni..nu har jag prickat rätt !!

Mmmmmm, det doftar Solmogna Hallon och jag hittade ljuset i den HÄR webbutiken ! Ljuset är av märket Reunion och väl värt varenda krona. Jag kan verkligen rekomendera ljuset, det doftar så gott i hela vardagsrummet då det är tänt..jag är sugen på att beställa några fler...
Kraaam Anette
P.s Fredag, äntligen !! Då fikar vi något gott...

31 kommentarer:

Anonym sa...


Jättefint!
Har du prövat Klinta Massageljus?! De finns i många olika dofter som också doftar så där lagom. Det roliga är att "stearinet" blir som massageolja när det blir varmt, det är så roligt när man har ett sånt på bordet - alla sitter och doppar fingrarna och sörjer in händerna! Ha en skön dag!! /Maria

Marie sa...

Jag är ingen storkonsument av doftljus precis, tycker de flesta luktar alldeles för mycket. Men jag gillar sorten jag har i butiken, från Côte Noire, luktar alldeles lagom.

Är också lite nyfiken på de där doftljusen, kanske skulle köpa ett jag med.

Trevlig helg!
Kram Marie

Ps. Vad fint sovrummet blir!!!

VINTAGELINE sa...

Så fine bilder. Blir nesten i julestemning.
Ønsker deg en fin dag!

Vita små hjärtan sa...

Jag gillar doftljus, väldigt mycket! Helst de som bara luktar rent och friskt!
Det ljuset du har luktade jag på på Nice, de hade det! Jättegott!
Ha en fin fredag!
Kram Agnetha

Johanna sa...

Det ljuset ska jag kolla in:)

Guuuud vad fint sovrummet blir! Och dessa porslinsdoser var ju suveränt fina! De skall jag ta och skriva ner i min lilla inspirationsbok här hemma:) Kanske får bli några till kommande hem;)

Önskar dig en härlig fredag!

Kram Johanna

Prinsessorna på Bellevue sa...

Jag gillar verkligen doftljus och jag kommer absolut att prova detta! Det är så gulligt också och jag såg att även en annan bloggerska rekommenderade detta ljus!

Sedan gör det väl inget att det hänger en tazzels på det.... Blir en liten extra touch! Hahahaha!

Ha en fin helg!

Kram
Petronella

fitnesscoachen sa...

Tack för tipset, jag är ständigt på jakt efter nya härliga doftljus!

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så fint det var lite JUL stämning och det gillas ju. Och en liten tazzel snyggt. Trevlig helg kram Theres

Anonym sa...

För mej är det bara klina ljus....det bästa....
Trevlig Helg.....
Kram!

Stenmur & Gärdsgård sa...

Härliga fredag :-)

Har sett fler som skrivit om just det doftljuset, värt att testa, ser mysigt ut med tofsen också :-)

Erat sovrum blir ju helt bedårande och kul med porslins strömbrytare, pricken över i... Själv fick jag nöja mig med fejk, men det blev fint ändå.

Kram och ha en skön helg!
Malin

hemma hos lilla mej sa...

Tack för tipset om doftljus.Tycker att det är skoj att testa nya.Ha nu en mysig fredag.Kramar Rita ♥

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Måste nog prova för jag har gjort detsamma, provat en uppsjö.
KRAM!!

LOPPISLIV sa...

Det måste jag testa, ser så fint ut med den lilla tofsen och snöret på också. Tack för tipset!! Jag brukar annars hålla mig till vanilj ljus, har svårt för andra dofter, men detta ska jag också testa!! Ha en fin helg nu.
Kraaaam Paula

Från Mitt Kök - Susanne sa...

Tack för tipset. Har också svårt att hitta doftljus som är behagliga utan att de kostar en förmögenhet. Så det blir nog till att beställa! Trevlig helg!
Susanne

Från Mitt Kök - Susanne sa...

Tack för tipset. Har också svårt att hitta doftljus som är behagliga utan att de kostar en förmögenhet. Så det blir nog till att beställa! Trevlig helg!
Susanne

pysseltanten sa...

Äälskar oxå doftljus...men precis som du säger...antingen doftar de ÖVERMYCKET..eller inte alls..Måste dock säga att Ikeas vaniljljus tillhör favvisarna. Har köpt dyyyra doftljus som luktar så mycket att man bara kan ha dom tända en liten stund...:(
Kram Git

Geli sa...

Hej Annette! I will try this candle. I wish you a wonderful weekend!

sagolikflora sa...

Va fint det va i formen på glaset. Ser eget ut!!! I med lilla toffsen. Ska kika in där. Tack för tipset. Doftljus är så trevligt och gör mycket för ett hem ;-) när ljuset brunnit klart så kan man diska ut glaset o använda till mindre blockljus eller värmeljus oxå ju. Ha en fin helg ;-)
Kram Caroline

Rose Garden Malevik sa...

Hej Duktiga Anette
javisst luktar vissa för mkt....å lite äckligt...va härligt med perfekt doft :)
å missa nu inte.....

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Gabriella sa...

Så härligt der låter! Solmogna hallon är ju en riktig höjdare=)

n o r d i n g å r d e n sa...

Undebart! Älskar doftljus, är storförbrukare,, detta var dessutom presenterat i snygg förpackning!!! Trevlig´doftande helg!!! Mari,

Anonym sa...

Uppriktigt - kan man lita på det du skriver eller är du sponsrad av detta företag?

Villa Hasselbacken sa...

Gillar också doftljus som luktar lite lagom. Det ska bara vara så att man förnimmer att det är något i luften.
Det kommer att bli superfint i sovrummet. Vilket jobb ni lägger ner!
Kram Lena

yvonne-56 sa...

Alldeles för dyrt för min plånbok.

Vitspets sa...

Fin form på glaset
Kram Karina

Annas skattkammare sa...

Hej! Det låter fint, jag är en periodare när det gäller doftljus, men det här får vi prova. Kram Anna

Tidevarf sa...

Hej,
Kan lugnt hålla med att vissa doftljus luktar väldigt starkt och konstigt. Köpte några som nästan förstörde ett helt skåp med doften. Så visst är det härligt när man hittar något som man gillar.

Kram
Anneli

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Solmogna hallon, det får det gärna dofta här också. Sen var det fint och se på, det är ett plus.
Kramar
AnnaMaria

Hanna sa...

Tycker också att doft ljus är så starka.
Ha en fin avslutning på helgen och en bra start på nya veckan.
kram
Hanna

lotta sa...

Nu blir jag så nyfiken på detta fantastiska ljus! Jag har själv sålt ljus för Nordljus, speciellt clean cotton. Jag får nog ta och prova ditt tips i vår nyrenoverade tvättstuga.Jag kan tänka mig hur mysigt det skulle vara att tända och bara mysa i tvättstugan.....kanske inte blir så mycket tvättat! Ha en bra vecka! Kram Lotta

Ankan sa...

Vacker bild! Tack för tips! Älskar doftljus! Men som sagt svårt att hitta bra sådana. Tycker en del doftar artificiellt....