tisdag 23 oktober 2012

Nytt hos Hemtex !

 Hemtex har en ny kollektion med påslakanset med retromönster från Borås Cotton !

 Hemtex får ännu en möjlighet att förvalta Sveriges textilskatter, nu introduceras Borås Cotton i deras sortiment med fokus på retro i kombination med nytänk !!

 Så roligt att de satsar på nytänk av gamla mönsterskatter ! Det ska kännas skönt att se på och att sova i - design för en skönare vardag i skönaste bomull...det ni...

Det finns 10 olika mönster, jag visar bara några här på min blogg. Den nya serien lanseras v. 42 och priset för ett bäddset är 499 kr. Det här blir nog julklappstips känner jag på mig.
Inlägget är i samarbete med Hemtex.
Kraaam Anette

5 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Jag köper alla mina påslakan (nästan) från Hemtex :-) de har så bra kvalitet! Det första exemplet du visade hade passat i min dotters rum. Hon har mer modern stil än i resten av huset :-)

Fin tisdag! Här regnar det idag...
Kraaaam Paula

Annas röda stol sa...

Fina mönster så det blir till att ta en tur inom Hemtex och kolla ev julklappsköp. Ha en bra dag. Kram Anna

http://www.pattern-addiction-and-more.blogspot.com sa...

Yes, the second one is my favourite! Hug, Barbara

hemma hos lilla mej sa...

Bara så härliga påslakan.Det får bli en tur till Hemtex.Ha en fin tisdag.Kramar Rita ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Nisse och Maja har snabbt fattat var goaste platsen är, ser inte ut som dom tänker flytta sig, du får nog ropa fler ggr.
Jättefina påslakan, gillar deras kvalitet.
Kramar
AnnaMaria